Skocz do zawartości

GSX-R 1000 K3 nie chce odpalić


orkwisz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem! GSX-R 1000 K3 nie chce odpalić. Po zatankowaniu paliwa (BP ultimate) i odjechaniu ok. 300m zaczął szarpać i słabnąć, zgasł i do tej pory nie można go odpalić. Słychać że silnik kręci, a jednak nie chce odpalić. Paliwo zostało zlane i zalane nowe 2krotnie. Pompa paliwa pracuje ok, bo po odlaczeniu wężyka i włączeniu przyciku zaplonu (tego czerwonego) paliwo zapieprza bardzo szybko.

Co to moze byc???? Na zegarze zero błędu, normalnie pokazywał temperature.

 

Macie jakieś pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze zalales pomylkowo disel'a i teraz siedzi we wtryskach, z tego co wiem to normalnie producen podaje ze powinno sie jezdzic na 95 oktanow i zalewanie go jakims lepszym paliwem niekoniecznie da lepsze efekty, choc chlopaki stosuja nawet i 115 oktanow, ale to inna bajka.

Jak bylo cos z paliwem nie tak to moglo zawalic rowniez swiece, nalezalo by je wykrecic i sprawdzic, moze sa zaplute...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze zalales pomylkowo disel'a

 

napewno byla to benzyna, nie ropa, choc tak w pierwszej chwili tez pomyslalem :notworthy:

A jesli chodzi o swiece to ja rozumiem jak by poprostu nie chcial odpalić, ale on podczas jazdy zaczął słabnąć aż zgasł, wiec świece jak już by odpalił to by sie w trakcie jazdy nie zalały. A gdzie w tym motocyklu są jakieś filtry paliwa? może któryś się zatkał????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Kumple w cebrze 600 f4i ma dokładnie tak samo wyjechal, troche polatal rozgrzal ja i wkrecił na 14 tysiecy i silnik zdechł zawozi ja dzisiaj do mechaniora ,dzownił do niego i mechanik mowił mu , że być moze to są wtryski ale musi obejrzeć ,bo przez telefon to mozna inne rzeczy robic , a nie moto naprawiać ;p , ściągnij serwisówke bedziesz wiedział gdzie są filtry...Napisze później co mu tam mechanik wynalazł ciekawego .

 

Pozdrawiam Robert

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wiec okazalo sie ze problemem byla pompa paliwa, bo niby paliwo leciało, ale było zbyt słabe ciśnienie, a to przez to, że odpadła jedna część od pompy (wewnątrz zbiornika paliwa), a ta czesci to wlasnie byl regulator cisnienia paliwa. Problem rozwiazany, ale dzieki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...