Skocz do zawartości

cbr 600 f4


grooby
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem wczoraj wpadłem na pole moto położyłem na prawą stronę.

Po powrocie na trase zauważyłem, że przy jeżdzie prosto lewa kierownica jest bardziej skręcona do baku i stacyjka również jest przechylona, dodam że po puszczeniu kierownicy jedzie prosto.

Co mogło mi sie pokrzywić i jak to sprawdzić.

Edytowane przez grooby
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem wczoraj wpadłem na pole moto położyłem na prawą stronę.

Po powrocie na trase zauważyłem, że przy jeżdzie prosto lewa kierownica jest bardziej skręcona do baku i stacyjka również jest przechylona, dodam że po puszczeniu kierownicy jedzie prosto.

Co mogło mi sie pokrzywić i jak to sprawdzić.

ja bylbym za sama kierownica.najczesciej sie gnie sam pałąk.ale musialbys sprawdzic wszystko po upadku.tzn.lagi pulki itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszesz szkudlar że kierownica mogła się skrzywić ale moto położyło się na prawą stronę a chodzi o lewą kierowniczkę poza tym stacyjka też wygląda na przesunięta w lewo.

W jaki sposób sprawdzić (sposób domowy) czy coś się tam pogięło.

Edytowane przez grooby
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

|Jezeli kiera i stacyjka jest przestawiona to przód przestawił sie na półkach(środki otworów pod lagi górnej i dolnej półki nie są w jednej linii).

JEzeli masz wyczucie w łapie co do dokręcania śrub to:

-zdejmij lewa i prawą kierę

-poluzuj śruby TYLKO górnej półki (tą dużą środkową oraz te zaciskajace półke na lagach)

- skręć i sprawdz czy stacyjka trzyma linie z przednim kołem(prawdopodobnie bedziesz musiał zdjąc czache z lampą i stelarz ale głowy se nie dam uciąć ze bez tego nie bedzie jako takiego widoku).

 

Jeżeli optycznie przód nie wrócił do normy to znaczy ze masz dolna półke krzywą.Jeżeli wygląda na w miare prosty to ładujesz sie na moto i sprawdzasz jego zachowanie w zakretach w dużych pochyleniach. Trzyma sie gleby to jest ok, jak masz inne wrażenie (tzn przód spieprza na boki , jakies wibracje, walenie sie w zakręt albo w drugą strone ) to znaczy ze dolna póła do wymiany lub prostowania.

 

Ostrzegam, żeby nie było buby, trza miec troche pojecia o mechanice żeby nie rozpieprzyc przodu.

 

PS.

Na prostej to i moto po bombie pojedzie prosto po puszceniu kiery jezeli tylko "wypadkowa krzywych" motocykla i kierowcy sie zgodzi :bigrazz: Dopiero w zakretach wszystko wyłazi.

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób jak wyżej tylko przy skrecaniu dokręc wszytkie sruby tak mocno jak były przykrecone ale nie mocniej bo mozesz rozwalic mocowanie lag przy górnej półce (pęknie) .

Jak ci z czachy niewiele zostało to juz możesz szukac dolnej półki i prawdopodobnie lag :/

wiecej info na PW albo GG bo udzielanie rad na temat takiej bomby i ich wykorzystanie moze sie skończyc cieniutko dla Ciebie przy zle złożonym przodzie.

Pozdro

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

temat juz przerabiany na forum!!!

3 wyjscia

 

1. przesunieta sama kiera

2. skręcone zawieszenie na półkach

3. skrzywione zawieszenie i dlatego przesunieta na pólkach

 

temat ZAKOŃCZONY - jak sie chcesz dowiedzieć wiecej to archiwum!!!!

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...