MłodyVFR Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 jezeli wywalilo glowny bezpiecznik, to domyslam sie, ze napiecie poszlo za bardzo w gore (i wowczas prad automatycznie tez), co zaowocowlao wywaleniem bezpiecznika. ja robilem testy tak, ze bralem miernik, przytwierdzalem do baku np pajakiem i w droge. wowczas moglem obserwowac co sie dzieje z napieciem przy roznych obrotach silnika. ladowanie 15V po jezdzie jest za duze. napiecie 26V miedzy fazowe jest ok na jalowych. zrob przegazowke i sprawdz jak sie zmienia i jaka wartosc osiaga np przy 5000rpm. sprawdz, czy wszystkie fazy daja napiecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 (edytowane) Na tym regulatorze to mi pokazywało kiedyś (po dłuższej jeździe) nawet 18 V. Sprawdziłem ten regulator wczoraj w kolegi DR 650 i też dawał 15V. No nic, zamówiłem kolejny regulator i oby tym razem działał. Edytowane 19 Kwietnia 2008 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.