marcin1989 Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 Mój Mikuni kosztował mnie gdzieś w granicach 900 zł z przesyłką...Miałem namiary na tańszy w Niemczech ale do końca gość nie był pewny czy to ten model o który mi chodzi.Trzeba dokładnie sprawdzać nr modelu.Tu kupowałem: http://www.procycle-online.com/carb/mikuni.htmten model: 36mm MIKUNI TM Flat slide smoothbore Pumper carburetor 13-5070 - teraz cena 299,95$ x 2,5 = 750 PLN + koszt przesyłki U nas za używany krzyczą od 500 zł w górę ale w zasadzie towar nieosiągalny.Czy przy montażu tego gaźnika powiększyłeś kanał ssący? Oryginalnie w KLX ma on chyba 34mm, a gaźnik 36, więc 2mm to już spora różnica tym bardziej, że korpus gaźnika powinien być najwęższym fragmentem układu zasilającego. Powiedz jeszcze czy w zestawie z tym gaźnikiem były dysze dedykowane do KLX 300? Czy np kupując taki nowy gaźnik mam możliwość wybrać opcję dopasowaną do konkretnego modelu czy to juz sam muszę robić metodą prób i błędów? Jakie jest teraz spalanie w Twojej Kawie? Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaruso13 Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 Hmmm...tak szczerze to co do tego kanału ssącego to pewności nie mam bo gaźnik montowałem w serwisie. Ale z tego co wyczytałem na forach w USA to montaż akurat tego gażnika nie wymaga przeróbek w kanale ssącym. Wcześniej przygotowałem sobie jedynie dystnans (ok 2 cm) do obniżenia kranika paliwa - inaczej byłby problem ze zmieszczeniem gaźnika, linki od rollgazu zostały dorobione (dłuższe), bak podniesiony ok 1 cm (podkładka gumowa pomiędzy bakiem i ramą). [dodatkowo żeby wszytko działało jak trzeba to konieczne są przeróbki wydechu i filtra powietrza] Gaźnik w tej chwili wyregulowany jest na fabrycznych dyszach czyli: Main 130, Pilot 12.5, Needle 9DZH6-50, Needle Jet 568 P8 (ale uwaga - nie w każdym sklepie ten gaźnik miał w komplecie takie dysze). Do klx 300 zaleca się zastosowanie Main jet 120/127,5. (http://www.thumpertalk.com/forum/showthread.php?t=615885&highlight=klx+300+mikuni+36) Z gaźnikiem nie otrzymasz w komplecie dodatkowych dysz więc jeśli zamawiasz gaźnik lepiej od razu w tym samym sklepie zakupić pare dysz - koszt ok 2-4 $ za sztukę więc nie problem- a gdybyś chciał dokupić później to forunę zapłacisz za transport.Co do spalania to powinno być wyższe....ale ciężko mi to potwierdzić - nie śmigam po "trasach" żeby przeliczyć spalanie na km. Nie odczuwam w każdym razie większej różnicy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesnik18 Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 Mam zamiar zawieźć motor do serwisu, aby wyregulowali zawory w klx. I mam pytanie. Ile klx ma zaworów? Cytuj Kawasaki klx 250 :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaruso13 Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 (edytowane) Mam zamiar zawieźć motor do serwisu, aby wyregulowali zawory w klx. I mam pytanie. Ile klx ma zaworów? 4 szt na stronie:www.kawasaki.comznajdziesz specyfikacje techniczną i wykaz części w razie czego.... Edytowane 24 Października 2008 przez jaruso13 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesnik18 Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 (edytowane) Do czego służy pokrętło przy gaźniku? Wiem, że zwiększa i zmniejsza obroty, ale jak to zastosować? :icon_biggrin: Edytowane 24 Października 2008 przez lesnik18 Cytuj Kawasaki klx 250 :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 25 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 Do czego służy pokrętło przy gaźniku? Wiem, że zwiększa i zmniejsza obroty, ale jak to zastosować? :notworthy:Kręcisz w prawo albo w lewo :icon_evil: Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesnik18 Opublikowano 25 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 No wiem, ale jak mam optymalnie ustawić. Raz zmieniłem na niskie to na 6 biegu max 70km/h jechał. A jak na najwyższe to na 1 biegu gasł. Trzeba metodą prób i błędów? Cytuj Kawasaki klx 250 :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 25 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 No wiem, ale jak mam optymalnie ustawić. Raz zmieniłem na niskie to na 6 biegu max 70km/h jechał. A jak na najwyższe to na 1 biegu gasł. Trzeba metodą prób i błędów?To nie ma nic do prędkości, tym ustawiasz kąt przepustnicy którą sterujesz manetką. Rozgrzej silnik i ustaw żeby na jałowym sobie pyrkał na wolnych ale żeby nie gasł. Wątpie że maxymalna prędkość ma coś wspólnego z tym. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesnik18 Opublikowano 25 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 Aha już rozumiem. Wtedy jak ustawiłem na najniższe to szybciej biegi musiałem zmieniać i defakto jakby wolniej jechałem. Cytuj Kawasaki klx 250 :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 25 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 Aha już rozumiem. Wtedy jak ustawiłem na najniższe to szybciej biegi musiałem zmieniać i defakto jakby wolniej jechałem. Źle mnie zrozumiałeś chyba. Tym pokrętłem ustawiasz jak ma być otwarta przepustnica na biegu jałowym czyli jak podkręcasz do podnosisz obroty a jak odkręasz to je obiżasz przy puszczonej manetce gazu. To nie ma żadnego związku z tym że jak ustawisz np mniejsze obroty to masz niższe obroty górne :icon_mrgreen: -- tak cie zrozumiałem. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaruso13 Opublikowano 25 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 Źle mnie zrozumiałeś chyba. Tym pokrętłem ustawiasz jak ma być otwarta przepustnica na biegu jałowym czyli jak podkręcasz do podnosisz obroty a jak odkręasz to je obiżasz przy puszczonej manetce gazu. To nie ma żadnego związku z tym że jak ustawisz np mniejsze obroty to masz niższe obroty górne :icon_twisted: -- tak cie zrozumiałem. Dokładnie! Nie ma to żadnego związku z prędkością maksymalną! Od siebie dodam, że zabawa w kręcenie w te i we te może się zakończyć problemami z odpaleniem moto - np ustawienie za dużych obrotów może powodować zalewanie świecy (to tak jakbyś odpalał moto z odkręconym gazem). Najlepiej ustawić optymalne obroty na gorącym silniku i przy takich ustawieniach odpalać na zimno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 25 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 (edytowane) Ciekawi mnie jedno, jeździł ktoś na klx 250 i 300? Czy te 50cc więcej to duża różnica w stosunku do 250cc czy nie widac zbyt wielkiej różnicy? Chodzi tutaj o moc i sposób jej oddawania. Edytowane 25 Października 2008 przez Kamsel Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 25 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 Pisaliście ze KLX 250 E ma tyle blokad ze szok. No to moje pytanie. GDZIE? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 25 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 (edytowane) Nie pisaliśmy że ma AŻ TYLE blokad tylko że jest blokowana i podałem jakie wersje i w jakich krajach i jaka moc. Zacznij od sprawdzenia gaźnika, rozmaru dysz. Możesz zmienić tłumik dedykowany do klx. Edytowane 25 Października 2008 przez Kamsel Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 25 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 Mówisz tutaj o Tuningu . A ja sie pytam o blokady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.