Skocz do zawartości

yamaha dt 125 vs kawasaki kmx 125


Rekomendowane odpowiedzi

tez bede szukał cos z 98-02

najgorsze jest to ze ja musze miec 125/50 i jest troche problem z wyszukaniem takiego, ale jak opyle moto to pojade sie przejechac na tych dwoch i zobacze jaki bardziej mi pasuje

Nie baw się w 125/50. Niezły syf można mieć przez to. Ja kupuje 125 na legalu.

 

Z jazdą na takim moto nie ma problemu, jechałem na DT 125 znajomego, ale z 3 miesiące temu więc nie za bardzo pamiętam "jak się jechało".Pamiętam tylko że to nie było to samo co seta EXC. Jak nie masz nasrane w bani to możesz i na EXC 125 siadać.

PS. Waże 65 kg, 180cm wzrostu.

PZDR.

www.odszkodowania-wlodarczyk.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wady kmxa to hamulce i zawieszenie przednie....

A tak to ja w swoim wsadzilem zebatke przednia 13 i z tylu 60 i bardzo dobrze przyspiesza i jezdzi v max we 2 osoby nawet sprawdzalem ja 85 kg kumpel 75 i wyciagna bez problemu 110 km/h

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a masz A1 ze mowisz ze bierzesz 125 i jazda na legalu ? w profilu pisze ze masz 14lat

 

 

Nie wyczytałem tam nic żeby WLD_Wlodi mówił o jeździe na legalu. Wydaje mi sie, że chodzi mu głównie o to że można mieć bardziej przekichane gdy cię złapią na 125/50cc i się zorientują że coś jest nie tak niż na 125cc. Jeśli chcesz jeździć legalnie nie łamiąc parawa jeździj dalej na sendzie!

Edytowane przez Kamsel

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Równie dobrze mogą się skapnąć (była gdzieś o tym mowa skutki takich kombinacji tragiczne) A co do moto przejedź się tym i tym potem wybierz które ci bardziej odpowiada proste.

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to zamiast sprzedawac sende kup sobie cylek 70ccm http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?c...269047687ea3a45 +wieksza dysze o 10% ,kolega na tym cyklu jechal ponad 100km/h.

 

ps.ja bym wolał sam stjuningowac niz kupywac cos stuningowanego bo niewiadomo ile to wytrzyma a jak sam robisz to wiesz co wkładasz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest za duzo kombinowania, musze sprzedac sende, bo chce jakis motor w teren, na supermoto nieda rady, a brakuje mi przyczepnosci jak sobie pomykam po lasach ... dlatego potrzebuje jakiejs dosc mocnej i wytrzymałej maszyny, rx i crm są git, ale slyszalem ze o wiele wiecej palą, a wogole te na 70cc ...

To tu, gdzie się błękit splata z betonem..

http://bikepics.com/members/grebur/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niewiem ... jazda bez uprawnien to juz jest cos, a tak to mogą sie nieskapnąc ze to 125 ...

ale niemowmy tu o prawie tylko o motorkach :buttrock:

Za 1,5 roku robie A1 i nie bede sra* po krzakach na 125/50.

 

Kupuje Legala 125, bo 125/50jest bardzo mało i to duży wałek przecież ;/

www.odszkodowania-wlodarczyk.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cokolwiek kupisz kmx czy dt nie będziesz zawiedziony, wszystkim da sie jeździć, szczerze to od kmx czy dt wolałbym rx albo crm, crm jest najmocniejsza z tych 4 ale też najwięcej waży

kdx to też dobre motocykle ale o klasę wyższe, bardziej wyczynowe

Akurat CRM to ma tyle km co dt i kmx :bigrazz: .Jak brać kmxa to tylko od 99r jak już weszła nowsza buda bo wtedy jeszcze wygląda jakoś bo ten starszy model jest brzydki.Hamulec przedni w kmxie jest do dupy.Osobiście swoją dt w pełni odblokowaną która szła licznikowe 140km/h opierdalałem kmxy aż miło :biggrin: .Ja bym brał na pierwszym miejscu Dt, jak by się trafił ładny kmx tez bym nie pogardził.Ktm lc2 ma silnik taki jak w DT.

Masz dla porównania fotkę dt i kmxa.

http://www.bikepics.com/pictures/1006051/

 

Przypadkiem nie słuchaj co mówi Boczi013 bo on pierdoli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w pełni odblokowane dt i kmx idą łeb w łeb , obydwa zamkną licznik, więc dyskusja który lepiej się zbiera jest zbędna.

w kmxie jest ten plus że zawór jest sterowany mechanicznie , bez żadnych silniczków.

Przedni hampel i zawias są do D ale tylny hamulec to poezja, idealnie się dozuje .

Generalnie są to dwa podobne do siebie motorki dlatego w poszukiwaniach lepiej oprzeć się na stanie technicznym

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...