Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

no tak się piszę :D

miałem RD 250 LC z 1983r

konkretnie o co chodzi?

troszke napisałem na swojej stronce ale to tylko tak z głowy żeby coś wklepać :D -żeby pusto nie było

www.konrad1f.republika.pl wejdź w "o mnie" i masz link do rd

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok to tutaj tez coś naskrobie :banghead:

tylko nie wiem czy chodzi Ci konkretnie o ten model

wcześniej w latach siedemdziesiątych tez robili rd ale był to zupełnie inny motocykl (bardziej klasyczny kształt i chłodznie powietrzem)

moja rd jak pisałem była z 1983roku

poj 250ccm

2cylindy

chłodzenie cieczą (układ cały czas jest otwarty-brak termostatu wskutek czego silniczek długo się nagrzewał, a zanim dobrze się nagrzał nie mógł wejśc na więcej niż 5000obrotów

mój leciał max 150km/h i wnioskuje że była to wersja zdławiona (27KM)

zakres obrotów użytecznych (dających największą frajdę z jazdy) to pomiędzy 7 a 9,5 tyś obrotów

troche dużo mi paliła bo średnio wychodziło z 8litrów/100km ale i tak zbytnio0 od normy nie odbiegała (dane katalogowe niżej)

przód hamulec tarczowy pojedynczy (podwójny w rd350)

tył beben

rama stalowa podwójna kołyskowa spawana z rur

zawieszenie przednie klasyczne

tył z centralnym elementem resorująco tłumiącym

teraz troszkę suchych danych z dancyh z katalogu motorrad 1982:

w nawiasie wersja 27KM

pojemność: 247ccm

moc maxymalna [kw/KM pzy obrotach na minutę]: 28/38-8400 (20/27-8100)

silnik: rzędowy 2cylindrowy 2Takt (dwusuwowy)

średnica cylindra/skok tłoka: 54/54

stopień sprężania:6,2:1

rozrząd:pisze że M czyli membransterung (zawór membranowy)-póżniejsze modele miały chyba zawór obrotowy walcowy

gażnik:Mikuni o średnicy przelotu 26 (rozbierałem bo mi się linki zacinały:)-sa normalne z przepustnica walcową (nie płaską)

zapłon (hochsoannungskondensatorzundung) nie umiem przetłumaczyc ale jest normalny stykowy

moc pradnicy:190W

akumulator 12V 5,5Ah

starter-kopniak (only:)

skrzynka biegów o 6 przełożeniach

napęd: łańcuchem

skoki zawieszenia przód/tył 140/110

kąt wyprzedzenia 62,9(stopni)

wyprzedzenie 102mm

rozstaw osi 1355

hamulce przód/tył tarcza pojedyncza/beben

ogumienie przód/tył 3.00s18/3.50s18

wys siedzenia 785mm

masa 159kg

zbiornik paliwa/rezerwa 17/3,8l

zużycie paliwa 6,6/100km (brak danych ale więcej)

przyśpieszenie do 100km/h 7,1 sek 9brak danych)

prędkośc max 163km/h (145km/h)

cena (w 1982r) 4857DM

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jestem pewnien na 100% ale chyba tą sama ktoś psrzedawał niecały rok temu

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...