Skocz do zawartości

Honda VT 500 E


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Problem dotyczy Hondy VT 500 E rok prod. 87 przebieg 34000.

Motocykl po przejechaniu około 20km potrafi wypompować około 100ml oleju poprzez wąż odmowy do zbiorniczka odmowego.Stało mi się to nagle wcześniej nie zauważyłem jakich kolwiek zmian tzn spalania nadmiernej ilości oleju, stan oleju zawsze był odpowiedni,motocykl nie kopcił na zimnym jak i na ciepłym silniku i nadal nie kopci, wygląd świec ok, wymieniony olej na midland 10W40 łącznie z filtrem oleju, filtr powietrza został wyczyszczony i nawilżony olejem do filtrów bel ray. Motocykl nie miał i nie ma spadków mocy normalnie przyspiesza nie dziwnego sie nie dzieje.A olej pompuje jak by miał pompke wmontowaną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Problem dotyczy Hondy VT 500 E rok prod. 87 przebieg 34000.

Motocykl po przejechaniu około 20km potrafi wypompować około 100ml oleju poprzez wąż odmowy do zbiorniczka odmowego.Stało mi się to nagle wcześniej nie zauważyłem jakich kolwiek zmian tzn spalania nadmiernej ilości oleju, stan oleju zawsze był odpowiedni,motocykl nie kopcił na zimnym jak i na ciepłym silniku i nadal nie kopci, wygląd świec ok, wymieniony olej na midland 10W40 łącznie z filtrem oleju, filtr powietrza został wyczyszczony i nawilżony olejem do filtrów bel ray. Motocykl nie miał i nie ma spadków mocy normalnie przyspiesza nie dziwnego sie nie dzieje.A olej pompuje jak by miał pompke wmontowaną.

 

mialem podobnie w VT500E z tym ze dzialo sie tak tylko na krotkich dystansach i przy niskiej temperaturze i nie byl to czysty olej a kondensat pary i oleju. jak tylko skonczyly sie chlodniejsze dni i wilgoc w powietrzu problem ustal.

ps.w tym motocyklu kontroluj bardzo czesto zawory! jesli sa oryginalne to lubia sie wytluc! zamienniki nie maja juz tej przypadlosci :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mialem podobnie w VT500E z tym ze dzialo sie tak tylko na krotkich dystansach i przy niskiej temperaturze i nie byl to czysty olej a kondensat pary i oleju. jak tylko skonczyly sie chlodniejsze dni i wilgoc w powietrzu problem ustal.

ps.w tym motocyklu kontroluj bardzo czesto zawory! jesli sa oryginalne to lubia sie wytluc! zamienniki nie maja juz tej przypadlosci :biggrin:

Witam. THX za podpowiedź,zmierzyłem ciśnienie w cylindrach jeden walnięty,zawory całe w bdb stanie, uszczelniacze tak samo,wydmuchało uszczelkę pod głowicą,dziwnym trafem omineło kanały płynu chłodzącego i ciśnienie z cylindra waliło do oleju. Już naprawiłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...