grucha87 Opublikowano 13 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Dobra a co z tym:moto kopci na biało.na wolnych obrotach-podczes jazdy też.Czasem przy chamowaniu biegami a czasem przy trzymaniu go na tych samych obrotach(moze padły uszczelniacze zaworowe?). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 (edytowane) pierscien olejowy padl , albo rysa w garnku. p.s a tlok zmieniales ? czy tylko same pierscienie ? Edytowane 13 Maja 2008 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 13 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 same pierścienie. ale czy to mozliwe aby po 1 miesiącu padł pierscień Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Odpowiem Ci dokładnie na zadane pytanie - to jest możliwe bo, bo chciałeś wytrzeć dupę szkłem i teraz płaczesz. Kto Ci kolego powiedział że wystarczy wymienić pierścienie ?Jeżeli cylinder nie miał progów ( a podejrzewam że nie miał ) wystarczyło go przehonwać delikatnie i zakupić kompletny tłok z pierścieniami.Rozmontuj to badziewie jeszcze raz i dokładnie sprawdź ile luzu mają w rowkach te nowe pierścienie a potem porównaj z serwisówką. Im dokładniej dopasują się do powierzchni cylindra tym więcej oleju przepłynie do komory spalania i nawet lotniczy olej letni 110W nie pomoże.Kwestia następna to jakie pierścienie tam założyłeś ? bo z tekstów i Twojego podejścia do motocykla może wynikać że samochodowe albo co najgorsze to zleciłeś dorobienie pod wymiar aby zaoszczędzić grosza.Sprawa ostatnia to wypowiedź o sprzedaży i zostałeś za to podsumowany przez innych za co im chwała.Ten temat nadaje się tylko do kosza ale poczekamy jeszcze na kilka postów aby inni forumowicze nie popełniali podobnych błędów. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon_R6 Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 (edytowane) A kopci Ci na bialo??zawsze tak jest np w zime bo wtedy to jest para wodna... Edytowane 13 Maja 2008 przez Szymon_R6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 zalezy czy wszystko dobrze zlozyles i czy piersienie dobrze poukladales na zamki??/sadze ze moto powinni pochodzi ze 2 tys to sie dobrze dotrze i nie bedize problemow. A kopci Ci na bialo??zawsze tak jest np w zime bo wtedy to jest para wodna... O jakich zamkach piszesz ? tych na lodzie? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon_R6 Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 tiaa juz sie poprawilem, nie wiem jak to opisac ale jezeli mamy pierscienie to trzeba je ustawic tak aby aby miesce gdzie koncza sie pierscienie, nie nachodzily na siebie jeden pod drugim??/nie jest tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 co 120 stopni ale na nowym tłokuJeżeli wyjmujemy stary tłok to muszą pozostać tam gdzie były (ważne) pod żadnym pozorem nie obracamy starych pierścieni Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon_R6 Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 racja;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.