Skocz do zawartości

YZF 750R po raz kolejny.


Zbyszekm
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jest takie miejsce w głowicy mojego moto ze śrubką na końcu kanału olejowego.

Zgodnie z serwisówką Haynes Manual:

- jeśli po odkręceniu tej śrubki i zapaleniu silnika w "krótkim czasie" zacznie wypływać olej to oznacza to że ciśnienie oleju jest prawidłowe;

- jeśli po odpaleniu silnika olej zacznie wypływać dopiero po minucie lub później to należy wyłączyć silnik i sprawdzić wszystkie możliwości tego stanu rzeczy (tzn. stan pompy oleju, kanały, filtr, smok...)

- jeśli natomiast lej zacznie wypływać "od razu" to prawdopodobnie zawór ciśnieniowy jest zablokowany lub kanały olejowe mogą być częściowo zatkane;

U siebie zauważam 3 wariant i w związku z tym mam pytanie:

Czy wyższe ciśnienie może przyczynić się do zwiększonego zużycia oleju??

 

Wyczytałem także o przyczynach pojawiania się czarnego dymu z rury wydechowej, a mianowicie może to być zabrudzony lub do wymiany filtr powietrza lub zbyt bogata mieszanka paliwowo-powiertzna. I trochę mnie to uspokoiło :)

 

Proszę o wypowiedzi doświadczonych lub znających się w "trzewiach" tego motocykla. Pomoże to potomnym. Innym zainteresowanym też powinno.

Pozdrawiam

Edytowane przez Zbyszekm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...