Skocz do zawartości

dr 350 hydraulika


curik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Hejka:) nie pomogło zgłębienie tematu na forach, nie doczytałem się jakiś wskazówek odnośni problemu który mam, wydobyłem całe ustrojstwo z motora, nie ma jednak żadnego wspomagania, zasilania od silnika, w sumie jest to układ zamknięty, poprzedni właściciel mówił, ze to jeszcze niedawno działało w ten sposób, że na dół schodziło pod ciężarem, a po przekręceniu regulacji "góra" łapało wysokość po tym gdy koło zluzowało sie, podskoczyło, lub po podniesieniu zadka w górę. odkręciłem śrubę rys.1/1 na ampol gdy koło tylne było pod lekkim obciążenie i zaczął wylewać sie olej pod ciśnieniem, nie wiem czy jest on w całym układzie cały czas pod ciśnieniem bo rozmawiałem z gościem który ma taką dr i ktoś mu tam dorobił zawór z ciężarówki i nabił powietrza...podobno pomogło. nie wiem też do czego są pozostałe śruby nie bardzo doczytałem sie z niemieckiej serwisówki, nie wiem ile oleju jest w całym układzie i czy określenie tego srebrnej puszki - jako zbiorniczek wyrównawczy nie sugeruje że odpowiednie śruby są do kontroli i dolewki oleju....ale która jest która i co z tym ciśnieniem??? co wskazują i do czego służą oznaczenia H i L na rys 3/2 od czego są ampole 3/1 czy jest sen tam grzebać...;) mam też serwisówke w jez. polskim ale tam nie ma praktycznie nic na temat tyłu jest tylko schemat i ilość oleju z przodu, a przód jest OK.

Jeśli mógłby mi ktoś pomóc bądź skierować będę wdzięczny

Dzieki, pozdrawiam:) poniżej kilka fotek

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/52a956eef0e14818.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c887b3d81f13bcca.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4787c19d29a8df18.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a9b0ef0a484dd0e4.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorkiza off topic ale jedyne co mi sie cisnie na usta to " o kurde ale wynalazek ten amor :) " - jaka masz wersje Dr ki N , S ?? czy jakie tam jeszcze byly.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorkiza off topic ale jedyne co mi sie cisnie na usta to " o kurde ale wynalazek ten amor :) " - jaka masz wersje Dr ki N , S ?? czy jakie tam jeszcze byly.

[/quoteto

to jest 1996 r z amortyzatorami przednimi up-dw i regulacją przy kierownicy ale jakie oznaczenie to nie wiem, chyba dr 350 SHP :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co się orientuję jest to wersja SHC

 

Działanie tego "ustrojstwa" w dużym skrócie:

opuszczanie - pod własnym ciężarem,

podnoszenie - podczas ruchów amortyzatora na nierównościach, przepompowywał on olej ze zbiorniczka do siłownika

 

Moim zdaniem na zdjęciu 3 3 pod śrubami zakreślonymi jako "1" znajdują się zaworki

 

Pozdro :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, tak mówił poprzedni właściciel... po popuszczeniu wszystkich zaznaczonych śrub (ampolowe, śrubokrętowe),prócz małej na śrubokręt pod cięgnami regulacji(rys 1 zaznaczenie 3) - nie mogłem odkręcić, wydostaje sie olej pod ciśnieniem. Jak sie zabrać za to ustrojstwo przypuszczam, że w systemie jest dana ilość oleju (jaka?) a później tłoczony jest gaz i cały układ jest pod ciśnieniem i wtedy pracuje prawidłowo. Szukam info ile tego oleju, jaki , jaki gaz , jak go wtłoczyć, hmmmm, może odezwie sie ktoś , kto zgłębiał tema:)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...