Skocz do zawartości

Turystyka motocyklami stricte SPORTOWYMI


Rekomendowane odpowiedzi

Oczywiście że się da . Ja sam pojechałem tydzień temu z Poznania na Motoextreme (jazda + trochę kręcenia się po poznaniu i wawie ok 750 km ) w jeden dzień i jakoś szczególnie nie narzekałem (a zawias mam WP dosyć twardy ) . w zeszłym roku dużo ludzi od nas z poznania jechało na typowych sportach (R1 gixer R6 kawa 10 , 636 itp ) i troszkę mniej sportowych (thundercat , F2 itp ) do brna i też machnęli ta drogę bez większych problemów w ciągu jednego dnia a raczej połowy dnia :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no raczje sie da, bo i tak po okolo 230-300 km musisz stanąć ,aby zatankowac :buttrock: wiec jest chwilka na odsapniecie.

Generalnie to 16 czerwca wybieramy sie w alpy i chorwacje na 8 sprzetów z czego 6 to rasowe sporty.Tak sie skałda ,ze akurat pierszego dnia mamy do zrobienia ponad 1000 km ,wiec jak przyjedizemy to ci powiem.W naszym gornie jest miedzy innymi 1000rr '04 1000rr '07 gsxr1000 K7.

Ja np moge zrobic okolo 200 km i musze stanąć na 10-15 min,ale to chbya wada mojego suchego koscistego dupska.

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście że się da . Ja sam pojechałem tydzień temu z Poznania na Motoextreme (jazda + trochę kręcenia się po poznaniu i wawie ok 750 km ) w jeden dzień i jakoś szczególnie nie narzekałem (a zawias mam WP dosyć twardy ) . w zeszłym roku dużo ludzi od nas z poznania jechało na typowych sportach (R1 gixer R6 kawa 10 , 636 itp ) i troszkę mniej sportowych (thundercat , F2 itp ) do brna i też machnęli ta drogę bez większych problemów w ciągu jednego dnia a raczej połowy dnia :buttrock:

o wlasnie dobrze ze sie kiler pojawiles bo chodzi mi o 929, dzieki za odp, jakis konkret;pczyli da sie?a ten blady 929 tez jest taki oszczedny jak napisali w ŚM 4,5-7l/100

 

gurim problem z ta kiera moze byc taki ze jak pojedizesz sobie w np Bieszczady to na tej kierze off-roadowej nie bedzie to juz ta sama zabawa co na clip-onach??, a przeciez do plecaka drugiej kiery nie bede brał??

 

Ernest tak jak napisalem, trzeba skopac paru typkom du**ko w na torze a na 2 sprzety mnie nie stac;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ten blady 929 tez jest taki oszczedny jak napisali w ŚM 4,5-7l/100

taak wezmie 4,5 jak jedziesz na 6 biegu 94km/h - ale co to za jazda.

Moj Literek bierze 4,7 jak sie tocze z Dragami ,ale to jest meczarnia ,a nie jazda.

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no raczje sie da, bo i tak po okolo 230-300 km musisz stanąć ,aby zatankowac :buttrock: wiec jest chwilka na odsapniecie.

Generalnie to 16 czerwca wybieramy sie w alpy i chorwacje na 8 sprzetów z czego 6 to rasowe sporty.Tak sie skałda ,ze akurat pierszego dnia mamy do zrobienia ponad 1000 km ,wiec jak przyjedizemy to ci powiem.W naszym gornie jest miedzy innymi 1000rr '04 1000rr '07 gsxr1000 K7.

Ja np moge zrobic okolo 200 km i musze stanąć na 10-15 min,ale to chbya wada mojego suchego koscistego dupska.

 

pzdr

to swietnej jazdy Wam zycze i czekamy na relacje;D

 

taak wezmie 4,5 jak jedziesz na 6 biegu 94km/h - ale co to za jazda.

Moj Literek bierze 4,7 jak sie tocze z Dragami ,ale to jest meczarnia ,a nie jazda.

 

pzdr

hahaha, a to taka jazda;p no coz jak sie dorwie jakis dragów po trasie to chociaz sobie mozna srednia obnizyc;p~~

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak pewnie wiesz przesiadłem sie teraz na fazera-i ten mimo przez wielu uznawany jako moto turystyczne to po 150km w siodle dał mi ostro w kość- całe nadgarstki, ramiona bolały i trzabyło zrobic dłuzszą przerwe!

No nie przesadzaj, Fazer to super komfortowy motocykl. Ja nim robie dzienne traski rzedu 200-700 km i wedlug mnie jest bardzo wygodny(aż za wygodny -to miekkie zawieszenie...:clap:

no taa zgadzam sie, no z tego co sie dowiedzialem to wlasnie seria CBR jest w miare wygodna, ale teraz mnie nachodzi mysl, czy da sie na drodze wykorzystac litra bo naprawde to 600ccm idze do 260, a na torze chlopaki szybciej w zakretach 600??

Tu nie chodzi o moc, a moment obrotowy i obroty przy ktorych moto zaczyna "jechac". Jedzilem z kumplem, on Gixx 750 K1 ,ja kilofazer. Po miescie nie czuc roznicy w dynamice, pas/autostrada gixxer odjezdza jak chce, normalny ruch uliczny(wyprzedzanie, krete dziurawe drogi) fazer z jego zawsze dostepna moca odjezdza jak chce. W gixerze trzeba czekac az wejdzie na odpowiednie obroty,albo ciagle machac biegami. A moc niby ta sama, a jak zupelnie inaczej oddawana-tutaj tkwi roznica.

 

 

A nie prościej kupić (lub sobie samemu zrobić) przyczepkę i na to motocykl i takim czymś w góry?, wtedy na fajnej trasce zostawiamy auto, jedziemy motocyklem, wracamy tą samą drogą (te same fajne zakręty, tylko, że od dupy strony :P) lub okrężnie jakoś.

Na tor też.

Przecież na pewno masz samochód, hak ze 200 zł, jeśli fura jest na LPG to koszty dojazdu są znacznie mniejsze (motocykl swoje i tak spali, tyle samo może spalić dobry samochód zasilany gazem), nie wiem jaki może być koszt przyczepki ale jeśli samemu się zrobi to nie za duży.

Jak dla mnie to najbardziej obciachowa forma "motocyklizmu" :eek:

Przypomina mi to zloty HD, gdzie stare nadziane pryki laduja sie w swoja wypasiona bryke, na przyczepce ciagna Hadeka, a 20 km przed miejscem zlotu zrzucaja motocykle. A potem opowiadaja gdzie oni nie byli i ile to kilometrow trzaskaja motocyklami :buttrock:

Albo sie motocyklem jezdzi, albo sie go wozi na przyczepce :D

 

 

 

Wiesz...kilka dni temu mijałem się z gosciem na GSXR1000 K6 -stał na swiatłach po drugiej stronie skrzyżowania, ruszył a ja się dziwe co ten koles tak dziwnie siedzi na moto, prawie wyprstowany. Czy ma takie długie ręce czy co? Podjechał bliżej i wylukałem u niego normalną kierę off-road na riserach. Taki patent jest git.

Kumpel kupil moto z taka kierownica, i podobno jest to strasznie niewygodne. To znaczy jest ok jak jedziesz wolno, ale przy wyzszych predkosciach clip-onsy i niska pozycja sprawdzaja sie duzo lepiej od wyprostowanej...Dlatego szybko wymienil na oryginal :D

tak Fazer!!!

jesli nie jezdziłes wczesniej sportami(jak ja-same czopry) to sie mozesz mocno zdziwić! współczuje osobą co walą tyle kilosów typowymi spotrami-to takiego yyy robienie poprostu czegos na siłe-oczywiscie sie da tylko jescze raz podstawowe pytanie PO CO?

A ja podziwiam osoby mowiace ze czopery sa wygodne...dla mnie to cholernie niewygodne, a do tego nieporeczne i niebezpieczne motocykle. No ale kazdy ma to co lubi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o wlasnie dobrze ze sie kiler pojawiles bo chodzi mi o 929, dzieki za odp, jakis konkret;pczyli da sie?a ten blady 929 tez jest taki oszczedny jak napisali w ŚM 4,5-7l/100

 

 

hmm wiele dobrego można o nim powiedzieć ale na pewno nie to że przy naszej jeździe (180- 230 średnia prędkość ) jest oszczędny :buttrock:

sory . nie mam pojęcia ile pali przy spokojnej jeździe :eek:

kumpel który go miał wcześniej mówi że jak jeździł spokojnie to palił mu ok 5,5 ale ja nie sprawdzałem tego :clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tylko dla tego, żeby złoić komuś dupę chcesz się później przez znaczną część sezonu męczyć się codzienną jazdą???

 

Dla mnie to troszkę takie płytkie myślenie wiesz?

Najpierw przyznajesz, że nie stać Cię na dwa motocykle, później, że chcesz komuś, coś udowodnić a w między czasie dodajesz, że jeszcze na torze nie jeździłeś... obyś sobie chłopie krzywdy nie zrobił.

Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm wiele dobrego można o nim powiedzieć ale na pewno nie to że przy naszej jeździe (180- 230 średnia prędkość ) jest oszczędny :buttrock:

sory . nie mam pojęcia ile pali przy spokojnej jeździe :eek:

kumpel który go miał wcześniej mówi że jak jeździł spokojnie to palił mu ok 5,5 ale ja nie sprawdzałem tego :clap:

kiler TY mowisz o Polsce??/mi taka srednia raczej by nie wyszła;p jestem jeszcze za kinder;p/wole w trasce do 160;p

 

I tylko dla tego, żeby złoić komuś dupę chcesz się później przez znaczną część sezonu męczyć się codzienną jazdą???

 

Dla mnie to troszkę takie płytkie myślenie wiesz?

Najpierw przyznajesz, że nie stać Cię na dwa motocykle, później, że chcesz komuś, coś udowodnić a w między czasie dodajesz, że jeszcze na torze nie jeździłeś... obyś sobie chłopie krzywdy nie zrobił.

poweim tak: CHCIAŁBYM PRZYNAJMNIEJ SPROBOWAC, na szczesice zakrety nie sa tylko na torze;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tylko dla tego, żeby złoić komuś dupę chcesz się później przez znaczną część sezonu męczyć się codzienną jazdą???

 

Dla mnie to troszkę takie płytkie myślenie wiesz?

Najpierw przyznajesz, że nie stać Cię na dwa motocykle, później, że chcesz komuś, coś udowodnić a w między czasie dodajesz, że jeszcze na torze nie jeździłeś... obyś sobie chłopie krzywdy nie zrobił.

Kazdy szuka sojego motocykla "idealnego". I pewnie niewielu uda sie w koncu to osiagnac. A Ty nie masz jakichs swoich marzen/przemyslen/planow? Zycie jest sztuka wyborow i kompromisow. Turystyczne motocykle srednio nadaja sie do zapieprzania, bo maja cienkie zawiasy i maly przeswit a do tego sporo waza. Jak ktos chce pojezdzic na torze , a do tego lubi sie wyrwac gdzies dalej to ma problem. Albo bedzie sie meczyl w trasie na sporcie, albo krzesal iskry z wydechow na ostrych winklach( wykrecilem srubki z podnozkow, to tre wydechem :banghead: ). W sportach nie podoba mi sie promien skretu i brak powietrza :icon_mrgreen: Zachwyca stabilnosc ramy i zawieszenia. Jak dla mnie takim idealnym (przynajmniej tak mi sie wydaje) polaczeniem sporta i szeroko rozumianej turystyki jest FZ1. W koncu porzadna rama i zawiesznie w golasie, a do tego akceptowalny promien skretu i swobodny dostep do powietrza :icon_twisted: Tylko ciekawe jak jest z przeswitem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kazdy szuka sojego motocykla "idealnego". I pewnie niewielu uda sie w koncu to osiagnac. A Ty nie masz jakichs swoich marzen/przemyslen/planow? Zycie jest sztuka wyborow i kompromisow. Turystyczne motocykle srednio nadaja sie do zapieprzania, bo maja cienkie zawiasy i maly przeswit a do tego sporo waza. Jak ktos chce pojezdzic na torze , a do tego lubi sie wyrwac gdzies dalej to ma problem. Albo bedzie sie meczyl w trasie na sporcie, albo krzesal iskry z wydechow na ostrych winklach( wykrecilem srubki z podnozkow, to tre wydechem :banghead: ). W sportach nie podoba mi sie promien skretu i brak powietrza :icon_mrgreen: Zachwyca stabilnosc ramy i zawieszenia. Jak dla mnie takim idealnym (przynajmniej tak mi sie wydaje) polaczeniem sporta i szeroko rozumianej turystyki jest FZ1. W koncu porzadna rama i zawiesznie w golasie, a do tego akceptowalny promien skretu i swobodny dostep do powietrza :icon_twisted: Tylko ciekawe jak jest z przeswitem ;)

tak, rozumiesz o co mi chodzi, tez chciałem brac Fazera(bo to cudowne moto;D)ale w gruncie rzeczy chcialbym sprawdzic do czego jest tor i motocykle stricte sportowe i czy da sie cos tam pojechac, no ale Fazerem reszty nie objedziesz, moze na poczatku wystarszy i nauczy wielu rzeczy ale potem bedzie coraz gorzej i tylko o to chodzi.... a tor to jedynie kilka % czasu ktore szary motocyklista w Polsce spedzi na motocyklu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zajc, no ale bez przesady... wiadomo, że ludzie mają różne marzenia, ale jak ktoś kto jeszcze w życiu nie jeździł na torze chce "złoić dupę kilku cwaniaczkom", zapewne już troszkę z torem obeznanym a mało tego stawiając taką zachciankę jako kryterium wyboru motocykla :icon_twisted:

Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zajc, no ale bez przesady... wiadomo, że ludzie mają różne marzenia, ale jak ktoś kto jeszcze w życiu nie jeździł na torze chce "złoić dupę kilku cwaniaczkom", zapewne już troszkę z torem obeznanym a mało tego stawiając taką zachciankę jako kryterium wyboru motocykla :icon_twisted:

No skoro chce jezdzic na torze, to jako kryterium jego doboru wybiera wlasnie zachowanie sie sprzeta w jezdzie sportowej. Nie wiem co w tym dziwnego...Nie znam chlopaka, nie wiem jak jezdzi-moze urosl jakis samorodny talent i czeka na odpowiedni sprzet by sie pokazac swiatu :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze urosl jakis samorodny talent i czeka na odpowiedni sprzet by sie pokazac swiatu mrugacz.gif

 

No chyba, że tak... :banghead:

 

 

:icon_mrgreen: :icon_twisted: ;)

Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiler TY mowisz o Polsce??/mi taka srednia raczej by nie wyszła;p jestem jeszcze za kinder;p/wole w trasce do 160;p

poweim tak: CHCIAŁBYM PRZYNAJMNIEJ SPROBOWAC, na szczesice zakrety nie sa tylko na torze;p

 

tak mówię o Polsce :icon_twisted: sory winetou ale life is brutal i tu naprawdę bez złośliwości jeśli takie prędkości cię przerażają to wątpie czy uda ci się "złoić du...e kilku cwaniaczkom"

Naprawdę nie uważam ze motocykl prawdziwie sportowy zrobi z ciebie mistrza na torze . Niestety taka jest prawda na torze tak ok 40 % (o ile nie mniej) daje ci sprzęt a pozostałe 60 % to umiejętności . widywałem już na torze ludzi np na ER 5 czy aprilce 125 którzy objeżdrzali dużo litrów prawdziwie sportowych

A MOIM ZDANIEM zanim dobrze się wjeździsz w tor i zaczniesz odczuwać "niedostatki" turystyka typu fazer czy GSXF itp to minie baardzo dużo czasu i będziesz musiał na to poświecić ładnych KILKA takich wjazdów na tor

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...