lon_91 Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 cześć, jako, że znalazłem dużo tematów które odnosił sie do polerowania kanałów w silniku to nadal nie wiem czy ma to sens w enduro/cross... rozebrałem właśnie silnik w KDX-e moim bo posypało mi sie łożysko na wale a przy okazji zobaczyłem ze jest przegrzana korba ;) no i kolega mechanik powiedział mi ze jak chce to mogę sprobować sobie wypolerować kanały... tylko czy to m sens? podobno po wypolerowaniu powierzchnia staje sie gładsza i nie osadzają sie na niej krople paliwa, i po wypolerowaniu daje to troszkę większą moc... czy to prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 (edytowane) w 2T raczej różnicy nie poczujesz w 4 taktach stosuje się rozwiązanai takie ale to raczej lekko wpływa na charakterystyke...w 4T coś tam dodaje mocy bo gniazda (przynajmniej w starszych moto) są tak wprasowane że ostre krawędzie wnikają do wnetrza kanałów i poprzez ich wypolerwanie polepsza sie przepływ mieszanki i spalin ale w 2t to jedynie splanowanie głowicy by miało sens :clap: pozdro Edytowane 1 Maja 2008 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Ma to sens, ale nie wydaje mi się żeby to dało jakikolwiek efekt w twoim silniku. ( ok 3X km) Przyrostu mocy nie odczujesz. Takie coś się robi ale w komarkach, można do tego dodać polerowanie skrzyni korbowej. Choć i w tym przypadku przyrost mocy jest sporadyczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Raczej nie poleruj w 2t paliwo musi odparowac i musi miec na to czas a polerujac zmienaisz ta chropowatosc ktora fabryka jakos tam wyliczala... Ja w swoim mialem polerowac ale poczytalem i porozmawialem troche z ludzimi i z tego zrezygnowalem :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Raczej nie poleruj w 2t paliwo musi odparowac i musi miec na to czas a polerujac zmienaisz ta chropowatosc ktora fabryka jakos tam wyliczala... Ja w swoim mialem polerowac ale poczytalem i porozmawialem troche z ludzimi i z tego zrezygnowalem :biggrin:No i wyszło na moje :biggrin: :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lon_91 Opublikowano 3 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 no to chyba nie będę polerował, wyczyszczę tylko kartery całe bo troszku brudne :icon_mrgreen:) pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.