magneto Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 witam. mam problem, kolejny juz, ze swoja Honda GT647 HAWK, silnik jak w NTV 650. rozebralem ostatnio gazniki w celu wyczyszczenia i porzadnej regulacji. w Ksiazce serwisowej jest napisane ze wysokosc plywakow ma byc rowna 9,2mm, to tez tak wlasnie zrobilem. po zamontowaniu gaznikow okazalo sie ze jeden z cylindrow nie chodzi, swiece na tym cylindrze(dzieki Bogu Denso :wink: ) sa lekko zalane, ale jego gaznik jest zupelnie suchy i podczas pracy nie zasysa tyle powietrza, ile gaznik cylindra pracujacego. po pewnym czasie doszedlem do tego ze to wina zaworka iglicowego, ktory przy takiej regulacji po prostu nie puszczal paliwa do komory plywakowej. obniylem poziom plywaka do 7,5mm(zanim rozebralem bylo ok 7mm i wowczas silnik nie pracowal rowno, zalewal sie, swiece byly czarne i strzelal od czasu do czasu w wydech) i silnik zaczal normalnie pracowac. tak wiec jeden plywak jest na wysokosci 7,5 mm, drugi serwisowe 9,2mm i silnik pracuje jak marzenie. odpala bez ssania i trzyma weglug obrotomierza mniej wiecej 500-600 obrotow, moze i mniej ale wowczas czasem przygasa, bardzo dobrze i szybko wkreca sie na obroty. niemniej chce zeby wszystko bylo tak, jak przewidzial producent- czyli wg wartosci serwisowch. zauwazylem ze sprzezynka jednego zaworka nie odbija tak, jak ta druga. gazniki zsynchronizowalem wg wlasnego uznania- czytac tak ze silnik pracuje wtedy najlepiej, plynniej wkreca sie na obroty i rowno na niskich, robilem to dosc dlugo i mysle ze to najlepsze z mozliwych ustawien.nie zrobilem tego za pomoca sprzetu, poniewaz i tak zakladam ze kazdy z cylindrow ptrzymuje inny sklad mieszanki paliwo- powietrze. czy zaworki sa do wymiany czy moze problem tkwi w czyms innym? ps. rok maszyny 1988, stan licznika(zakladam ze oryginalny) ok 105 tysiecy kilometrow. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Jeżeli sprężynka amortyzatora w zaworku nie odbija to już jest złom i wszystkie 4 do wymiany Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 sprezynka tego gaznika, ktory nie pracuje prawidlowo, odbija ale tak jakby inaczej, slabiej, niz gaznika pracujacego prawidlowo. tak wiec dziekuje za rade- a i moj model to dwucylindrowiec;) pozdrawiam:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Nie doczytałem w pośpiechu ale to i tak niedroga sprawa. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.