Skocz do zawartości

Regulacja linek gazu A i B w GSXR600 1997r


ekimm
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jakich zasad się trzymać przy regulacji linek gazu,

jakos nie moge trafić w ustawienia w GSXRze są dwie linki gazu A i B podczes regulacji ciągle coś jest nie tak albo obroty za wolno spadają albo w ogóle nie chcą spaść tzn blokuje się rollgaz ibez ingerencji sam nie wraca na wolne obroy. Wiem że to chodzi o regulację tych linek gdyż wymieniłem je na nowe i zaczeły się problemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

linka ciagnaca ma otwierac przepustnice. luz jej ustaw tak, zeby nawet przy skrecaniu kierownica na boki obroty nie wzrastaly, czyli zeby klapa przepustnicy opierala sie zawsze na srubie regulacyjnej. druga linka natomiast jest linka awaryjnego zamykania przepustnic. ma zamknac przepustnice tylko i wylacznie w tym przypadku, gdy sprezyna odpowiedzialna od tego sie zapiecze, wpadnie jakis syf, cokolwiek co uniemozliwi naturalne zamkniecie. sproboj wpierw ustawic sama linke ciagnaca i obserwuj, czy przepustnice szybko i ladnie same zamykaja sie do konca. jesli nie - tu lezy wina, a nie w lince awaryjnej. wielu motocyklistow nie zaklada tej drugiej linki, no ale to ich broszka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...