Skocz do zawartości

Problem z Piaggio Zip


sharesnake
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich mam taki problem ze skuterem piaggio zip. Odpala od razu i nie gaśnie ale jak chcę ruszyć to nie ma siły uciągnąć, jak go na podnuszki postawiłem i dodawałem gazu to wogule nie wchodził na obroty, jak gaz do końca biorę to tylko odrobinę więcej obrotów dostaje tak jak by mało paliwa dostawał, świecę sprawdziłem wyczyściłem i nic to nie dało, wiecie co się mogło stać?

 

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najpierw sprawdź podstawy mechaniki każdego 2t...........filtr powietrza kolor świecy czystośc gaźnika czy paliwo leci etc etc etc i napiasz potem będziemy myśleć

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

słuchajcie nic się nie zmieniło nadal jest tak jak było, a gaźnik wyczyściłem cały, w baku śmieci też niema kranik jest ok filtr powietrza też też czyściłem paliwo widać idzie w wężach ładnie, świecę też czyściłem iskrę ma ładną tylko jak odpaliłem i po chwili znowu ją wykręciłem i była zalana ale to chyba dla tego że jak odpalam to gaz trzymam do końca bo teraz gaz jak puszczę to gaśnie a jak dam do końca to ma tylko obroty takie jak na luz.

więc koledzy poradźcie mi coś jeszcze bo ja już nie wiem co może być

 

Tak mi się wydaje że jest zbyt bogata mieszanka ustawiona bo odpalam i gaśnie i zalewa cały czas święcę, i wiecie jak zmniejszyć tą mieszankę żeby nie zalewało świecy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapewnie jest śruba regulacji składu mieszanki w gaźniku........taka śrubka w gaźniku bez podłożonej spręzynki........ją byś musiał wykręcić........albo iglice przestawić

 

niestety nie widziałem na oczy tego gaźnika najhlepiej poszukaj serwisówki żeby nie kręcić po omacku wszystkimi śrubami bo rozregulujesz gaźnik i nic z tego nie będzie .....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaźnik do regulacjii.

 

wykręć prawie do końca regulację wolnych obrotów by przepustnica wraz z iglicą prawie całkowicie zamykała dopływ paliwa i benzyny.

i podnoś iglicę o jeden ząbek do góry, jeśli nie będzie łapał to jeszcze o kolejny. Za każdym razem skład mieszanki możesz mieć wykręcony o 1,5 obrotu (proporcja chyba ogólnie przyjęta :biggrin: )

 

Jeśli zacznie łapać wyreguluj wolne obroty (śrubka ze spręzynką), a następnie odpowiedni skład mieszanki (śrubka prawdopodobnie w kadłubie gaźnika) (tu już musisz trochę pojeździć by przepalić świece, powinna mieć kolor ceglany)

 

Ja w swoim byłym Typhoonie z pierwszego po regulacji powędrowałem na czwarty ząbek

 

Chyba że jest problem z pływakiem, ale wydaje mis się że po tym skuter by w ogóle nie odpalał.

 

filtr powietrza nie jest zasyfiony?? drożność układu który doprowadza powietrze jest drożny??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...