Skocz do zawartości

ścigol czy naked???


Rekomendowane odpowiedzi

Moze wpierw zdecyduj sie czego Ty chcesz, bo poki co super byl ducat teraz juz SV i bandyta, osobiscie optowalbym za tym ostatnim w wersji N, dluugo ci sie nie znudzi...

:D

 

 

Ducati predzej czy pozniej kupie, nie martw sie:)... tylko nowke sztuke i dopiero wtedy kiedy bedzie mnie stac na wywalanie kasy na serwis, bo wiem ze trzeba bardzo o niego dbac. a jak na razie jestem biedna studentka;P

 

tez sie sklaniam ku bandycie, ale to rzedowka... najlepiej bedzie jak sie przejade albo przynajmniej usiade na jednym i drugim (bandi i sv) i sie zobaczy.

 

tylko cholera kupilam kurtke z bialym korpusem wiec bedzie sie brudzila....

 

 

 

 

W kazdym razie nie wiecie kochani jak sie przysluzyliscie sprawie! Dziekuje!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ducati predzej czy pozniej kupie, nie martw sie:)... tylko nowke sztuke i dopiero wtedy kiedy bedzie mnie stac na wywalanie kasy na serwis, bo wiem ze trzeba bardzo o niego dbac. a jak na razie jestem biedna studentka;P

 

tez sie sklaniam ku bandycie, ale to rzedowka... najlepiej bedzie jak sie przejade albo przynajmniej usiade na jednym i drugim (bandi i sv) i sie zobaczy.

 

tylko cholera kupilam kurtke z bialym korpusem wiec bedzie sie brudzila....

W kazdym razie nie wiecie kochani jak sie przysluzyliscie sprawie! Dziekuje!

 

 

 

 

a więc ostatecznie wybory ciekawe, jednak musisz okreslic czy juz teraz chcesz cos mocniejszego i wiekszego czy nie, bo jak by nie bylo sv650 to opcja bardziej jak sie ktos zastanawia pomiedzy b6 a nim a nie b4, a dwa kwestia gabarytow sv maluszkiem juz nie jest , to juz bardziej opcja jak sie chce pierwsze wieksze i mocniejsze moto .

 

 

mysle ze skoro wczesniej zastanawialas sie nad ninja to zdecydowanie bardziej tutaj pasuje bandit 400 bo ninje250 do sv650 raczej dzieli mala przepasc :D

 

chociaz , najlepszym doradca jest czas im dluzej sie bedziesz zastanawiala tym lepiej wybierzesz, ja najpierw myslalem nad gs-e potem inne 500-tki w tym glownie cebulka , w koncu yamaha xj600 a skonczylo sie na B6 i ciesze sie ze nie podjąłem decyzji wczesniej bo jestem maksymalnie zawodolony z wyboru

 

 

pozdrowionka i powodzenia w dokonywniu wyboru :crossy:

 

 

edit : dodam tylko ze usiasc sobie wczesniej obowiazkowe, nawet nie jechac przynajmniej w moim przypadku tak bylo, nie bralem bandita pod uwage dopoki na nim nie usiadlem

usiadlem i juz wiedzialem ze dam rade nim smigac :)

jazde probna robil koles juz wyjezdzony dla ktorego b6 to powolna padlinka, a ja jechalem nim dopiero jak byl juz moj :)

 

 

wiec jak masz wrodzona intuicje to stwierdzisz czy dasz rade na sv czy nie, kwestia czy z jego moca sobie poradzisz to juz zależy od Twoich umiejetnosci i podejscia do sprawy obycia z nowym sprzetem

 

pozdroo

Edytowane przez motorbikepit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

osobiście na twoim miejscu wybrał bym SV, ale faktycznie musisz sie przysiąść do obydwu moto i zobaczysz co lepsze. Co ci pasuje.

A kurtke z białym korpusem? wiem tez mam, brudzi sie nie miłosiernie a robale to ściągam łopatką :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

osobiście na twoim miejscu wybrał bym SV, ale faktycznie musisz sie przysiąść do obydwu moto i zobaczysz co lepsze. Co ci pasuje.

A kurtke z białym korpusem? wiem tez mam, brudzi sie nie miłosiernie a robale to ściągam łopatką :D

 

 

kupiłam dokładnie tą kurtke: w wersji czarno-białej

 

http://www.joerocket.com/productJR.cfm?products_id=1595

 

dzisiaj ją odbieram bo juz przyleciała z USA:D

 

Zakochałam sie w Bandit 400... i mimo, że SV kusi, bardziej sie przymeirze do B4, moze szybciej bede sie uczyla na nim bo jeszcze sporo przede mna, a jesli nie to bede dalej szukac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiscie wybierajac pomiedzy SVka a Banditem 400 wybral bym SVke gzyz jest to zajebisty motocykl..moc od dolu a co za tym idzie nie trzeba az tak krecic na obrotach wiec i spalanie mniejsze a odglos poprostu bajeczka!!Tylko jeden jedyny problem...wersja N czy S? Z mala owiewka? Wersje N nie byly wypuszczane na Polske(albo w ogole rynek europejski).

"Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście doradzę nakeda. Dlaczego? Bo nie będzie Ciebie kusiło do bicia rekordów prędkości (własnych). A poza tym jeśli (jak?) się wyłożysz to koszty są o niebo niższe. W "plastiku" przy byle jakiej wywrotce (nawet gleba parkingowa) masz już spore koszty. A w podobnej sytuacji w nagusie możesz mieć tylko wieczór z pastą polerską. To jest różnica.

 

Czy SVkę? Jejku... to całkiem inny moto niż Bandzior. Pozycja bardziej pochylona. Dużo lżejszy motocykl. Dający sporo większe możliwości. W mieście rewelacja. Bo lekki. Bo wąski. Bo silnik "dla leniwych". Osobiście sądzę że mała SVka nie jest żadnym potworem. To nie jest silnik w którym można bać się kręcić manetką. Natomiast jest to motocykl przy którym nie trzeba wachlować non stop biegami aby jechać.

 

Choć z drugiej strony każdy motocykl to urządzenie względem którego trzeba czuć respekt.

 

Zastanów się do czego potrzebujesz motocykla. Naked jest bardziej uniwersalny. Łatwiej się do niego dostosować. I w mieście ma spore przewagi.

 

SVka w wersji N ma wyzej kierownicę i trochę bardziej "miejskie" przełożenia.

 

Pozdrawiam

Mariusz

 

P.S. SVka N nie była dystrybuowana w Europie? Proszę nie gadać bzdur. Była, tylko nie w Polsce.

P.P.S. Ale i tak Monster jest najfajniejszy.

Edytowane przez SV_Mario
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

P.S. SVka N nie była dystrybuowana w Europie? Proszę nie gadać bzdur. Była, tylko nie w Polsce.

 

 

To tez wlasnie napisalem ze jesli sie myle z ta werjsa N to prosze mnie poprawic :icon_biggrin: nie bylem pewien.

"Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co znaczy kontrolka: HIGHBEAM ?

ps: sory za niezwiązanie z tematem ;p

 

Najwyzszy Bieg

 

Osobiście doradzę nakeda. Dlaczego? Bo nie będzie Ciebie kusiło do bicia rekordów prędkości (własnych). A poza tym jeśli (jak?) się wyłożysz to koszty są o niebo niższe. W "plastiku" przy byle jakiej wywrotce (nawet gleba parkingowa) masz już spore koszty. A w podobnej sytuacji w nagusie możesz mieć tylko wieczór z pastą polerską. To jest różnica.

 

 

Pozdrawiam

Mariusz

.

 

A slyszales o crashpadach ? ... ja lezalem na piasku i ani sladu na gixerku :icon_biggrin:

Edytowane przez RaY

Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co znaczy kontrolka: HIGHBEAM ?

ps: sory za niezwiązanie z tematem ;p

 

RAY nie kompromituj sie, kacpextreme kontrolka HIGHBEAM to dlugie(drogowe) swiatla(troche angielskiego wystarczy znac,a podobno do anglii wyjezdzasz co jakis czas?!) www.google.pl wujek google zawsze pomoze :icon_biggrin:

Edytowane przez Pozytywnie Zakrecony Wariat

"Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RAY nie kompromituj sie, kacpextreme kontrolka HIGHBEAM to dlugie(drogowe) swiatla(troche angielskiego wystarczy znac,a podobno do anglii wyjezdzasz co jakis czas?!) www.google.pl wujek google zawsze pomoze :biggrin:

 

No Tak cos mi sie lekko ryplo :lalag: Za duzo imprez i % .

 

sry za offtop.

 

ray masz 20 lat i wazysz 55 kg*czy jakis blad)?jak ty sobie chlopie motor podniesiesz jak ci nie daj bog upadnie :D

 

No Tak waże, ale nie mam problemow zeby podniesc moto , trzeba wiedziec z ktorej strony zlapac :buttrock:

Edytowane przez RaY

Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...