gba4 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Witam,okolo miesiac temu jezdzac w terenie motor nagle zaczoł buczec podczas gdy dawałem gazu i zgasł,potem odpalilem go bez zadnych problemów i tak dziwnie kopca pracowała tzn tak jakby lzej .. motor bardzo stracił na sile i jedzie tylko 60 km/h odblokowany,pojechałem do mechanika i wyczyscilismy gaznik oraz wyregulowalismy i niestety było tak samo,swiece zmienilismy,filtr powietrza czysty.. wiec najpierw odkrecilem swiece i na palca sprawdzilem kompresje.. cięzko powiedziec ale słabo wypycha mi palca.. wiec wziełem sie za cylinder,rozkrecilem go i wszystko sprawdziłem,pierscienie nie są ostre no i nie pękły,na tłoku nie ma rys i denko tloka nie jest wypalone a na gladzi cylindra nie ma rys i prog jest praktycznie nie wyczuwalny.. Wszystko jest szczelne i nie ma nigdzie przedmuchów,wydech jest szczelny-gasnie jak zatkam.. co może byc przyczyną tak nagłego spadku mocy :icon_razz: dlugo sie motorem nie pocieszyłem bo tylko 3 dni mi jezdził bardzo dobrze ;( teraz przyszpieszenie jest na poziomie odblokowanego skutera 4t moze troche lepsze.. Bardzo prosze o pomoc Dodam jeszcze ze motor kopci normalnie tzn jak sie rozgrzeje to mało oraz ze chłodnica była prawdopodobnie zapowietrzona bo jak odkrecalem cylek to bardzo malo plynu wylatywalo i po jezdzie jeden przewod byl gorący a drugi nie .. a teraz jak odpowietrzylem to wszystkie sa gorace.. pozdrawiam i jeszcze raz prosze o pomoc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Zmierz ciśnienie sprężania. Ile wynosi luz pomiędzy tłokiem, a cylindrem oraz luz na zamkach pierścieni tłokowych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 zmierz ciśnienie ale normalnym przyrządem a nie palcem czy dmucha.......kto wymyśla takie głupie sposoby :icon_razz: ?? wkręcasz przyrząd zamiast świecy i kopiesz kilka razy aż wskazówka sie ustabilizuje to samo na zimnym i ciepłym silniku Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gba4 Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Czesc,to znowu ja,kompresje niedlugo zmierze jak tylko znajde jakiegos dobrego mechanika.. druga sprawa to dzisiaj gdy go odpaliłem wszystko było niby normalnie,wyjezdzam z domu daje gaz do konca i sie zdziwiłem bo bardzo ładnie przyspieszał i nie mulil na biegach i ładnie z dobrym przyspieszeniem doszedl do ok 71 km/h chwile tak jechałęm i musiałem sie zatrzymac bo stał jakis tir i jade i znowu sie stalo tak jak zawsze tzn. v-max 60 z okropnym przyspieszeniem :icon_razz: zaowazylem rowniez bo dzis kolega był swoją sendą ze mimo ze on dlugo jezdzil a ja tylko chwile to jego senda była mniej nagrzana niz moja,i ja mogłem u siebie jakby to powiedziec zgniesc te węzyki z cieczą chłodząca tak jakby mało wody w nich było a u kolegi były one dosyc twarde no i czuc bylo w nich wode,moze on po prostu sie przegrzewa i moc traci ? a moze tłok puchnie mi ? juz wczesniej raz mialem podobną sytacje ok 2 tygodnie temu.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.