bettowen Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Witam jestem nowicjuszem kupiłem Kwasaki VN 750 1990r wersja amerykańska powiedzcie mi czy to normalne, czy nie,,,,,- nie wyciąga mi więcej jak 130 km odpala na przysłowiowego kopa na wolnych obrotach chodzi bardzo ładnie jak zatankuje do pełna to po przejechaniu 60kl. wskaznik wskazuje połowe zbiornika -co to moze byc jadąc około 100 na h to po prawej stronie niewiem czy silnika czy nie słysze taki metaliczny dzwiek jak by wpadał w wibracje -no i mam wrażenie ze ma miekie tylne amory waże jakies 88 kg są regulowane maja 4 stopnie regulacji i są gazowe czy nabic je gazem?z góry dziekuje za jakiekolwiek jnfo. o vulkanie. sam w sobie jest piękny,,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wadir Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 witam, co do Vmax to moj wyciaga wiecej- jechalem 140 ale poleci wiecej (mam wersję 60KM)Też czasem słyszę jakiś odgłos ale to w moim przypadku nie jest raczej od silnika- gdzieś z przodu słychać i tylko przy stałej prędkości.Co do amortyzatorów to ja ich nie nabijałem, poprzez "przekręcanie" dokonuje regulacji i jest znaczna różnica. Amortyzatory są rzeczywiście miękkie- super na gładkich drogach ale jeśli są nierówności a moto jest w dodatku obciążone to lepiej je trochę usztywnić bo inaczej dobija.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bettowen Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Dzieki,,, co do tego dzwięku to faktyczne jest przy stałej prędkosci,, i faktycznie nie do końca ten dzwiek wypada od strony silnika ,,myslałem ze łańcuszek mi dzwoni a jak ze spalaniem paliwa u ciebie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wadir Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 ok. 5-6 l/ 100km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAFAL Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Jeżeli amorki mają zawory to trzeba czasami sprawdzić ciśnienie w nich ,powinno byc około 2 atmosfer .Wskażnik to norma nie przejmuj się nim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bettowen Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Jeżeli amorki mają zawory to trzeba czasami sprawdzić ciśnienie w nich ,powinno byc około 2 atmosfer .Wskażnik to norma nie przejmuj się nim. dzięki za informacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ledzmar Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 (edytowane) To 130 km/h i fakt, że już nie da rady nic więcej to trochę niepokojące moim zdaniem, może już trochę wymęczony jest ten silnik. O ile nie mówimy o milach;). Ja swojego Vulcana rozpędziłem do 180 km/h i być może jeszcze coś dałoby się wycisnąć ale wiało juz za mocno, wtedy jeszcze nie miałem szyby. (Ale to tak tylko w ramach sprawdzenia, żeby nie było że tak szaleje cały czas;), to napewno motocykl do spokojniejszej jazdy) A do 140 km/h to mi tak całkiem żwawo się zbiera, więc to Twoje 130 wydaje mi sie dziwne trochę. Może warto żebyś się skontaktował z jakim mechaniorem, czy serwisem żeby ocenili Twój motocykl. Podobnie te stuki, warto żeby ktoś znający się na rzeczy posłuchał o co tam chodzi. A co do spalania, to u mnie, przy mojej turystycznej jeździe raczej nie zdarza się żeby przekroczył 5l/100km. Edytowane 14 Kwietnia 2008 przez ledzmar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bettowen Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Nie nie mile nie :-) .. ale dzięki daje to do myslenia 180 to nie zle ,,,,chyba będe musiał podjechac do kogoś kto śię zna na rzeczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KURARA Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Witam.To ja też sie podepne pod temat odnośnie spalania. Jeżdże Vulkanem VN750 od niedawna i jakos nie moge sie odnależć z tymi wyższymi obrotami silnika. I tu mam pytanie do jakich obrotów wkręcacie swoje maszyny na poszczególnych biegach .Ja osobiście ciągnę do 3 tys /min począwszy od 2 biegu i nie wiem czy czasem te silniki nie lubią troche niższych obrotow bo spalanie mam jakieś 6 l na 100km a z tego co czytałem to powinien palić mniej.Odrazu mówie że jeżdże spokojnie i żadko przekraczam 100km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wadir Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 to chyba trochę niskie obroty jak na vn750:) lepiej trzymać go min na 3 tys obrotów- przynajmniej tak słyszałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiesiekh Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Witam!Szkoda, ze powstał nowy temat na temat VN750, czy nie lepiej byłoby by pisac pod jednym tematem ,ktory istnieje od dawna i chyba jest najbardziej popularny wsród posiadaczy VN750? Pytacie o prędkości obrotowe tego silnika - jestem posiadaczem VN750 od niedawna , ale troszkę już go przetestowałem i wydaje mi sie , że to jest silnik ktory nie lubi raczej wolnych obrotów , jego charakter jest bardziej usportowiony Moim skromnym zdaniem 3000 obr/min na piątym biegu to jest troszkę mało ; 4000 to minimum.Mówię o 5tym biegu , który włączam tylko na dłuższych prostych. Nie wiem jak u Was , ale ja "przyduszając" silnik słyszę wyraznie jego prosbę o zredukowanie biegu. Jazdę spacerową po swoim terenie nawijam na trójce lub na czwórce.Faktem jest , ze apetyt na paliwo wzrasta, ale cóż?stac cię na konia , to i odpowiednio owsa mu dosyp!!!Maluch 125p ma 650 pojemn. i 22KM i pali 6 litry to co ja mam moim 68 konikom żałowac? Niech pali ile chce! nie kupiłem go aby jeżdzic "na kropelce" , bo nie wtym rzecz. Jeśli mogę Wam dac radę : to nie załujcie obrotów , lepiej niższy bieg niż mniej gazu! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.