Skocz do zawartości

mecglider

Forumowicze
  • Postów

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O mecglider

  • Urodziny 07/17/1981

Osobiste

  • Motocykl
    CB500 / VFR800
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    266176
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Toyota City, Japan

Osiągnięcia mecglider

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. cześć chłopaki i dziewczyny jeśli ktoś byłby zainteresowany albo zna kogoś kto by był dajcie znać - a i jeśli mógłbym prosić o podanie dalej . z góry dzięki W ZWIAZKU Z JAKIMIS PROBLEMAMI TECHNICZNYMI NIE WYSWIETLAJA SIE ZDJECIA - BEDE EDYTOWAL POSTA ABY JE DODAC __________________ Witam wszystkich. Sprzedaję moją ukochaną VFR’ke ;( powód dość prosty – urodził mi się syn w tym roku i mam szlaban na motor. Oto treść ogłoszenia: MARKA: HONDA MODEL: VFR V-tec POJEMNOŚĆ: 800cc MOC: 108KM ROCZNIK: 2002 PRZEBIEG: 60909km STAN TECHNICZNY: BDB 3ci WŁAŚCICIEL (Pierwszy w Polsce) Ogloszenie dotyczy mojego prywatnego motocykla, nie jestem handlarzem, dlatego nie będzie ściemniania tylko suche fakty. Motocykl 100% bezwypadkowy, nie ma problemu żeby sprawdzić go w dowolnym warsztacie. Nie motocykl nie ma miedzy 23tys km a 44tys km jak większość ogłoszeń - 61tys km to aktualny stan licznika. Bardzo dokładny opis motocykla można przeczytać w artykule poniżej – chodź myślę, że o tym motocyklu pisać za wiele nie trzeba :] „Honda VFR 750/800 - gdy technika sięga ideału” http://www.scigacz.pl/Honda,VFR,750,800,%20gdy,technika,siega,idealu,1648.html VFR’ka jest w najpiękniejszym dla tego motocykla kolorze – czerwonym -----HISTORIA MOTOCYKLA ----- – Luty 2002 – nowy motocykl zakupiony w Belgii u dealera Hondy „Bike Zone” w Brukseli – pierwszy właściciel przejechał około 3tyś km. – Wrzesień 2002 - drugi właściciel zakupił motocykl w Belgii w Brukseli – pierwszy właściciel przesiadł się na Varadero – przejechał od 3tys do 20,385 km. – Maj 2008 – motocykl zakupiony przeze mnie (3ci właściciel) u autoryzowanego dealera Hondy w Brukseli przy stanie licznika 20,385km – drugi właściciel przesiadł się na Honde CBR – Maj-Lipiec 2008 – motocykl użytkowany przeze mnie na dojazdy do pracy w Brukseli oraz wypady weekendowe, licznik z 20,385km do 24,000km – Lipiec/Sierpień 2008 – 3 tygodnie w siodle, podróż na południe Europy (licznik z 24,000km do 32,000km) – Sierpień 2008-Czerwiec 2009 motocykl stoi w garażu, jest regularnie przepalany i konserwowany, – Czerwiec 2009 – rejestracja motocykla w Polsce Gliwicach przy stanie 32 tyś km – Czerwiec 2009-Maj 2011 motocykl stoi w garażu bo mieszkam nie w Europie (sporadyczne wypady w lato max do 300km, regularnie przepalany i konserwowany), stan licznika 40tys (10/2011) – Czerwiec 2011-Lipiec 2013 – użytkowany w okresie „jezdnym” na sporadyczne wypady – Lipiec-Sierpień 2013 wycieczka po Bałkanach 3 tygodnie około 8,000km – Wrzesień 2013 – Lipiec 2015 do dzisiaj sporadyczne jazdy motocyklem, stan licznika na dzień dzisiejszy 60909km ------ WADY MOTOCYKLA ------ – na prawej pokrywie silnika ślad po wywróceniu motocykla na parkingu przez ostatniego właściciela (patrz zdjęcie ), –mały odprysk lakieru na baku z lewej strony (patrz zdjęcie) – prawdopodobnie jakiś mały kamień spod kół (odprysk jest od 2008 roku). – ślady użytkowania tu i tam (do wglądu podczas wizyty) ------ ZALETY MOTOCYKLA------ Motocykl regularnie serwisowany tylko u autoryzowanych dealerów Honda, Brukseli/Wrocław: 1) 2002 przy stanie 1tyś km (Bruksela) 2) 2002 przy stanie 6tyś km (Bruksela) 3) 2003/09/24 przy stanie 12tyś (Bruksela) 4) 2005/03/30 przy stanie 16,537km (Bruksela) 5) 2008/07/18 przy stanie 24,010km (Bruksela) 6) 2011/10/21 przy stanie 39,627km (Bruksela) 7) 2013/06/16 przy stanie 49,000km (Wrocław , RPM motocykle, mam dokumenty pokazujące co było zrobione) 8-my Musisz sam zrobić (aktualnie 61,000km) Bardzo dobry stan ogólny / Opony / Łańcuch / dodatki. Zadbany z pełną historia Moto jest gotowe na bardzo długie trasy (GPS, lądowanie akumulatora, kufry, gniazdo zapalniczki) - najwięcej zrobiłem z żonką około 9tys w 19 dni (2008r). ----- OPONY----- Opony stan BDB wymienione na nowe w 2013(stan licznika 44700km) , Stan BDB jak na zdjęciach: TYŁ i PRZÓD Michelin Pilot Road 3 ----- ŁAŃCUCH ----- Stan łańcucha dobry wymieniony 2013 – przejechane około 12tys km. ----- ZABEZPIECZENIA ----- Motocykl wyposażony jest w dwie blokady elektroniczne oraz 2 mechaniczne 1) Immobilizer HISS (Honda Ignition Security System) – standard od Hondy 2) Auto-Alarm uniemożliwiający odpalenie motocykla bez uprzedniego wyłączenia alarmu (pompa paliwowa nie zadziała). Auto Alarm z funkcja ANTYNAPAD (trzeba wymienić baterie w pilocie)- w razie, jeśli ktoś strąci kierowcę z motocykla (np. na skrzyżowaniu) i będzie chciał odjechać, kierowca ma do dyspozycji pilota. Po naciśnięciu przycisku, po 3 sekundach na motocyklu włączy się syrena i wszystkie kierunkowskazy, a po kolejnych sekundach alarm odetnie paliwo i motocykl stanie. System wart jest około 600euro czyli jakieś 2400PLN. 3) Blokada na tarcze hamulcową renomowanej firmy OXFORD (patrz zdjęcia) z linką na hamulec/sprzęgło przypominająca o założeniu blokady 4) Łańcuch w osłonie gumowej na tyle kolo ----- KUFRY ----- Motocykl wyposażony jest w system 3 kufrów firmy Givi (patrz zdjęcia), nowy zestaw zakupiony w 2013 roku: – Givi E55N Maxia - kufer centralny o pojemności 55L (z opcjonalna wyściółka + opcjonalne oparcie) – spokojnie mieści 2 kaski rozmiaru L () – Givi E41 - 2 kufry boczne o pojemności 41L (2x torba wewnętrzna Komplet kupiony w 2013 roku na stronie motobagaz.pl Cena takiego kompletu to około 2700PLN. Kufry jak to kufry są gdzie porysowane tu i tam, ale generalnie stan BDB – nie są one nowe więc proszę nie oczekiwać stanu „nówki nieśmigane” jak to można czytać w niektórych ogłoszeniach. ----- GPS ----- Motocykl wyposażony również w GPS firmy GARMIN z mapa na całą Europę z dożywotnia aktualizacja map. Pod GPS przygotowałem i zamontowałem podkładkę na kierownicy oraz zamontowałem gniazdo zapalniczki do podłączenia GPS – kabel pod kanapą i pod bakiem do kierownicy. Zamontowane gniazdo zapalniczki z zasilaniem do GPS oraz zamontowana na kierownicy podkładka pod przyssawkę od GPS ----- AKUMULATOR ----- Do motocykla zamontowany jest na sale system ładowania akumulatora. System podłączony jest do akumulatora i na zewnątrz wystaje tylko kabelek, który podłącza się do zasilania. System utrzymuje stale ładowanie podczas długiego garażowania na przykład zimowego, a co za tym idzie trzyma akumulator w dobrej kondycji. ----- PODSUMOWANIE----- Jeśli już ktoś szuka VFR to wie czego chce i za bardzo o samym motocyklu pisać nie trzeba. Przejechałem tym motocyklem około 35tys km bez żadnych problemów. Motocykl pojeździ jeszcze dwa razy tyle albo i więcej. Motocykl zarejestrowany i ubezpieczony w Polsce. Ustani przegląd techniczny w czerwcu. Motocykl jest w bardzo dobrym stanie technicznym, zasadniczo bez wad widocznych jak i ukrytych. Motocykl bardzo wygodny zarówno dla kierowcy, jak i dla pasażera (można pytać mojej żony :) ), doskonały na dalekie wyprawy. Sprawdził się także jako środek lokomocji do pracy w zakorkowanym mieście – mimo pozornie dużej masy i gabarytów, spokojnie przeciska się między samochodami – nawet z 3 kuframi :) . Posiadam pełną historię i wszystkie dokumenty dotyczące motocykla – poza tym mogę dokładnie opowiedzieć co się działo z motocyklem od nowości, wytłumaczyć każdą ryskę na motocyklu i opowiedzieć, kto był poprzednim właścicielem. Do motocykla są klucze: - oryginalny kluczyk do motocykla z immobilizerem - oryginalny pilot do alarmu - kluczyk do blokady na tarcze hamulcową firmy OXFORD (niebieski mały kluczyk na zdjęciu) - kluczyk do blokady na tyle kolo - kluczyk do kufrów bocznych + 1x kluczyk do kufra centralnego (czerwony kluczyk na zdjęciu) Posiadam także oryginalna czerwona osłonę na siedzenie pasażera – rzadko używana gdyż jeździłem głównie z żoną, aczkolwiek jedno mocowanie jest złamane (sam złamałem podczas przechowywania :/ ). ------- CENA ------ Każdy chyba wie, że nie ma czegoś takiego jak OKAZJA czy OKAZYJNA CENA przy kupnie motocykla. Trzeba mieć pewność, ze motocykl w bardzo dobrym stanie i 100% bezwypadkowy. Cena, jakiej oczekuję za wszystko co powyżej opisane to 17,500PLN (możemy podyskutować)– biorąc pod uwagę doskonały stan motocykla, jego historie i aktualne wyposażenie, cena nie wydaje się wygórowana. * proszę nie pisać ze za drogo i oferować 12 albo 14 tys * proszę nie pisać ze można kupić nowszy model taniej itp itd, * proszę nie pisać ze to, ze tamto a zupa była za słona... droga wolna można kupić na allegro jeśli ktoś woli - to można znaleźć dużo motocykli "nieskładanych", "nie po szlifie", "nie spawanych", i starsza Pani dojeżdżała do kościoła w niedziele..... a i nie paliła w środku ------ KONTAKT ------- Motocykl do oglądania w Gliwicach – dokładny adres tylko po wcześniejszym umówieniu się. Wszelkie pytania proszę kierować na adres mailowy marcin.machynia[MALPA]gmail.com Kilka zdjęć na koniec: Oraz filmiki Filmik nagrany w maju 2008 przy odbiorze motocykla Filmik gdzieś na obwodnicy Brukseli dzieki PS. Jeśli ktoś uważa, że taki rozwlekły opis to jakaś ściema – proszę przeczytać opis mojego pierwszego motocykla który sprzedawałem wcześniej. http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=97678&hl
  2. NIE MOGĘ WSTAWIAĆ ZDJĘĆ NA FORUM DLATEGO PEŁNE OGŁOSZENIE WRAZ ZE ZDJĘCIAMI ZNAJDUJE SIE POD LINKIEM KLIKNIJ TUTAJ ABY ZOBACZYĆ OGŁOSZENIE WRAZ ZE ZDJĘCIAMI Witam wszyskich. Sprzedaję moją ukochaną maszynę ;( Oto treść ogłoszenia: MARKA: HONDA MODEL: VFR V-tec POJEMNOŚĆ: 800cc MOC: 108KM ROCZNIK: 2002 PRZEBIEG: ~33000km STAN TECHNICZNY: BDB SPECYFIKACJA Moc Max. HP 80 kWa (108 hp) @ 10,500 RPM Moment obrotowy 80 Nm @ 8750 RPM Kompresia 11.6 : 1 Pojemnośc silnika 781cc Wymiary 212 cm (83.5 in) (L) x 73.5 cm (28.9 in) (W) x 120 cm (47.2 in) (H) Rozstaw osi 1458 mm (57.4 in) Wysokośc kanapy 805 mm (31.7 in) Waga na sucho 222 kg Przednie koło 120/70-Z17 Tylnie koło 180/55-V17 Aukcja dotyczy mojego prywatnego motocykla, nie jestem handlarzem, dlatego nie będzie ściemniania tylko suche fakty. Motocykl 100% bezwypadkowy, nie ma problemu, żeby sprawdzić go w dowolnym warsztacie. Bardzo dokładny opis motocykla można przeczytać w artykule poniżej – chodź myślę, że o tym motocyklu pisać za wiele nie trzeba :] „Honda VFR 750/800 - gdy technika sięga ideału” http://www.scigacz.pl/Honda,VFR,750,800,%2...dealu,1648.html Motocykl jest najpiękniejszym dla tego motocykla kolorze – czerwonym -----HISTORIA MOTOCYKLA ----- – Luty 2002 – nowy motocykl zakupiony w Belgii u dealera Hondy „Bike Zone” w Brukseli – pierwszy właściciel przejechał około 3tyś km. – Wrzesień 2002 - drugi właściciel zakupił motocykl w Belgii w Brukseli – pierwszy właściciel przesiadł się na Varadero – przejechał od 3tys do 20,385 km. – Maj 2008 – motocykl zakupiony przeze mnie (3ci właściciel) u autoryzowanego dealera Hondy w Brukseli przy stanie licznika 20,385km – drugi właściciel przesiadł się na Honde CBR – Maj-Lipiec 2008 – motocykl użytkowany przeze mnie na dojazdy do pracy w Brukseli oraz wypady weekendowe, licznik z 20,385km do 24,000km – Lipiec/Sierpień 2008 – 3 tygodnie w siodle, podróż na południe Europy (licznik z 24,000km do 32,000km) – Sierpien 2008-Czerwiec 2009 motocykl stoi w garażu, jest regualnie przepalany i konserwowany, – Czerwiec 2009 – rejestracja motocykla w Gliwicach przy stanie 32 tyś km – Czerwiec 2009 – motocykl wystawiony na sprzedaż przy stanie licnzika 33tys km ------ WADY MOTOCYKLA ------ – Najsłabsze ogniwo to akumulator, który należy zasadniczo już wymienić – zdażyło się, że przy dużym obciążeniu – GPS + światła + wentylator przy bardzo wysokich temp –motocykl nie mógł odpalić. – na prawej pokrywie silnika ślad po wywróceniu motocykla na parkingu przez ostatniego właściciela (patrz zdjęcie ) – bardzo mały odprysk lakieru na baku (patrz zdjęcie) – prawdopodobnie jakiś mały kamień spod kół. ------ ZALETY MOTOCYKLA------ Motocykl regularnie serwisowany tylko u autoryzowanych dealerów Honda w Brukseli: 1) 2002 przy stanie 1tyś km 2) 2002 przy stanie 6tyś km 3) 24/09/2003 przy stanie 12tyś 4) 30/03/2005 przy stanie 16,537km 5) 18/07/2008 przy stanie 24,010km Opony stan BDB, wymienione na nowe w lipcu 2008, więc najbliższe 2-3 sezony spokojnie można jeździć: – TYŁ „DUNLOP SPORT MAX ROAD SMART” (cena ~700PLN), – PRZÓD „DUNLOP SPORTMAX ” (cena ~500PLN), Stan łańcucha dobry – spokojnie przejedzie jeszcze sezon lub dwa. Motocykl wyposażony jest w dwie blokady elektroniczne oraz 2 mechaniczne 1) Immobilizer HISS (Honda Ignition Security System) 2) Auto alarm z funkcją ANTY-NAPAD (Alarm uniemożliwiający odpalenia motocykla bez uprzedniego wyłączenia. ANTYNAPAD - w razie, jeśli ktoś strąci kierowcę z motocykla (np. na skrzyżowaniu) i będzie chciał odjechać, kierowca ma do dyspozycji pilota. Po naciśnięciu przycisku, po 3 sekundach na motocyklu włączy się syrena i wszystkie kierunkowskazy, a po kolejnych sekundach alarm odetnie paliwo i motocykl stanie. System wart jest około 600euro czyli jakieś 2400PLN. 3) Blokada na tarcze hamulcową renomowanej firmy OXFORD (patrz zdjęcia) z linką na hamulec/sprzęgło przypominająca o założeniu blokady 4) Łańcuch w osłonie gumowej. Motocykl wyposażony jest w system 3 kufrów firmy SHAD (patrz zdjęcia): – kufer centralny o pojemności około 48L – spokojnie mieści 2 kaski romiaru L – 2 kufry boczne o pojemności około 40L Cena takiego kompletu to około 2000-2500PLN. Do wszystkich 3 kufrów jest jeden kluczyk. Kufry jakto kufry są gdzie niegdzie porysowane – nie są one nowe więc proszę nie oczekiwać stanu „nówki nieśmigane” jakto można czytać w niektórych ogłoszeniach. Motocykl wyposażony również w GPS firmy GARMIN z mapa na całą Europę. Pod GPS przygotowałem i zamontowałem podkładkę na kierownicy oraz zamontowałem gniazdo zapalniczki do podłączenia GPS– pod kanapą (patrz zdjęcia- zdjęcia robine podczas instalacji GPS) – cena całości około 400PLN. GPS z okablowaniem Do motocykla są również oryginalne uchwyty dla pasażera montowane w miejsce stelaża od kufrów. Posiadam także oryginalna czerwona osłone na siedzenie pasażera – żadko używana gdyż jeździłem głównie z żoną. Do motocykla zamontowany jest na sale system ładowania akumulatora. System podłączony jest do akumulatory i na zewnątrz wystaje tylko kabelek, który podłącza sie do zasilania – także można podłączyć w razie konieczności do ładowania na noc. ----- PODSUMOWANIE----- Jeśli już ktoś szuka VFR to wie czego chce i za bardzo o samym motocyklu pisać nie trzeba. Motocykl był zakupiony przeze mnie w Maju 2008 z myślą o 3tyg wypadzie na południe Europy. Po wyprawie we wrześniu 2008 przeprowadziliśmy się z żoną do Japonii i od sierpnia 2008 do Czerwca 2009 motocykl stał w garażu i czekał na nasz powrót . Motocykl przerejestrowany i ubezpieczony został tydzień temu (15 czerwiec 2009) na nasz 2 tygodniowy wakacyjny pobyt w Polsce. W chwili obecnej dowiedzieliśmy się, iż nasz pobyt za granicą wydłuży się do 2011 roku i szkoda, aby motocykl stał w garażu przez następne 2 lata – stąd decyzja o sprzedaży. Motocykl jest w bardzo dobrym stanie technicznym, zasadniczo bez wad – może oprócz akumulatora – i w bardzo dobrym stanie technicznym. Motocykl bardzo wygodny zarówno dla kierowcy, jak i dla pasażera (można pytać mojej żony ), doskonały na dalekie wyprawy. Sprawdził się także jako środek lokomocji do pracy w zakorkowanym mieście – mimo pozornie dużej masy i gabarytów, spokojnie przeciska się między samochodami – nawet z 3 kuframi . Posiadam pełną historię i wszystkie dokumenty dotyczące motocykla – poza tym mogę dokładnie opowiedzieć co się działo z motocyklem od nowości, wytłumaczyć każdą ryskę na motocyklu i opowiedzieć, kto był poprzednim właścicielem. Do motocykla są klucze: - 2x kluczyk do motocykla z imobilaizerem oczywiście dwa oryginalne kluczyki wraz z pilotami do alarmu (czarny duży kluczyk na zdjęciu) - 2x kluczyck do łańcucha (czarny mały kluczyk na zdjęciu) - 2x kluczyk do blokady na tarcze hamulcową firmy OXFORD (niebieski mały kluczyk na zdjęciu) - 2x pilot do alarmu (niebieskie piloty na zdjęciu) - 1x pilot do antynapadu (czarny pilot zdjęciu) - 1x kluczyk do 3 kufrów (czerwony kluczyk na zdjęciu) Bardzo niechętnie sprzedaje mój motocykl, ale niestety przedłużający siepobyt za granicą uniemożliwia mi jazde na tym motorze – a szkoda by motocykl marniał przez 2 lata w garażu. ------- CENA ------ Każdy chyba wie, że nie ma czegoś takiego jak OKAZJA czy OKAZYJNA CENA przy kupnie motocykla. Lepiej zapłacić ciut więcej za motocykl w bardzo dobrym stanie i 100% bezwypadkowy, niż oszczędzić odrobinę a potem wydać na wymiany i naprawy 3 albo 3 razy tyle. Cena, jakiej oczekuję za wszystko co powyżej opisane to 22,000PLN – biorąc pod uwagę doskonały stan motocykla, i fakt, że same dodatki są warte około 5000, cena nie wydaje się wygórowana. Mogę odpowiedzieć na wszelkie pytania lub udostępnić więcej szczegółów lub zdjęć. ------ KONTAKT ------- Do 26/06/2009 jestem do dyspozycji i odpowiem na wszelkie pytania osobiście w Gliwicach lub przez komórkę: TEL: 518-86-43-78. Po tym terminie należy się kontaktować ze mną poprzez maila lub GG, odpowiem na wszelkie pytania. Numer GG: 266176 Mail: mecglider[malpa]o2.pl W razie chęci obejrzenia motocykla po 26/06 należy się kontaktować z moim Tatą, który będzie się zajmował sprzedażą po moim wyjeździe. Jego numer tel: Jerzy 501-68-71-91 Kilka zdjęć na koniec: Oraz filmiki Filik nagrany w maju 2008 przy odbiorze moocykla Filmik gdzies na obwodnicy Brukseli http:// PS. W każdej chwili na żądanie mogę dosłać więcej zdjęć lub szczegułów. Jeśli ktoś uwarza, że taki rozwlekły opis to jakaś ściema – prosze przeczytać opiś mojego pierwszego motocykla który sprzedawałem rok temu http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=97678&hl
  3. czesc. nie mialem czasu zabardzo by sie rozpisaywac na temat wyprawy ale sklecilem filmik z trasy 7C 15 min po 7C :) FIlmik nie powala, bo krecony aparatem fotograficznym, do tego po wrzuceniu na serwer zostal jakos dziwnie skompresowany i jeszcze bardziej stracil na jakosci.... tak czy siak milego ogladania :) FILMIK Z TRASY 7C jak znajde jeszcze czasu troche tozrobie z pozostalej czesci trasy
  4. Ze tak powiem: Kupiles winiete to Twoja strata. Ja jak wjechalem na Wegry niecale 15 dni temu, zatrzymałem sie i podszedłem dookienka gdzie Pani sprzedawała winiety. Zapytałem czy na MOTOCYKL potrzeba winiete, ona odpowiedziała NIE, zapytałem raz jeszcze dla pewnosci pokazaujac reka ruch manetki i powtarzajac MOTO - ona z usmiechem odpowiedziała ze NIE TRZEBA. Wiec raz jeszcze: to ze kupiles winiete 2 razy Twoja strata, wystarczylo zapytac u zrodla i by wszystko bylo jasne. Pozdrawiam
  5. Witam. Potwierdzam ze Bulgaria i Rumunia dla moto jest bez winiet. Chcialem tylko dodac ze dla moto na wegrzech tez winiet nie ma !!!!!!!!!! Pytalem na kazdym przejscu granicznym o winiety i Pani powiedziala ze nie trzeba (Wegry, Bulgaria, Rumunia, Czechy). Grecja oraz Wlochy - autostrady sa platne wiec winiet nie ma. Austria winieta na 10 dni dla moto 4euro. Pozdro
  6. cale szczescie ze jestes caly i zdrowy. Niestety potwierdza sie stara zasada, ze mozemy byc najlepszymi kierowcami na swiecie a i tak o wypadek nie trudno,bo takich debili jak ten koles w samochodzie ze Twojego opowiadania jest calemnostwo..... niestety... Nie ma co gdybac moim zdaniem ze mogl jechac 50 zamiast 70 albo 30 amiast 50, bo ewidentnie nie z Jego winy sie to stalo. Co do faktu ze w poczatkowej fazie deszczu caly syf zulicy zamienia sie w bardzo sliska maz to jak najbardziej sie zgadzam. Sam wjechalem innemu motocykliscie w tylek na swiatlach, ruszalismy ze swiatel, wlasnie zaczol padac deszcz, wystartowalismy na zielonym on sie zatrzymal ja akurat patrzylem w lusterko, jak zwrocilem wzrok do przodu on juz sie zatrzymal - i ta sama historia, ja po przednim hamulcu, blokada kola i bec wjego tyl. Na szczescie przy predkosci 15-20 km/h nie trudno o rownowage, wiec nic sie nie przwrucilem. NIc z motorami sie nie stalo,wiec kazdy pojechal wswoja strone. Zycze aby jakis swiadek albo nagranie z kamery sie znalazlo. Pozdrowka
  7. Witam. Czy ktos moglby mi powiedziec czy moge wogole myslec o trasie 67C i 7C VFR z plecakiem i kompletem kufrow czyli full zaladunek... czy te drogi sa bardziej offroadowe i poprostu vfr nie da rady tam.... wybieramy sie tam na przelomie lipca i sierpnia i poprostu sie zastanawiam czy damy rade. z gory dzieki za odpowiedz. PS.PLecak z mojego avatara pozdrawia ;]
  8. prezentuje sie naprawde zacnie :icon_razz: grats
  9. Witam ponownie. Po przebojach z firmami transportowymi CeBula jest juz w Polsce (wczesniejsza firma umuwila sie na transport motocykla 8 czerwca po czym nie przyjechala nie podajac nawet powodu czy starajac sie wytlumaczyc, a na koniec nie odbierala telefonow) Transport odbyl sie wewnatrz Mercedesa Sprintera a nie na lawecie - mniejsze ryzyko jakich kolwiek uszkodzen. Po wczesniejzym kontakcie CeBula jest do obejrzenia w Gliwicach. namiary: GG: 266176 tel.: 0032 474 139 870 - napisz SMS a ja sie skontaktuje z Toba. Pozdrawiam
  10. W 2007 roku kupiona Honda CB500 '98 - czarnula golusienka :bigrazz: zrobilem kolo 9tys Obecnie Honda VFRVtect 2002 :rolleyes:
  11. CeBula 500 1998 - 48KM - Vmax 185 Honda VFR Vtec 2002 - 108 KM - V max jaka jechalem 236km/h, autostrada 3 pasy ale chyba ie ma potrzeby z taka predkascia jezdzic, lepiej jest wyrywac nadgarstki jako chlopaki mowia ;]
  12. Heja. Osobiscie posiadam VFR Vtec z 2002 od 2 tygodni :D przediadka z Cebuli500. Jak powyzej napisal MlodyWilk22 uklad rozrzadu to znaczaca zmiana z wersji sprzed 2002 roku. Zywotnosc poprzednich slinkiow byla ponoc oszaaaaaaaaaaaaaalamiajaca, chodz i Vtecu ludzie nie narzekaja. CO do VFR Vtec: silnik ukladu V4 ma swoje charakterystykijak chocby zabieranie juz od niskich obrotow, co sprwia ze jest bardzo elastyczna i nie musisz zmieniac co rusz biegow (to moje odczucia). Prawda jest ze do 7tys pracuja tylko 2 zawory na cylinder, a po przekroczeniu 7tys zaczynaja pracowac wszystkie 4 motocykl dostaje kopa oraz przepiekne charakterystyczne brzmienie - ktore moze uzaleznic :lalag: Generalnie prowadzi sie nialekko, szybko reaguje na polecenia kierowcy. Hamulce chodz bez ABS wydaja mi sie bardzo dobre - ale moze dlatego ze przesiadlem sie z cebuli :notworthy: Na trasie 150-160km/h z pasazerka to zaden wysilek dla tego motorka (spalanie 6,5L/100). W pojedynke jazda przy sluchaniu wszystkich 4 zaworow :lalag: bardzo przyjemna, bez wysilku przyspiesza a jak trzeba to i idzie 230 i wiecej. pozdro
  13. zdjecie :) zdjecie 1 ;] chyba pasujemy do siebie :)
  14. Maly update: - Motocykl bedzie w nastepny poniedzialek w Polsce wiec bedzie mozna sie umowic na ogladanie, - W motorze zostaly wymienione: > Tylna Opona na Brigestone BT45 > Wymienione tylne klocki na ceramiczne klocki BREMBO. na dowod zalaczam zdjecia rachunkow i opakowanie po klockach. zdjecie 1 zdjecie 2 na zdjeciu pelnego rachunku: pozycja nr1 to cena za opone (bez VAT) pozycja nr2 to cena za klocki Brembo pozycjanr 3 to cena za usluge - wymiane opony iklockow pozdrawiam.
  15. ladna ladna ;] brzmi tez nieprzecietnie ;]]]]]]]]]]]]] pozdrowka ps. trolu przelom lipca sierpnia bedziemy w Gliwicach wiec jakis wypad w gorki ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...