Skocz do zawartości

Cbr 1000 rr czy można odpuścić regulację zaworów


Gienek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

serwisóka jest tutaj: http://fireblade.pl/down_servisowki.php

a regulacje bym zalecał jednak zrobić zgodnie z danymi producenta.

ps jak ci mocy brakuje to zmień moto po co kombinować

pozdrawiam

 

Dzięki za link

 

Mocy zaczyna brakować, dlatego tuninguję, poza tym tuning to przyjemna zabawa.

Zmienić moto? Chętnie . Tylko powiedz na jaki, bo moim zdaniem na rynku nie ma motocykla o lepszych możliwościach. Po prostu nie ma nic mocniejszego. Suza i Kawa robi sprzęty z gorszych materiałów i ciut bardziej wyzyłowane. Stuningowana Honda nie tylko jest mocniejsza ale i trwalsza od seryjnej konkurencji. Stuningowana seryjna konkurencja długo nie pożyje. Tam po tuningu to by trzeba regulować zawory co najmniej co 6 tys km. Więcej by to stało u mechanika niż jeździło. Współczesna technologia zastosowana w seryjnie produkowanych litrach nie oferuje nic lepszego. Zabiegi marketingowe typu +parę HP w okolicach prędkości maksymalnej to mżonka.

Jak zmieniać to tylko na nowego fireblade 2008 co właśnie wyszedł, ale w pierwszym sezonie cena np. powercommandera to będzie kosmos.

 

czy słyszałeś coś takiego /co poniżej zacytuję/ na temat Suzy albo Kawy?

 

 

Zawory byly kontrolowane przy 12000 km,serwisowka zaleca przeglad co 25 tys.Twoj motocykl ma przejechane 25000.

 

12000+ 25000=37000

 

37000-25000=12000.

 

Wniosek,zawory nalezy skontrolowac za 12000 km.Na 99% nie beda wymagaly ingeracji nawet przy 70000km.

 

 

Edytowane przez Gienek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Myślałem żeby zrobić jeszcze 5 tys. km i przy okazji wymiany oleju i innych czynności serwisowych to zrobić. Zastanawiałem się też nad sportową uszczelką pod głowicę. Nie wiem jednak czy te dodatkowe 5 tys. km. po planowanej w książce serwisowej regulacji nie zaszkodzi motorkowi. Z drugiej strony po 12 tys. km była kontrola. ? No nie wiem.

 

Do Złoty

no chyba takie rzeczy robi sie w konkretnym celu. jak już odpisujesz na posta to czytaj go dokładnie od poczatku do końca ze zrozumieniem

Edytowane przez motobandyta
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gienek,co ty konkretnie rozumiesz pod pojeciem "tunning" w twoim przypadku,tzn CBR1000 ?

 

dotychczas zastosowałem:

K&N, Power Commander III, Arrow Titanum full exhaust system, O2 Eliminator kit

+ mapa dedykowana pod ten zestaw

 

no i crash pady

 

rozważam doprężenie silnika poprzez zastosowanie specjalnej uszczelki

Edytowane przez Gienek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dotychczas zastosowałem:

K&N, Power Commander III, Arrow Titanum full exhaust system, O2 Eliminator kit

+ mapa dedykowana pod ten zestaw

 

no i crash pady

 

rozważam doprężenie silnika poprzez zastosowanie specjalnej uszczelki

hamowales juz sprzeta z tymi dodatkami? seryjnie na kole ma o ile pamietam okolo 155KM

 

pozdro.lenar :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...