55555 Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 witam trafiłem przypadkiem na pewną stronkę motocyklową o motocyklach wyscigowych produkowanych w latach od 50 do 80-tych i tak natrafiłem na motorki tomos i kreidler, osiagały one moc ok 20KM i predkośc ok 200km\h przy pojemności 50cc??? !!! ma ktoś może materiały jakieś o tych motorkach zdjęcia dane albo coś:icon_biggrin: dodam jeszcze że silniki kręciły 16 000 obr/min Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 W Świecie Motocykli był artykuł o motorowerach, w którym wspomniano wyścigowe 50cc. Akurat powyższych motorów w nim nie kojarzę, natomiast inne podobne cuda tak. Powalająca jest fotografia 18-biegowej skrzyni od jakiegoś Suzuki (chyba). Niestety na chwilę obecną nie mam możliwości dokopania się do tej gazety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Wyścigowe Suzuki 50cc mało 20kM i 20 biegów, zakres obrotów użytecznych 500 a max. obroty 20.000 silnik 3 cylindry Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubert-Moto Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Ja mam coś takiego na ten temat:http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7bd1eeceb421a3ca.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cbb3525c26c28b76.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
55555 Opublikowano 3 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 20 biegów ? sporo , czytałem o skrzyni 12 biegowej w motorku 2 cylindrowym 50cc i to już wydaje sie duzo a to suzuki to może rm50?i trzy cylindry w 50c to na jeden przypada ok 16,5cc wiem że silniki o podobnej pojemności sa wykorzystywane w modelartstwie, interesujące jest że motorki kreidler miały sprężarki napędzane paskiem klinowym z wału korbowego, niektóre silniki zasilane były poprzez zawór tarczowy tak jak w rs250 rg250 500 itp trafiłem też na silnik jednocylindrowy chłodzony powietrzem posiadający 2 gaźniki i 2 zawory tarczowe po obu stronach wału korbowego, o silniku minarelli(z czasów obecnych) z turbiną już nie wspominam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.