Skocz do zawartości

Problem z wydech koncowy w crm 125


Dzwonek17
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam problem z wydechem w mojej CRM...bardzo cicho pracuje silnik jak na 2t...i w ogóle nie jak 2t

 

OTO LINK PRZEDSTAWIAJĄCY PRACE WYDECHU

 

http://pl.youtube.com/watch?v=MslnuvARZfc

 

Dyfuzor rozciąłem i wyczyściłem, jest pusty w środku zebrałem nagar do gołej blachy teraz tylko pozostał tłumik końcowy.

 

tutaj mam jego fotki po rozcięciu samej jego końcówki przy wylocie i zobaczyłem na jakiej zasadzie on działa

 

http://img84.imageshack.us/my.php?image=hpim1388rj6.jpg

 

Dodam również mój schemat który trochę lepiej to zobrazuje:

 

http://img247.imageshack.us/my.php?image=wydechzp3.jpg

 

wygląda to tak

 

1. spaliny prosto z dyfuzora trafiają prosto do komory rozcietej na foto

2. nastepnie rurka średnia wprowadza spaliny do kolejnej komory ( tak jakby znow w strone dyfuzora)

3. na koncu przez najdluższą rurke spaliny wychodzą juz na zewnątrz z komory której nie widać

 

WG mnie spaliny mają długą drogę i to może go tak mulić... a co wy sądzicie??

Myslałem nad zrobieniem otworu, przez który spaliny by omijały ta drugą komore(NIE WIDOCZNA NA FOTO) i wychodziły odrazu na zewnątrz przez tą blaszkę widoczną u samej góry wydechu

 

Ale nie wiem czy to nie zmieni charakterysktyki silnika, czy mu nie zaszkodzi?? nie mialem styczności z wydechami w 2t więc się pytam WAS czekam na odp pozdro

 

P.S.

Proszę was o pilna pomoc :) :) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Echm tlumnik w wyczynowym 2t to wyglada tak. Idzie rurka od wlotu do tlumnika az do wylotu. Jedna. Od poczatku do konca. Czyli ta rurka oznaczona przez Ciebie " wlot spalin z dyfuzora" idzie az do konca. I jest dziurkowana i oblozona watą wygluszajaca. Ot,caly tlumnik wyczyna. Podejrzewam,ze u Ciebie powinno byc tak samo. Poniewaz to co aktualnie masz ( btw jak w MTX) to jest niezly dlawik dla spalin. Schemat tlumnika w crossowce.

http://img338.imageshack.us/my.php?image=tlumnik2tyk6.jpg

Edit:

Jezeli chcesz juz kombinowac to zrob tak jak na zalaczonym schemacie. Tak jest w sportowych wydechach. Okladasz wata szklana rurke z dziurkami w celu wygluszenia halasu.

Edytowane przez adoado0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Echm tlumnik w wyczynowym 2t to wyglada tak. Idzie rurka od wlotu do tlumnika az do wylotu. Jedna. Od poczatku do konca. Czyli ta rurka oznaczona przez Ciebie " wlot spalin z dyfuzora" idzie az do konca. I jest dziurkowana i oblozona watą wygluszajaca. Ot,caly tlumnik wyczyna. Podejrzewam,ze u Ciebie powinno byc tak samo. Poniewaz to co aktualnie masz ( btw jak w MTX) to jest niezly dlawik dla spalin. Schemat tlumnika w crossowce.

http://img338.imageshack.us/my.php?image=tlumnik2tyk6.jpg

Edit:

Jezeli chcesz juz kombinowac to zrob tak jak na zalaczonym schemacie. Tak jest w sportowych wydechach. Okladasz wata szklana rurke z dziurkami w celu wygluszenia halasu.

Ja też polecałbym Ci to samo. Mam tak samo skonstruowany wydech. Zrób taki i będzie dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki.. a jakies przyblizone rozmiary macie?? srednice tej rurki podziurkowanej, jej dlugosc??... i srednice calej banki??

 

 

A co do mojego pytania... to jak wywierce w swoim ten otwor ze spaliny beda szly odrazu na zewnatrz to pomoze i nie zaszkodzi spalaniu itd?? bo bym sie ograniczyl tylko do tego, wywiercic mam mozliwosc bez problemu otwor mysle ze okolo 10 - 12 mm napewno poprawi dzwiek silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki.. a jakies przyblizone rozmiary macie?? srednice tej rurki podziurkowanej, jej dlugosc??... i srednice calej banki??

A co do mojego pytania... to jak wywierce w swoim ten otwor ze spaliny beda szly odrazu na zewnatrz to pomoze i nie zaszkodzi spalaniu itd?? bo bym sie ograniczyl tylko do tego, wywiercic mam mozliwosc bez problemu otwor mysle ze okolo 10 - 12 mm napewno poprawi dzwiek silnika

 

Wymiary? Średnica rurki taka jak średnica wlotu. Długość? Hmm rozumiem,ze korzystasz z dotychczasowego tłumnika. Wiec o jaka długość chodzi? Nie rozumiem Cie.Chcesz robić nowy tłumnik? Jeżeli nowy to zroób dlugosc np jak twoj stary tlumnik. Wielkosc "banki"? Nie wiem. W zasadzie ogranicza sie tylko do wygluszania bo jest wypelniona wata. Tak aby ludzko wygladalo. ALe srednica rurki dziurkowanej ma byc taka jak rurka wlotowa z dyfuzora. I oblozona wewnatrz ( tzn tam gdzie sa dziurki) szczelnie wata dzwiekochlonna czy jaka tam. Dziurki nie 10 mm. Mniejsze. Czy ja wiem - z 6 mm...

A co do mojego pytania... to jak wywierce w swoim ten otwor ze spaliny beda szly odrazu na zewnatrz to pomoze i nie zaszkodzi spalaniu itd?

Niestety ale ja tego nie rozumiem. Jaki otwor? Spaliny maja byc prowadzone rurka odpowiedniej dlugosci. Nie ,ze ten tlumnik bedzie pusty. Ma byc rurka przez cala jego dlugosc,nawiercona i oblozona wata w celu wygluszenia. Wtedy to bedzie wydech ktory nie dlawi Ci moto.

Edytowane przez adoado0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oki spoko wiec jednak bede robil sam.... a na banke jaka blache polecacie ?? jaka grubosc bo to ze bedzie kwasoodporna to wiadomo :bigrazz: tylko musze uzyc mojej inwencji tworczej i zastanowic sie nad wygladem zewnetrznym... tylko jaki material ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...