Gienek Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 (edytowane) serwisóka jest tutaj: http://fireblade.pl/down_servisowki.phpa regulacje bym zalecał jednak zrobić zgodnie z danymi producenta. ps jak ci mocy brakuje to zmień moto po co kombinować pozdrawiam Dzięki za link Mocy zaczyna brakować, dlatego tuninguję, poza tym tuning to przyjemna zabawa. Zmienić moto? Chętnie . Tylko powiedz na jaki, bo moim zdaniem na rynku nie ma motocykla o lepszych możliwościach. Po prostu nie ma nic mocniejszego. Suza i Kawa robi sprzęty z gorszych materiałów i ciut bardziej wyzyłowane. Stuningowana Honda nie tylko jest mocniejsza ale i trwalsza od seryjnej konkurencji. Stuningowana seryjna konkurencja długo nie pożyje. Tam po tuningu to by trzeba regulować zawory co najmniej co 6 tys km. Więcej by to stało u mechanika niż jeździło. Współczesna technologia zastosowana w seryjnie produkowanych litrach nie oferuje nic lepszego. Zabiegi marketingowe typu +parę HP w okolicach prędkości maksymalnej to mżonka.Jak zmieniać to tylko na nowego fireblade 2008 co właśnie wyszedł, ale w pierwszym sezonie cena np. powercommandera to będzie kosmos. czy słyszałeś coś takiego /co poniżej zacytuję/ na temat Suzy albo Kawy? Zawory byly kontrolowane przy 12000 km,serwisowka zaleca przeglad co 25 tys.Twoj motocykl ma przejechane 25000. 12000+ 25000=37000 37000-25000=12000. Wniosek,zawory nalezy skontrolowac za 12000 km.Na 99% nie beda wymagaly ingeracji nawet przy 70000km. Edytowane 2 Kwietnia 2008 przez Gienek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motobandyta Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 (edytowane) Myślałem żeby zrobić jeszcze 5 tys. km i przy okazji wymiany oleju i innych czynności serwisowych to zrobić. Zastanawiałem się też nad sportową uszczelką pod głowicę. Nie wiem jednak czy te dodatkowe 5 tys. km. po planowanej w książce serwisowej regulacji nie zaszkodzi motorkowi. Z drugiej strony po 12 tys. km była kontrola. ? No nie wiem. Do Złotyno chyba takie rzeczy robi sie w konkretnym celu. jak już odpisujesz na posta to czytaj go dokładnie od poczatku do końca ze zrozumieniem Edytowane 2 Kwietnia 2008 przez motobandyta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Gienek,co ty konkretnie rozumiesz pod pojeciem "tunning" w twoim przypadku,tzn CBR1000 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gienek Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 (edytowane) Gienek,co ty konkretnie rozumiesz pod pojeciem "tunning" w twoim przypadku,tzn CBR1000 ? dotychczas zastosowałem:K&N, Power Commander III, Arrow Titanum full exhaust system, O2 Eliminator kit + mapa dedykowana pod ten zestaw no i crash pady rozważam doprężenie silnika poprzez zastosowanie specjalnej uszczelki Edytowane 2 Kwietnia 2008 przez Gienek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Złoty Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 (edytowane) Do Motobandyta : Wybacz moj bład , nie doczytalem :icon_biggrin: Edytowane 3 Kwietnia 2008 przez Złoty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LENAR Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 dotychczas zastosowałem:K&N, Power Commander III, Arrow Titanum full exhaust system, O2 Eliminator kit + mapa dedykowana pod ten zestaw no i crash pady rozważam doprężenie silnika poprzez zastosowanie specjalnej uszczelkihamowales juz sprzeta z tymi dodatkami? seryjnie na kole ma o ile pamietam okolo 155KM pozdro.lenar :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.