Dzwonek17 Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 (edytowane) Witam Mam problem zauwazylem usterke w mojej Hondzie CRM 125, a mioanowicie cieknie mi olej z walka zdawczego...wiec pasowalo by wymienic uszczelniacz(siemering) tylko jest problem taki ze w zadnym sklepie motocyklowym ani w serwisie u mnei w miejscowosci nie moge go dostac. Moje pytanie brzmi tak czy na miejsce orginalnego (nie wiem jakies firmy bo nie pisze) ale pewnie japonski jakis moge wlozyc polski normalny uszczelniacz?? Wymiary uszczelinacza sa 34x20x7, znalazlem zamiennik produkcji Polskiej w cenie 1.7 :) za szt. Czy zda egzamin i bedzie on dobrze dzialal zeby bardziej nie cieklo. A i jeszcze jedno moje pytanie, co moze byc jezeli moto podczas jazdy tak do 6 tys wkreca sie normalnie na kazdym biegu a jak chce sie go np na 2 biegu przeciagnac od samego dolu obrotow do np 10 tys. to na poziomie 6.5 tys go "przytyka" i dopiero po upuszczeniu i po pociagnieciu drugi raz za manetke po chwili sie zaczyna dalej zbierac i wkreca sie do 10 tys?? co z tym moze byc??jaka moze byc przyczyna?? A i wg mnie bardzio duzo pali bo przy jezdzie po asfalcie okolo 10L na 100 km. Edytowane 1 Kwietnia 2008 przez Dzwonek17 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adoado0 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Jezeli chodzi o uszczelniacz to wymieniaj i sie o nic nie bój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 a czemu mialo by to nie trzymac? wymieniaj i sie nie zastanawiaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audioterrorysta Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Witam, trzeba wymienić tą okrągłą uszczelkę zwaną simmeringiem. Dostęp masz od strony wałka zmiany biegów. Odczytaj, co jest na nim napisane, będą to trzy dwucyfrowe liczby i są to wymiary simmeringa, musisz kupić taki na zmianę, simmeringi sa maszynowe i jakieś inne samochodowe - obojętnie które kupisz. Teraz musisz zlać olej i wyjąc stary simmering. Korek spustowy masz od spodu silnika. Simmering trzeba w jakiś sposób wydłubać, nie uszkadzając gładzi wałka ani otworu w ktorym jest osadzony. Ja mam na to metodę, ale mechanicy mnie za to zabiją. Trzeba w jednem miejscu zedrzeć gumę do metalu (bo simmering w środku ma metalowe blaszane kółko) i na środku szerokości wywiercic małą dziurkę (uwaga, trzeba wiercic wolno przez całą grobość blaszki - cienka jest, ale nie wbić się w ewentualne łozysko pod spodem), w którą następnie wkręcic śrubkę do drewna, również płytko, zęby nie zniszczyć łozyska. Teraz wyciągamy kombinerkami za wkręconą śrubkę, wyjmujemy simmering i ewentualne opiłki. Jeśli na brzegu otworu jest próg, simmering trzeba włożyć za ten próg, jeśli niema to poprostu wkłądamy tj był ale równo, tak aby nie siedział krzywo w otworze bo się szybko zniszczy i będzie ciekł jak poprzedni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 idź do sklepu poproś o taki symering o takich wymiarach jak ci trzeba i go załóż . wszystko powinno grać zero przecieków :biggrin: Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.