ekimm Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Witam jakich zasad się trzymać przy regulacji linek gazu, jakos nie moge trafić w ustawienia w GSXRze są dwie linki gazu A i B podczes regulacji ciągle coś jest nie tak albo obroty za wolno spadają albo w ogóle nie chcą spaść tzn blokuje się rollgaz ibez ingerencji sam nie wraca na wolne obroy. Wiem że to chodzi o regulację tych linek gdyż wymieniłem je na nowe i zaczeły się problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 linka ciagnaca ma otwierac przepustnice. luz jej ustaw tak, zeby nawet przy skrecaniu kierownica na boki obroty nie wzrastaly, czyli zeby klapa przepustnicy opierala sie zawsze na srubie regulacyjnej. druga linka natomiast jest linka awaryjnego zamykania przepustnic. ma zamknac przepustnice tylko i wylacznie w tym przypadku, gdy sprezyna odpowiedzialna od tego sie zapiecze, wpadnie jakis syf, cokolwiek co uniemozliwi naturalne zamkniecie. sproboj wpierw ustawic sama linke ciagnaca i obserwuj, czy przepustnice szybko i ladnie same zamykaja sie do konca. jesli nie - tu lezy wina, a nie w lince awaryjnej. wielu motocyklistow nie zaklada tej drugiej linki, no ale to ich broszka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.