adambiker2002 Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Witam, jak w temacie - może z tego powodu że stała około 1miesiąca nie ruszana moja yamaszka, ale kiedy wkręcałem podczas jazdy na wysokie obroty, a następnie gwałtownie zamykałem przepustnicę albo poprostu zrzucałem szybko biegi do jałowego, na skrzyżwaniu jak już stanąłem - zgasła z 3razy... można gdzieś samemu ustawić wolne obroty? pozdr i dzięki za pomoc z góry:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jachuer5 Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Pewnie gaźniki do czyszczenia/regulacji...Co do wolnych obrotów to w mojej Kawie jest pod kranikiem takie czarne pokrętełko, którym sie reguluje wolne obroty, jak jest w Yamaszce>>>Nie wiem...Ale poszukaj, to może cuś znajdziesz...pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon_R6 Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 czym wy tam chcecie krecic??....przeciez MT03 jest na wtrysku!!nie ma takiej opcji aby zwiekszyc obroty silnika poniewaz sklad mieszanki paliwa jest regulowany poprzez ECU motocykla ktory pobiera informacje z czujnilkow....no chyba ze se zakupisz Power Commandera to wtedy robisz co chcesz bo przeprogramowujesz nowe ECU..nie wiem dlaczego Ci gasl??moze zle ruszasz albo nie mam pojecia;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jachuer5 Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 A to zmienia postać rzeczy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Numberuno Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 To że jest wtrysk, nie oznacza, że nie ma regulacji obrotów jałowych. Jest, i wygląda tak samo jak w gaźnikowych sprzętach(ECU odpowiada za mapy wtrysku przy określonych obrotach czy uchyleniach przepustnic, ale same przepustnice są mechaniczne, i ustawia się ich wstępne uchylenie). U Yamahy szukaj małego pokrętła pod zbiornikiem po lewej stronie, gdzieś na pewno jest:) Na rozgrzanym silniku ustaw jałowe obroty na ok 1200 i będzie git. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon_R6 Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 a tego to nie widzialem...thx, myslalem ze za wszystko odpowiada ECU np jest tak podczas rogrzewanai silnika, nie ma ssania nad wszystkim czuwa ECU...ale nic, nie rozbieralem Yamahy tak wiec potulnie zdaje sie ze tak moze byc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jachuer5 Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 he he a jednak sie nie myliłem.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon_R6 Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 po czesci;)..;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambiker2002 Opublikowano 9 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 dzięki za pomoccne rady, pozdrawiam i do zobaczenia w śląskich gęstych od korków junglach! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.