kosa409 Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 Witam wszystkich. Pisze pierwszy raz, wiec wybaczcie jeśli coś pokręciłem. Widać tu wiele uczynnych i znajacych się na rzeczy osób, więc zwracam się z prośbą... Czytam wszystkie stronki od początku, ale troche czasu to zabierze, a temat jest naglący. Jeśli był już poruszany, to podpowiedzcie na której stronie.Chodzi o wyraźne...hmm...powiedziałbym "cykanie" w silniku drag stara 1100 custom z 99roku. Brzmi dosłownie tak, jakby luzy zaworowe były zbyt duże. Moto mam od 3 tyg. i poprzedni właściciel zapewniał, że nic regulować nie trzeba, a ten typ tak ma. Wcześniej jeździłem XJ 900 i Virago 1100 i rzeczywiście można było powiedzieć, że te typy tak miały. Problem w tym, że (poprawcie mnie jeśli się myle) materiał pod wpływem temperatury ulega rozszerzeniu i nawet te prawidłowe luzy, ulegają przez to lakkiemu skasowaniu i nawet w XJ900 która słynie z takiego cykania zaworów, po rozgrzaniu wyraźnie cichły, choć nie znikały. Pytanie brzmi...a jak to jest w przypadku drag stara? Bo zastanawiający jest fakt, że na początku w moim to cykanie było delikatne i już po lekkim podniesieniu obrotów milkło zupełnie. Jednak po przejechaniu 200km, owe cykanie stało się głośniejsze, niemal metaliczne, mimo rozgrzania motocykla słychać je jeszcze bardziej, nawet na wyższych obrotach i to podczas jazdy z kaskiem na uszach. Zaczyna to być niepokojące. Słuchałem innego draga z 99roku i było podobnie, ale w maszynach np z 2003 roku już nie...Motocykl kupiłem z zaufanego żródła i ciekawostką może być fakt, że motocykl nie był prawie jeżdzony, miał potwierdzony przebieg 5660 km od 99roku. Można by się zastanawiać, czy nie jeżdzona maszyna nie będzie w gorszym stanie niż ta eksploatowana normalnie, ale to już inny temat. Co myślicie o tym wszystkim...coś mam z tym robić, oddać do regulacji, czy rzeczywiście drag satary tak mają?Dzięki za wszelkie informacjePozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jusza Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=72099&hl= Poprzez tzw. "wyszukiwarkę" możesz znaleźć odpowiedzi na zajmujące Cię problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LARSON Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 Witam wszystkich. Pisze pierwszy raz, wiec wybaczcie jeśli coś pokręciłem. Widać tu wiele uczynnych i znajacych się na rzeczy osób, więc zwracam się z prośbą... Czytam wszystkie stronki od początku, ale troche czasu to zabierze, a temat jest naglący. Jeśli był już poruszany, to podpowiedzcie na której stronie.Chodzi o wyraźne...hmm...powiedziałbym "cykanie" w silniku drag stara 1100 custom z 99roku. Brzmi dosłownie tak, jakby luzy zaworowe były zbyt duże. Moto mam od 3 tyg. i poprzedni właściciel zapewniał, że nic regulować nie trzeba, a ten typ tak ma. Wcześniej jeździłem XJ 900 i Virago 1100 i rzeczywiście można było powiedzieć, że te typy tak miały. Problem w tym, że (poprawcie mnie jeśli się myle) materiał pod wpływem temperatury ulega rozszerzeniu i nawet te prawidłowe luzy, ulegają przez to lakkiemu skasowaniu i nawet w XJ900 która słynie z takiego cykania zaworów, po rozgrzaniu wyraźnie cichły, choć nie znikały. Pytanie brzmi...a jak to jest w przypadku drag stara? Bo zastanawiający jest fakt, że na początku w moim to cykanie było delikatne i już po lekkim podniesieniu obrotów milkło zupełnie. Jednak po przejechaniu 200km, owe cykanie stało się głośniejsze, niemal metaliczne, mimo rozgrzania motocykla słychać je jeszcze bardziej, nawet na wyższych obrotach i to podczas jazdy z kaskiem na uszach. Zaczyna to być niepokojące. Słuchałem innego draga z 99roku i było podobnie, ale w maszynach np z 2003 roku już nie...Motocykl kupiłem z zaufanego żródła i ciekawostką może być fakt, że motocykl nie był prawie jeżdzony, miał potwierdzony przebieg 5660 km od 99roku. Można by się zastanawiać, czy nie jeżdzona maszyna nie będzie w gorszym stanie niż ta eksploatowana normalnie, ale to już inny temat. Co myślicie o tym wszystkim...coś mam z tym robić, oddać do regulacji, czy rzeczywiście drag satary tak mają?Dzięki za wszelkie informacjePozdrawiam. Ceszc powiem tak mam Drag Stara Clesic z 2005 roku niecale 7000km nakrecilem i tez mam cykanie paradoksalnie na zimnym silniku nieslyszalne pojawia sie dopiero przy dobrze rozgrzanej maszynie czytalem kiedys o tym tutaj to ponoc nic dziwnego i groznego ten typ tak ma wiec jade sobie na "luzie" i czekam na 1 wiekszy przeglad moze sie cos wyjasni pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soft Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 Kolego - mam Drag Stara z 2004/2005 r. prod/rej. i cyka. Cyka jak 100 diabłów. Wcześniej na ten temat pisałem. Nie będę się powtarzał ale moje spostrzeżenia są takie że na ciepłym silniku cyka większość Dragów - praktycznie wszystkie które spotkałem. PS... do wszystkich zainteresowanych .... mnie też to wkurza więc jak ktoś znajdzie rozwiązanie to proszę podać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 ja mialem vfr z 92 tez cyakala. spotkalem kolesia mechanika, ktory sie uparl, ze w swojej zlikwiduje cykanie. rozebral silnik w drobny mak i nic. doszedl do wniosku, ze to szklanki od zaworow sie obracaja i stad to cykanie. u mnie sprawdzalem luzy - w normie - i cykala. kumpel sprowadzil z niemiec, z malym przebiegiem - cykala. no wiec niektore sprzety tak maja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.