Dzwonek17 Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Witam Mam problem z wydechem w mojej CRM...bardzo cicho pracuje silnik jak na 2t...i w ogóle nie jak 2t OTO LINK PRZEDSTAWIAJĄCY PRACE WYDECHU http://pl.youtube.com/watch?v=MslnuvARZfc Dyfuzor rozciąłem i wyczyściłem, jest pusty w środku zebrałem nagar do gołej blachy teraz tylko pozostał tłumik końcowy. tutaj mam jego fotki po rozcięciu samej jego końcówki przy wylocie i zobaczyłem na jakiej zasadzie on działa http://img84.imageshack.us/my.php?image=hpim1388rj6.jpg Dodam również mój schemat który trochę lepiej to zobrazuje: http://img247.imageshack.us/my.php?image=wydechzp3.jpg wygląda to tak 1. spaliny prosto z dyfuzora trafiają prosto do komory rozcietej na foto 2. nastepnie rurka średnia wprowadza spaliny do kolejnej komory ( tak jakby znow w strone dyfuzora)3. na koncu przez najdluższą rurke spaliny wychodzą juz na zewnątrz z komory której nie widać WG mnie spaliny mają długą drogę i to może go tak mulić... a co wy sądzicie?? Myslałem nad zrobieniem otworu, przez który spaliny by omijały ta drugą komore(NIE WIDOCZNA NA FOTO) i wychodziły odrazu na zewnątrz przez tą blaszkę widoczną u samej góry wydechu Ale nie wiem czy to nie zmieni charakterysktyki silnika, czy mu nie zaszkodzi?? nie mialem styczności z wydechami w 2t więc się pytam WAS czekam na odp pozdro P.S. Proszę was o pilna pomoc :) :) :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adoado0 Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 (edytowane) Echm tlumnik w wyczynowym 2t to wyglada tak. Idzie rurka od wlotu do tlumnika az do wylotu. Jedna. Od poczatku do konca. Czyli ta rurka oznaczona przez Ciebie " wlot spalin z dyfuzora" idzie az do konca. I jest dziurkowana i oblozona watą wygluszajaca. Ot,caly tlumnik wyczyna. Podejrzewam,ze u Ciebie powinno byc tak samo. Poniewaz to co aktualnie masz ( btw jak w MTX) to jest niezly dlawik dla spalin. Schemat tlumnika w crossowce.http://img338.imageshack.us/my.php?image=tlumnik2tyk6.jpgEdit:Jezeli chcesz juz kombinowac to zrob tak jak na zalaczonym schemacie. Tak jest w sportowych wydechach. Okladasz wata szklana rurke z dziurkami w celu wygluszenia halasu. Edytowane 26 Marca 2008 przez adoado0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Echm tlumnik w wyczynowym 2t to wyglada tak. Idzie rurka od wlotu do tlumnika az do wylotu. Jedna. Od poczatku do konca. Czyli ta rurka oznaczona przez Ciebie " wlot spalin z dyfuzora" idzie az do konca. I jest dziurkowana i oblozona watą wygluszajaca. Ot,caly tlumnik wyczyna. Podejrzewam,ze u Ciebie powinno byc tak samo. Poniewaz to co aktualnie masz ( btw jak w MTX) to jest niezly dlawik dla spalin. Schemat tlumnika w crossowce.http://img338.imageshack.us/my.php?image=tlumnik2tyk6.jpgEdit:Jezeli chcesz juz kombinowac to zrob tak jak na zalaczonym schemacie. Tak jest w sportowych wydechach. Okladasz wata szklana rurke z dziurkami w celu wygluszenia halasu.Ja też polecałbym Ci to samo. Mam tak samo skonstruowany wydech. Zrób taki i będzie dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzwonek17 Opublikowano 26 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Dzieki.. a jakies przyblizone rozmiary macie?? srednice tej rurki podziurkowanej, jej dlugosc??... i srednice calej banki?? A co do mojego pytania... to jak wywierce w swoim ten otwor ze spaliny beda szly odrazu na zewnatrz to pomoze i nie zaszkodzi spalaniu itd?? bo bym sie ograniczyl tylko do tego, wywiercic mam mozliwosc bez problemu otwor mysle ze okolo 10 - 12 mm napewno poprawi dzwiek silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adoado0 Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 (edytowane) Dzieki.. a jakies przyblizone rozmiary macie?? srednice tej rurki podziurkowanej, jej dlugosc??... i srednice calej banki??A co do mojego pytania... to jak wywierce w swoim ten otwor ze spaliny beda szly odrazu na zewnatrz to pomoze i nie zaszkodzi spalaniu itd?? bo bym sie ograniczyl tylko do tego, wywiercic mam mozliwosc bez problemu otwor mysle ze okolo 10 - 12 mm napewno poprawi dzwiek silnika Wymiary? Średnica rurki taka jak średnica wlotu. Długość? Hmm rozumiem,ze korzystasz z dotychczasowego tłumnika. Wiec o jaka długość chodzi? Nie rozumiem Cie.Chcesz robić nowy tłumnik? Jeżeli nowy to zroób dlugosc np jak twoj stary tlumnik. Wielkosc "banki"? Nie wiem. W zasadzie ogranicza sie tylko do wygluszania bo jest wypelniona wata. Tak aby ludzko wygladalo. ALe srednica rurki dziurkowanej ma byc taka jak rurka wlotowa z dyfuzora. I oblozona wewnatrz ( tzn tam gdzie sa dziurki) szczelnie wata dzwiekochlonna czy jaka tam. Dziurki nie 10 mm. Mniejsze. Czy ja wiem - z 6 mm...A co do mojego pytania... to jak wywierce w swoim ten otwor ze spaliny beda szly odrazu na zewnatrz to pomoze i nie zaszkodzi spalaniu itd?Niestety ale ja tego nie rozumiem. Jaki otwor? Spaliny maja byc prowadzone rurka odpowiedniej dlugosci. Nie ,ze ten tlumnik bedzie pusty. Ma byc rurka przez cala jego dlugosc,nawiercona i oblozona wata w celu wygluszenia. Wtedy to bedzie wydech ktory nie dlawi Ci moto. Edytowane 26 Marca 2008 przez adoado0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzwonek17 Opublikowano 26 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Oki spoko wiec jednak bede robil sam.... a na banke jaka blache polecacie ?? jaka grubosc bo to ze bedzie kwasoodporna to wiadomo :bigrazz: tylko musze uzyc mojej inwencji tworczej i zastanowic sie nad wygladem zewnetrznym... tylko jaki material ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.