JLB2007 Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 witam . mam dość dziwną sytuację z hondą ns1 . moto nie chce coś odpalać z kopa . trzeba go brać na zapych i strzela z wydechu a jak odpali to nie ma kopa takiego jak jakiś czas temu , nie odchodzi tak ... nie ma tej mocy.. co mogło się stać????????? .. a na luzie wkręca się normalnie na obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Na początku przeczyść gaźnik, wygląda jakby mu brakowało paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JLB2007 Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 wiesz nie wydaje mi się ale zobaczę jutro co i jak .. jeszcze przed tym teraz że całkiem się zamulił to miał tak że czasem jakby jednak coś się w nim odblokowało albo dostał mieszanki że kopa miał od razu . szedł jak powinien ale teraz już nie ma tak .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Jednak wyczyść ten gaźnik możliwe że masz zatkaną dysze, przez zime z benzyny mógł wydzielić sie osad, lub po prostu jakieś syfy. Zacznij od gaźnika, potem szczelność układu dolotowego, simmering od strony iskrownika, kruciec czy nie jest popękany, później napisz czy jest poprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filipecki Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Strzelanie z wydachu czesto spowodowane jest przez przestawianie sie zaplonu ale rowniez przez przedmuchy ktore kwalifikuja szlif + nowy tlok a w przypadku nicasilu nowy tlok. PozdrawiamFilip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 wydmuchalo simmering albo pierscienie poszly sie kochac. bo niesadze zeby uszczelka pod glowica padla. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JLB2007 Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 czyszczenie gaźnika nic nie pomogło.. sorry ale nie napisałem jeszcze że przed tym jak zaczął tracić moc nalałem za dużo oleju 1 litr cały wlałem do silnika.. ;/;/ wyczytałem w necie że może jednak te simering od strony sprzęgła trzeba będzie wymienić??? i to przez nie stracił moc..?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adoado0 Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 czyszczenie gaźnika nic nie pomogło.. sorry ale nie napisałem jeszcze że przed tym jak zaczął tracić moc nalałem za dużo oleju 1 litr cały wlałem do silnika.. ;/;/ wyczytałem w necie że może jednak te simering od strony sprzęgła trzeba będzie wymienić??? i to przez nie stracił moc..?? Kolego,jeżeli już pytasz to pytaj normalnie, ponieważ z Twojego pisania niewiele idzie zrozumieć. Teraz jezdzisz na tym paliwie z litrem oleju? Czy Już to było dawno? Poza tym niemalże każdy nowy temat dotyczy tego samego. Nie ma mocy,nieprawidłowo chodzi etc. Zrób najpierw co trzeba zrobić. Jeżeli nie wiesz co trzeba zrobić to poczytaj tematy kolegów, którzy mają podobne problemy. Jeżeli wyczyściłeś filtr oraz gaźnik, sprawdziłeś dolot a szczególnie brak ew. nieszczelnośći. oraz świecę to wtedy warto napisać co zrobiłes a nie zadawać pytania : Witam, nic nie robiłem ale moto nie ma mocy. Nikt Ci nie pomoże jeżeli nie opiszesz co zrobiłeś albo chociaż nie sprawdziłes podstawowych kwestii jakimi są gaźnik,filtr,dolot,świeca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JLB2007 Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 sorry właśnie wyjaśnie wszystko dobrze: miałem do wymiany tarcze od sprzęgła i wymieniłem je zalałem 1 litr oleju i pojeździłem na nim tak z 40 km i w tym czasie moto zaczął słabnąć.. było coraz gorzej , nieraz jeszcze dostał kopa takiego jakiego powinien mieć , ale teraz już nie ma tak i jak się go odpala na zapych bo z kopki to nie ma mowy to własnie strzela wydech .. świeca była sprawdzana wszystko ok . gaźnik też . jeszcze zobacze do filtra . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adoado0 Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 W takim przypadku to moze byc jednak uszczelniacz na wale. Koszt bardzo maly bo kilka złotch za uszczeliacz ale roboty troche. Chyba,że można go wymienić jakoś bez rozpoławiania silnika. Jakos wydłubać ten i wcisnąć nowy. Chociaz to tylko moje podejrzenia. Możesz jeszcze sprawdzić uszczelkę pod głowicą ale jak mówisz,że to od tego czasu zaczął słabnąć... Nie zaczęła Ci dymić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JLB2007 Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 (edytowane) a od której strony jest ten uszczelniacz?? sprzęgła czy inkrownika?? nie kopci bardziej, tylko właśnie na mocy stracił;/;/;/ i nie wydaje mi się że na wale siadł simering , wtedy właśnie pewnie by brał olej i kopcił. nie wiem już co sie stało;/;/ Edytowane 17 Kwietnia 2008 przez JLB2007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Jeżeli nie kopci to simmer od strony iskrownika i ciągnie lewe powietrze dlatego niema mocy i strzela z wydechu. Wymień go i wszystko powinno być ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JLB2007 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 (edytowane) witam. okazało się że tłok jest dno..;/;/ i pierścienie masakra i teraz mam pytanie jak sprawdzić czy cylinder miał szlif ?? gdzie dostane tłok do hondy ns1 Edytowane 20 Kwietnia 2008 przez JLB2007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Sprawdź srednice cylindra nominalnie ma mieć 48mm szlify sa co 0,25mm przewidzane sa naprawy na maks 2 szlify i na tyle tylko dostaniesz tłoki w salonach hondy koszty ok 350zł za wszystko co potrzebne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.