JLB2007 Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 witam. mam dość dziwną sytuacje z honda ns1.. więc tak: kiedy odpali się motor to chodzi dobrze , nie trzęsie nic , ale kiedy się jedzie to motor chodzi jak wibrator całego trzęsie max;/;/ , dodam że jak się jedzie i wciśnie luz albo sprzęgło to już tak nie jest, tylko na biegu jak się jedzie normalnie i motor powinien równo ciągnąc tak jest . co może być tego przyczyną ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 Sprawdź wałek wyrównoważajacy, opis poszukaj w mich ostatnich tematach tez miałem coś takiego mniej więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz87 Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Najprawdopodobniej masz niedokręcony silnik. Podokręcaj mocowania silnika i powinno być ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GurenS Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 No nie wydaje mi się :) ja bym obstawiał wałek ; ] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz87 Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 No nie wydaje mi się smile.gif ja bym obstawiał wałek ; ]Pewnie,że może być wałek ale prościej dokręcić kilka śrub niż wymienić wałek który ewentualnie jest dobry. Robotę trzeba zaczynać od najprostszych czynności a nie od np. wymiany wału :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JLB2007 Opublikowano 15 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 zobacze mocowanie silnika . ale to nie wiem od czego to jest już sam;/ bo ma tak ze się ruszy i tak do 5 tyś chodzi dobrze. a póżniej zaczyna go szarpać tak jakby coś go blokowało i tak od 8 tyś dostaje buta na maxa znowu?? od czego to może być??;/;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 wałka sie nie wymienia tylko ustawia, to ze Ci ciągnie powyżej 8 tys to normalne w tym silniku jest to mniej odczuwane po zrobieniu remontu(tłok, cylinder) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JLB2007 Opublikowano 15 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 właśnie remont robiłem z 40 km temu . i przed nim tak samo go coś blokowało .. i tak szarpało dziwnie .. nie wiem o co chodzi już? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBAS007 Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Ja mam podobnie i to jest denerwujace bo u mnie jest tak do 7 tys obrotow idzie tak wmiare dobrze od 7 do 9 tys jest slabszy niz na nizszych obrotach i tak dziwnie chodzi taki dziwny dziwek wlasnie jakby go cos blokowalo a powyzej 9 tys obrotow chodzi bardzo ladnie rowno i dostaje takiego kopa ze...Remont watpie bo ja robilem teraz niedawno zdarzylem dotrzec.Wg mnie tak jest skonstruowany ten silnik chociaz nie powiem ze jest do denerwujace.Acha i nie mowcie zebym swiecie wymienial czy czyscil fitr bo i to i to robilem swiece mam nowa takze nie to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JLB2007 Opublikowano 15 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 może to coś z napędem ?? ale wątpie . bo tak cały czas by go blokowało ...;/ może ktoś coś wymyśli na forum że rozwiązać ten problem.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBAS007 Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 (edytowane) Naped raczje napewno nie,to cos z pradem. Znaczy nie w tym sensie wg mnie tak jest zbudowany modul zaplonowy i stad to wszystko ale przy module ja juz daje spokoj bo sie na tym nie znam chyba ze ktos ma jakis inny pomysl?? Edytowane 15 Maja 2008 przez KUBAS007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GurenS Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Ja mam podobnie i to jest denerwujace bo u mnie jest tak do 7 tys obrotow idzie tak wmiare dobrze od 7 do 9 tys jest slabszy niz na nizszych obrotach i tak dziwnie chodzi taki dziwny dziwek wlasnie jakby go cos blokowalo a powyzej 9 tys obrotow chodzi bardzo ladnie rowno i dostaje takiego kopa ze...Remont watpie bo ja robilem teraz niedawno zdarzylem dotrzec.Wg mnie tak jest skonstruowany ten silnik chociaz nie powiem ze jest do denerwujace.Acha i nie mowcie zebym swiecie wymienial czy czyscil fitr bo i to i to robilem swiece mam nowa takze nie to. Łancuch, sprzęgło, łozysko :icon_twisted: sprawdź jeszcze zębatki, jak miałem wykruszonego ząbka też mi wariował ; ) Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JLB2007 Opublikowano 15 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 to łożysko chyba będzie najbardziej prawdopodobne , bo żeby tylko od 5 tyś zaczynał szarpać .;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Napiszcie jak się ustawia wałek wyrównoważający? Ja w mbx80 syna rozebrałem silnik do remontu i przegapiłem położenie wałka. Jeszcze jedno: czy ten wałek kręci się 1:1 z wałem korbowym? pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.