Nowy Kubi Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 (edytowane) http://tinyurl.com/4szuzeMobile.deA gdzie ja napisalem, ze musi byc lepszy? Ma po prostu nie byc gorszy (5-10 KM nie robi roznicy).Nie jezdze z takimi predkosciami. To weź pod uwagę, że ten wynalazek ze swoich wczesniejszych 100 kucy już nawet 80 nie ma. A jak będziesz chciał Fazera S2 to już nie za te kaske niestety... Edytowane 6 Maja 2008 przez Nowy Kubi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mizc Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 (edytowane) Też mi się to 20K wydało podejrzane...W PL najtaniej FZ6 Fazer 08 S2 ABS znalazłem tutaj za 27K. Macie gdzieś tańszego? Edytowane 6 Maja 2008 przez Mizc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrjack Opublikowano 7 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 To weź pod uwagę, że ten wynalazek ze swoich wczesniejszych 100 kucy już nawet 80 nie ma. A jak będziesz chciał Fazera S2 to już nie za te kaske niestety... Ktory wynalazek? Fazery S2 chodza za podobne pieniadze takze w Polsce, tyle, ze nie nowe i z przebiegami 10-15k Też mi się to 20K wydało podejrzane...W PL najtaniej FZ6 Fazer 08 S2 ABS znalazłem tutaj za 27K. Macie gdzieś tańszego? W PL nie, ale ja przeciez pisalem o Niemczech, prawda ? W USA zakup nowego motocykla to mniej wiecej polowa ceny w Polsce. Nawet podliczajac wszystkie oplaty przy sprowadzaniu, oszczednosci wychodza w granicach kilkunastu do kilkudziesieciu procent. Podobnie jest w DE. Jak komus bardzo nie zalezy na gwarancji, a chce miec jak najnowszy sprzet, z jak najmniejszym przebiegiem i za jak najmniejsza kase, to import jest jedynym rozwiazaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqruku Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 Bez zastanowienia brałbym Zeta 750 ... zakres średnich i niskich obrotów nieporównywalnie lepszy niż w Fazerze... podobno nowy Hornet 600 ma całkiem mocny zakres średnich i niskich obrotów.. ale 750 musi ciągnąć lepiej z dołu niż 600... Mówi się że Z750 jest nawet bardziej udany niż starszy brat 1000 ... w angielskim Fast Bikeu bardzo pochlebnie o Z750 wyrażali się testerzy i zgodnie twierdzili że żadna goła 600 mu nie dorównuje pod względem osiągów i charakterystyki silnika... Jeszcze od siebie dodam że jak na motocykl sportowo-turystyczny to Z750 chyba jest bardziej sportowy niż turystyczny. :icon_twisted: Taka "cicha woda". Jak mu "odkręcisz" to szatan normalnie :banghead: . W swojej klasie pojemności sp-tr raczej niema konkurencji dla niego jeśli chodzi o osiągi. Jeśli chodzi o dostępność części zamiennych to lepiej jednak wypada Yamaha, choćby pod tym względem że są po prostu tańsze bo z dostępem to na chwilę obecną nie już żadnych problemów. Wszystko opiera się o "kasę". Również rozważałem kupno "małego fazerka" i ostatecznie wybrałem Zzzzzz :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 wczoraj miałem okazję pojezdzić sobie nowym fazerem z salonu i... nie zrobił na mnie wrażenia pod względem silnika. mocy to on ma ponad 10tys obr. po mieście w korku sie źle jeździło. skoro ja jezdze 60 konnym motorkiem i narzekam w ten sposób to coś musi w tym być. owiewka też jakaś taka niezbyt, jak sie nie schowasz za nią to ponad 150 km/h też wieje po kasku i to ostro. w porównaniu np do triumpha speed triple którym jezdzilem zaraz przed yamahą to ona wcale nie chciała przyspieszać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.