curik Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Hejka:) nie pomogło zgłębienie tematu na forach, nie doczytałem się jakiś wskazówek odnośni problemu który mam, wydobyłem całe ustrojstwo z motora, nie ma jednak żadnego wspomagania, zasilania od silnika, w sumie jest to układ zamknięty, poprzedni właściciel mówił, ze to jeszcze niedawno działało w ten sposób, że na dół schodziło pod ciężarem, a po przekręceniu regulacji "góra" łapało wysokość po tym gdy koło zluzowało sie, podskoczyło, lub po podniesieniu zadka w górę. odkręciłem śrubę rys.1/1 na ampol gdy koło tylne było pod lekkim obciążenie i zaczął wylewać sie olej pod ciśnieniem, nie wiem czy jest on w całym układzie cały czas pod ciśnieniem bo rozmawiałem z gościem który ma taką dr i ktoś mu tam dorobił zawór z ciężarówki i nabił powietrza...podobno pomogło. nie wiem też do czego są pozostałe śruby nie bardzo doczytałem sie z niemieckiej serwisówki, nie wiem ile oleju jest w całym układzie i czy określenie tego srebrnej puszki - jako zbiorniczek wyrównawczy nie sugeruje że odpowiednie śruby są do kontroli i dolewki oleju....ale która jest która i co z tym ciśnieniem??? co wskazują i do czego służą oznaczenia H i L na rys 3/2 od czego są ampole 3/1 czy jest sen tam grzebać...;) mam też serwisówke w jez. polskim ale tam nie ma praktycznie nic na temat tyłu jest tylko schemat i ilość oleju z przodu, a przód jest OK. Jeśli mógłby mi ktoś pomóc bądź skierować będę wdzięcznyDzieki, pozdrawiam:) poniżej kilka fotek http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/52a956eef0e14818.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c887b3d81f13bcca.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4787c19d29a8df18.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a9b0ef0a484dd0e4.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 sorkiza off topic ale jedyne co mi sie cisnie na usta to " o kurde ale wynalazek ten amor :) " - jaka masz wersje Dr ki N , S ?? czy jakie tam jeszcze byly. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
curik Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 sorkiza off topic ale jedyne co mi sie cisnie na usta to " o kurde ale wynalazek ten amor :) " - jaka masz wersje Dr ki N , S ?? czy jakie tam jeszcze byly.[/quoteto to jest 1996 r z amortyzatorami przednimi up-dw i regulacją przy kierownicy ale jakie oznaczenie to nie wiem, chyba dr 350 SHP :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harder Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Z tego co się orientuję jest to wersja SHC Działanie tego "ustrojstwa" w dużym skrócie:opuszczanie - pod własnym ciężarem,podnoszenie - podczas ruchów amortyzatora na nierównościach, przepompowywał on olej ze zbiorniczka do siłownika Moim zdaniem na zdjęciu 3 3 pod śrubami zakreślonymi jako "1" znajdują się zaworki Pozdro :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
curik Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 tak, tak mówił poprzedni właściciel... po popuszczeniu wszystkich zaznaczonych śrub (ampolowe, śrubokrętowe),prócz małej na śrubokręt pod cięgnami regulacji(rys 1 zaznaczenie 3) - nie mogłem odkręcić, wydostaje sie olej pod ciśnieniem. Jak sie zabrać za to ustrojstwo przypuszczam, że w systemie jest dana ilość oleju (jaka?) a później tłoczony jest gaz i cały układ jest pod ciśnieniem i wtedy pracuje prawidłowo. Szukam info ile tego oleju, jaki , jaki gaz , jak go wtłoczyć, hmmmm, może odezwie sie ktoś , kto zgłębiał tema:)Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.