Skocz do zawartości

CB500 Honda '98Sprzedam


mecglider
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

”Oddam” CeBule w DOBRE rece.

 

Honda CB500 PC32, 499cc, 36kW=47PS - rocznik 1998, przebieg na dzien 15/05/2008 27209km.

Motor sprowadzony w czerwcu 2007 roku od drugiego wlasciciela z Niemczech. Motor zarejestrowany w Polsce. Jestem trzecim wlascicielem, w momencie kupna motor mial na liczniku ~18000 km.

Na poczatku wrzesnia zeszlego roku przy stanie licznika ~24,000 km wymieniony zespol napedowy w autoryzowanym serwisie Yamahy w Walbrzychu. Nowy lancuch + dwie zebatki DIDA (koszt 450PLN + wymiana okolo 100PLN).

W listopadzie zeszlego roku przy stanie ~25,500 zrobiony przeglad: wymieniony olej + filtr oleju, wymieniony filtr powietrza, wymieniony filtr paliwa, czyszczenie i synchronizacja gaznikow, sprawdzenie hamolcow + wyniana plynu hamulcowego, calkowity koszt wizyty 450PLN – serwis wykonany w Z.U.M. MOTOCYKL w Zabrzu (http://www.e-motocykl.com/ ). 6 maja tego roku wymienona linka sprzegla na oryginalna linke Hondy (cena linki 25.11 euro) zakupiona u przedstawiciela Hondy w Brukseli (www.bikezone.be ).

Od samego poczatku motor uzywany glownie do dojazdow do pracy i niedalekiej turystyki. Dojazdy do pracy w jedna osobe. Wypady poza miasto w 2 osoby ja + zonka :)

Spalanie jakie udalo mi sie osiagnac: na trasie w jedna osobe przy bardzo spokojnej jezdzie 4,6L/100, w trakcie zimy prry temperatorach okolo 0 spalanie okolo 6,5L. Na trasie w dwie osoby spalanie okolo 5,5L. Motor traktowany delikatnie i z uczuciem – jestem za stary by szalec, a przy okazji mam za duzo do stracenia.

 

Historia mojego uzytkowania motoru:

- Kupno czerwiec 2007 – stan licznika 18,000

- Czerwiec-Wrzesien, motor uzytkowany w Walbrzychu gdzie dojezdzalem nim do pracy (4,5km w jedna strone), 3/4 razy na miesiac trasa Walbrzych-Gliwice (500km),raz trasa Walbrzych-Praga, kilka wypadow w okoliczne gorki i zwiedzanie okolic Walbrzycha, w sumie 4 miesiace i okolo 6,000 km,

- Koniec wrzesnia motor sprowadzony z powrotem do Gliwic, postawiony do garazu na okolo 4 tygodnie

- Pazdziernik/Listopad zrobiony serwis w Z.U.M. MOTOCYKL,

- Listopad sprowadzenie motoru do Brukseli, firma transportowa przewiozla motor wewnatrz Mercedesa Sprintera – nie na lawecie,

- Listopad 2007 (stan licznika 24000)– Luty 2008 (stan licnzika okolo 26,800) motor uzytkowany codzienie podczas dojazdu do pracy (30km w dwie strony) plus sporadyczne wypady poza miasto,

- Marzec-Kwiecien motor stoi w garazu ze wzgledu na podroz sluzbowa poza granice kraju,

- od 5go Maja po powrocie do Belgii motor uzywany do dojazdu do pracy,

- 6 Maja zakupiona i wymieniona linka sprzegła,

- 15 Maj pojazd odstawiony do garazu ze wzgledu na kupno nowego motoru - Hondy VFR Vtec :biggrin:

 

W najblizszej przyszlosci:

- do wymiany tylna opona (juz sie konczy), na upartego mozna jeszcze przejezdzic ten sezon ale ja bym wymienił,

- opona przod daje rade ale po sezonie tez bym wymienil,

- wymieniłbym klocki hamulcowe, przednie hamulce wygladają i działają dobrze, ale nie wiem ile maja przebiegu, wiec dla spokoju bym je poprostu wymienił, tyłu za dużo nie uzywam, ale jak sie docisnie nozny hamulec to piszczy (byc moze da sie przelozyc przod na tyl – ale nie wiem, wiec nie gwarantuje),

Punkty uwagi:

- z lewej strony pokrywa silnika lekko zarysowana, podczas mojej jazdy probnej przy zakupie motoru wywrociłem się podczas zawracania na mokrej nawierzchni... smieszne ale prawdziwe, za duzy skret kierownica, mokra i sliska nawierzchnia i polozylem motor na lewa strone.... motor mimo wszystko kupilem ;)

- na tyle/zadupku za uchwytem dla pasazera miejscami wytarty lakier, wynika to z faktu, iz w tym miejscu zapinałem/woziłem lańcuch/blokade na koło (zeby przypinac motor do slupa, murku etc), przy jezdzie i wibracjach gumowa wodoszczelna oslona lancucha wycierala lakier.... na zdjeciach z garazu zolte "plamki” na czarnym lakierze,

 

Napisalem o tym gdyz nie ma motoru na sprzedaz przy ktorym nie ma nic do zrobienia, zawsze sa pewne mankamenty i te wlasnie wymienilem.

 

PODSUMOWANIE:

 

Motor po wymianie: :biggrin:

- plynow filtrow, czyszczeniu i synchronizacji gaznikow,

- praktycznie nowy uklad napedowy,

- wzorowy stan silnika i reszty podzespolow mechanicznych,

- wszystko na biezaco serwisowane,

 

Dodatkowe zalety :biggrin:

- naładniejszy kolor CeBuli – czarny :cool:

- bardzo dobry stan wizualny motoru, wyglada na 3-4 latka ;)

- motor traktowany bardzo delikatnie bez przegwałceń

 

 

Motor naprawde godny uwagi, motor sprzedaje osoba prywatna nie handlarz.

Nie pisze zatem ze motor byl jezdzny tylko przez kobiete i tylko na zakupy – bo nie byl, niepisze ze motor nie widzial mokrej nawierzchni czy deszczu – bo widzial.

Jechalem 150 km w ulewie na trasie Wroclaw – Gliwice i CeBula nawet sie nie zajaknela, motor jezdzil przy niskich temperaturach i nigdy nie bylo z nia problemu – pali na dotyk, nawet po 2miesiecznym postoju w garazu.

 

Cebula zawiodla nas tylko raz... na trasie Walbrzych – Gliwice przy samych Gliwicach nagle zaczela sie dlawic, zgasla i nie chciala odpalic. Po przepchaniu okolo 2km do stacji benzynowej i uzupelnieniu paliwa cudownie ozyla i znowu byla pelna energii, szalenstwa i optymizmu :biggrin:

 

Zdjecia CeBuli:

http://picasaweb.google.com/Marcin.Machynia/HondaCB500CeBula ://http://picasaweb.google.com/Marcin....ndaCB500CeBula ://http://picasaweb.google.com/Marcin....ndaCB500CeBula

 

Zdjecie z Trasy :)

 

Cena motoru:

8500PLN do delikatnej negocjacji- zdaje sobie sprawe ze cena nie jest niska, ale oddaje prawdziwa zadbana perełke. Aby nie marnowac mojego i Panstwa czasu prosze tylko o powazne oferty.

 

Namiary na mnie w razie pytan, badz w razie potrzeby uzyskania wiekszej ilosci informacji ;) :

GG: 266176,

mail: mecglider[maaalpaaa]o2[krrrrooopkaaa]pl

kom: +32 (BEL) 474-139-870

 

PS. Obecnie motor jest jeszcze w Belgii wiec osobiste ogladanie motoru jest utrudnione – oczywiscie zapraszam jesli ktos ma po drodze. W najlblizszych tygodniach motor wroci samochodem do Polski,

 

PS. Zapraszam do zapoznania sie z propozycja trasy wakacyjnej jaka mamy zamiar zrobic z zonka, szukamy chetnych ktorzy chcieli by dolaczyc:

 

Temat dotyczacy trasy wakacyjnej - Austria, Wlochy, Korsyka, Sycylia, Grecja ...

 

Pozdrawiam i do szybkiego zobaczenia

Marcin.

Edytowane przez mecglider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

”Oddam” CeBule w DOBRE rece.

 

Honda CB500 PC32, 499cc, 36kW=47PS - rocznik 1998, przebieg na dzien 15/05/2008 27209km.

Motor sprowadzony w czerwcu 2007 roku od drugiego wlasciciela z Niemczech. Motor zarejestrowany w Polsce. Jestem trzecim wlascicielem, w momencie kupna motor mial na liczniku ~18000 km.

Na poczatku wrzesnia zeszlego roku przy stanie licznika ~24,000 km wymieniony zespol napedowy w autoryzowanym serwisie Yamahy w Walbrzychu. Nowy lancuch + dwie zebatki DIDA (koszt 450PLN + wymiana okolo 100PLN).

W listopadzie zeszlego roku przy stanie ~25,500 zrobiony przeglad: wymieniony olej + filtr oleju, wymieniony filtr powietrza, wymieniony filtr paliwa, czyszczenie i synchronizacja gaznikow, sprawdzenie hamolcow + wyniana plynu hamulcowego, calkowity koszt wizyty 450PLN – serwis wykonany w Z.U.M. MOTOCYKL w Zabrzu (http://www.e-motocykl.com/ ). 6 maja tego roku wymienona linka sprzegla na oryginalna linke Hondy (cena linki 25.11 euro) zakupiona u przedstawiciela Hondy w Brukseli (www.bikezone.be ).

Od samego poczatku motor uzywany glownie do dojazdow do pracy i niedalekiej turystyki. Dojazdy do pracy w jedna osobe. Wypady poza miasto w 2 osoby ja + zonka :)

Spalanie jakie udalo mi sie osiagnac: na trasie w jedna osobe przy bardzo spokojnej jezdzie 4,6L/100, w trakcie zimy prry temperatorach okolo 0 spalanie okolo 6,5L. Na trasie w dwie osoby spalanie okolo 5,5L. Motor traktowany delikatnie i z uczuciem – jestem za stary by szalec, a przy okazji mam za duzo do stracenia.

 

Historia mojego uzytkowania motoru:

- Kupno czerwiec 2007 – stan licznika 18,000

- Czerwiec-Wrzesien, motor uzytkowany w Walbrzychu gdzie dojezdzalem nim do pracy (4,5km w jedna strone), 3/4 razy na miesiac trasa Walbrzych-Gliwice (500km),raz trasa Walbrzych-Praga, kilka wypadow w okoliczne gorki i zwiedzanie okolic Walbrzycha, w sumie 4 miesiace i okolo 6,000 km,

- Koniec wrzesnia motor sprowadzony z powrotem do Gliwic, postawiony do garazu na okolo 4 tygodnie

- Pazdziernik/Listopad zrobiony serwis w Z.U.M. MOTOCYKL,

- Listopad sprowadzenie motoru do Brukseli, firma transportowa przewiozla motor wewnatrz Mercedesa Sprintera – nie na lawecie,

- Listopad 2007 (stan licznika 24000)– Luty 2008 (stan licnzika okolo 26,800) motor uzytkowany codzienie podczas dojazdu do pracy (30km w dwie strony) plus sporadyczne wypady poza miasto,

- Marzec-Kwiecien motor stoi w garazu ze wzgledu na podroz sluzbowa poza granice kraju,

- od 5go Maja po powrocie do Belgii motor uzywany do dojazdu do pracy,

- 6 Maja zakupiona i wymieniona linka sprzegła,

- 15 Maj pojazd odstawiony do garazu ze wzgledu na kupno nowego motoru - Hondy VFR Vtec :crossy:

 

W najblizszej przyszlosci:

- do wymiany tylna opona (juz sie konczy), na upartego mozna jeszcze przejezdzic ten sezon ale ja bym wymienił,

- opona przod daje rade ale po sezonie tez bym wymienil,

- wymieniłbym klocki hamulcowe, przednie hamulce wygladają i działają dobrze, ale nie wiem ile maja przebiegu, wiec dla spokoju bym je poprostu wymienił, tyłu za dużo nie uzywam, ale jak sie docisnie nozny hamulec to piszczy (byc moze da sie przelozyc przod na tyl – ale nie wiem, wiec nie gwarantuje),

Punkty uwagi:

- z lewej strony pokrywa silnika lekko zarysowana, podczas mojej jazdy probnej przy zakupie motoru wywrociłem się podczas zawracania na mokrej nawierzchni... smieszne ale prawdziwe, za duzy skret kierownica, mokra i sliska nawierzchnia i polozylem motor na lewa strone.... motor mimo wszystko kupilem ;)

- na tyle/zadupku za uchwytem dla pasazera miejscami wytarty lakier, wynika to z faktu, iz w tym miejscu zapinałem/woziłem lańcuch/blokade na koło (zeby przypinac motor do slupa, murku etc), przy jezdzie i wibracjach gumowa wodoszczelna oslona lancucha wycierala lakier.... na zdjeciach z garazu zolte "plamki” na czarnym lakierze,

 

Napisalem o tym gdyz nie ma motoru na sprzedaz przy ktorym nie ma nic do zrobienia, zawsze sa pewne mankamenty i te wlasnie wymienilem.

 

PODSUMOWANIE:

 

Motor po wymianie: :lalag:

- plynow filtrow, czyszczeniu i synchronizacji gaznikow,

- praktycznie nowy uklad napedowy,

- wzorowy stan silnika i reszty podzespolow mechanicznych,

- wszystko na biezaco serwisowane,

 

Dodatkowe zalety :lalag:

- naładniejszy kolor CeBuli – czarny :cool:

- bardzo dobry stan wizualny motoru, wyglada na 3-4 latka :notworthy:

- motor traktowany bardzo delikatnie bez przegwałceń

Motor naprawde godny uwagi, motor sprzedaje osoba prywatna nie handlarz.

Nie pisze zatem ze motor byl jezdzny tylko przez kobiete i tylko na zakupy – bo nie byl, niepisze ze motor nie widzial mokrej nawierzchni czy deszczu – bo widzial.

Jechalem 150 km w ulewie na trasie Wroclaw – Gliwice i CeBula nawet sie nie zajaknela, motor jezdzil przy niskich temperaturach i nigdy nie bylo z nia problemu – pali na dotyk, nawet po 2miesiecznym postoju w garazu.

 

Cebula zawiodla nas tylko raz... na trasie Walbrzych – Gliwice przy samych Gliwicach nagle zaczela sie dlawic, zgasla i nie chciala odpalic. Po przepchaniu okolo 2km do stacji benzynowej i uzupelnieniu paliwa cudownie ozyla i znowu byla pelna energii, szalenstwa i optymizmu :crossy:

 

Zdjecia CeBuli:

http://picasaweb.google.com/Marcin.Machynia/HondaCB500CeBula ://http://picasaweb.google.com/Marcin....ndaCB500CeBula ://http://picasaweb.google.com/Marcin....ndaCB500CeBula ://http://picasaweb.google.com/Marcin....ndaCB500CeBula

 

Zdjecie z Trasy :)

 

Cena motoru:

8500PLN do delikatnej negocjacji- zdaje sobie sprawe ze cena nie jest niska, ale oddaje prawdziwa zadbana perełke. Aby nie marnowac mojego i Panstwa czasu prosze tylko o powazne oferty.

 

Namiary na mnie w razie pytan, badz w razie potrzeby uzyskania wiekszej ilosci informacji ;) :

GG: 266176,

mail: mecglider[maaalpaaa]o2[krrrrooopkaaa]pl

kom: +32 (BEL) 474-139-870

 

PS. Obecnie motor jest jeszcze w Belgii wiec osobiste ogladanie motoru jest utrudnione – oczywiscie zapraszam jesli ktos ma po drodze. W najlblizszych tygodniach motor wroci samochodem do Polski,

 

PS. Zapraszam do zapoznania sie z propozycja trasy wakacyjnej jaka mamy zamiar zrobic z zonka, szukamy chetnych ktorzy chcieli by dolaczyc:

 

Temat dotyczacy trasy wakacyjnej - Austria, Wlochy, Korsyka, Sycylia, Grecja ...

 

Pozdrawiam i do szybkiego zobaczenia

Marcin.

 

 

Moto wygląda świetnie i pewnie jest w dobrej kondycji. Widać zadbanie i pieszczenie cebulki, ale ta cena... :O

 

powodzenia przy sprzedaży i dobrych rąk następcy dla Cebulki.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Maly update:

- Motocykl bedzie w nastepny poniedzialek w Polsce wiec bedzie mozna sie umowic na ogladanie,

- W motorze zostaly wymienione:

> Tylna Opona na Brigestone BT45

> Wymienione tylne klocki na ceramiczne klocki BREMBO.

 

na dowod zalaczam zdjecia rachunkow i opakowanie po klockach.

zdjecie 1

zdjecie 2

 

 

na zdjeciu pelnego rachunku:

pozycja nr1 to cena za opone (bez VAT)

pozycja nr2 to cena za klocki Brembo

pozycjanr 3 to cena za usluge - wymiane opony iklockow

 

pozdrawiam.

Edytowane przez mecglider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam ponownie.

 

Po przebojach z firmami transportowymi CeBula jest juz w Polsce (wczesniejsza firma umuwila sie na transport motocykla 8 czerwca po czym nie przyjechala nie podajac nawet powodu czy starajac sie wytlumaczyc, a na koniec nie odbierala telefonow)

 

Transport odbyl sie wewnatrz Mercedesa Sprintera a nie na lawecie - mniejsze ryzyko jakich kolwiek uszkodzen.

 

 

Po wczesniejzym kontakcie CeBula jest do obejrzenia w Gliwicach.

 

namiary:

GG: 266176

tel.: 0032 474 139 870 - napisz SMS a ja sie skontaktuje z Toba.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...