Skocz do zawartości

Pierwszy motor, ktory wybrac?


Miettek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Myśle że simson jest git:D Sam jeździłem na S53 przez 3 lata- maszyna chodziła bez większych awarii no i spalanie jest 2-2,5/100km. Teraz jak jeżdże na 125 brakuje mi tego spalania- tankujesz za 10zł i robisz 100km:P No i części do simsona są w miare tanie;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu zaraz grzebać?? Z simsonem jak ze wszystkim- jak sie troche zadba to bedzie dobrze i długo służył( ja do swojego wiele ręki nie dokładałem a jeździł super- jak sie w miare normalnie jeździ to bedzie git). No ale nigdy nie wiadomo na jaki egzemplarz sie trafi bo poprzedni właściciel mógł go z deczka męczyć;/ Ja moge powiedzieć że sie na moim nie zawiodłem i go do domu nigdy nie pchałem;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Simsona dostałem jak miałem 14 lat zaraz po zdaniu karty i po przesiadce z motorynki była to dla mnie szatańska maszyna;) Ja miałem wersje z owiewkami z skrzynią 4 więc daje dużo frajdy z jazdy;P Jak na pierwsze moto w sam raz no i "miksery" powinny zostawać w tyle:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

simson to w sumie nic specjalnego........mocy ma tyle co dobrze rozblokowany ogar 200 (3.5KM ) a kosztuje tyle co stara japonia....wygląd też niespecjalny :buttrock:....za 2tys można już kupić jakąś dt /mbx /mtx etc......japonia to zawsze japonia :crossy:

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kwestia egzemplarza........ważne żeby nie kupić takiego szrota jak ja bo wtedy japonia jest gorsza....:buttrock:

 

simek ma np w częsci ten nieszczęsny stykowy zapłon (zmiana przerwy w czasie zmian pogody, padające od temp kondensatory i inne kwiatki..)a honda mtx 80c z 1982 roku ma już bezstykowy elektronik który w 99 /100 przypadków nie siada przy prawidłowej eksploatacji i jest kompletnie bezobsługowy ......

 

japonia jednak ma wygląd dt 80 nawet z 82 jednak wygląda jak enduro czego o simsonie enduro powiedzieć nie można :buttrock:

 

ja np oba moto miałem wraki z tym że w ogara 200 utopiłem w ciągu roku może 100 zł (głownie z własnej głupoty np nowa opona bo hamowałem po piskach na asfalcie czy na gwóźdź wjechałem ) natomiast mtx 80 też kupiłem wraka i w ciągu miesiąca utopiłem 100 zł i końca nie widać :clap: ale to nie mówi że japonia jest zła gdybym kupił dt50R z nowego rocznika i idealnego ogara to w ogarze po 2500 mam kontrole ustawień zapłonu po 5 tys chyba czyśczenie z nagaru (dane z instrukcji) a w japoni po 10 tys myśle że wypadałoby umyć tego bruda :clap:

 

pozatym co z tego że jest tanie :clap: wole jak mam moduł za 100 zł który działa 20 lat bezawaryjnie niż wymieniać kondensatory po 5 zł w zapłonie co 2 miechy :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...