grebur Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 witam, mam pytanie : jakie moto jest lepsze (chodzi mi o moc, mniejszą awaryjność, koszty utrzymania)jakie moto jest lżejsze i łatwiejsze w prowadzeniu ?czy te motorki radzą sobie w mocniejszym terenie ? poszukuje dosc ekonomicznego enduro 125,ale niechce zadnych 15konnych wynalazków co jeszcze jest konkurentem w tej klasie ? moze rx 125 lub cre 125 ? jesli temat juz był, prosze zamknąc :banghead: Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek2345 Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Co do kawasaki kmx to nawet dobry motor ale slabe ma zawieszenie . Ja w swoim zmienilem tylnia zebatke na 60 zebow i fajnei jezdzi ale wybrałbym chyba dt 125 dt z tego co wiem jest wyzsza i ma lepsze hamulce bo w kmxie hamulce to dno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Bierz KMX ,jest lżejszy i bardziej poreczniejszy,moc wystarczajaca... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelmlody Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Zdecydowanie kawasaki kmx jest dużo mocniejszy i się szybciej zbiera. Ja na tym sprzęcie ostro jeździłem, raczej mocy mi nie brakowało przez bagna przechodził bez problemów (oczywiście bagna w miare możliwości). No tylko ta przednia zawiecha.... Ale wlałęm gęstrzego oleju i uszczelniacze wymieniłem i boło spoko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 25 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 a jak jest z trwałością silników w kmx ? jaka jest dostępność częsci do tego motoru ? mojemu tacie bardzo sie podoba dt 125, ale zobaczymy opinie innych , w razie czego przekonam go do tego kmx'a Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 DT bedzie dla ciebie za duze, kmx ma zawor sterowany linka a nie elektronicznie jak DT, na tłoku zrobisz 13-15tys jak w kazdej nie wyzylowanej 125. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Stolarek Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 (edytowane) Bla, bla bla ... Grebur, Zdecydowanie polecam Ci pancerne DT niż kulawego KMXa. DT w terenie nawet jeździ w dodatku przy twojej wadze jaką wyczytałem gdzieś w dziale " wszystko o DT " mocy chyba ci nie braknie, tzn to wszystko z czasem tak jak u mnie. Sam mam 100kg i motorek skakał, podjeżdżał i przelatywał bagna. Ale jednak dla mnie mocy mi brakło, w końcu te 100kg robi swoje a ja chce się maksymalnie wyżyć... Stąd teraz rozglądam sie za Suzu DRZ 400e :P . Co do kawy to większości znajomych których znam na temat tego jak sprawowała im sie kawa bez względu czy to KMX, KLX cz jakiś inny wynalazek to wszędzie jest odp " idz w pi*zdu, nie mam słów " . Chociaż mi sie wydaje, że każda setka Enduro ma te same parametry, moc, wage i tak dalej i tak dalej... Mnie DT w terenach nie zawiodła, jedynie na maksymalnie murzyńskim piasku na żwirowni - Jakies 30 cm grząskiego piasku co oznaczało totalne kopanie sie w nim ale myślę ze żadne cudo endurowate 125 nie przejechałoby tego chyba ze spalając sprzęgło po 30stu metrach :crossy: Tyle ode mniepozdrówka. ps : Boczi013 co ty za przeproszeniem pierd*lisz :) Jaka poręczność ...? "" DT bedzie dla ciebie za duze, kmx ma zawor sterowany linka a nie elektronicznie jak DT, na tłoku zrobisz 13-15tys jak w kazdej nie wyzylowanej 125. "" - że ku*wa co ... ? -.- DT ma YVPS sterowany elektrycznie...? :| NIe udzielaj sie jeśli nic o tym nie wiesz, prosze cię :) Edytowane 25 Marca 2008 przez Kuba Stolarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelmlody Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Boczi013 to chyba twoi kumple mieli jakieś zatyrane te kawy... Moja chodźby nie wiem co się działo w żece w bagnie w piachu zawsze gdy mi zgasła to od 1 2 kopa zawsze paliła. No i przedewszystkim to co kolega wcześniej wspomniał kmx ma zawór sterowany linką a DT ma zawór z aku. Na serio bierz kawe bo to są świetne motory tłoki są już na allegro i inne części więc nie widze problemu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 25 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 no wlasnie ,waże 50kg i niewiem czy utrzymam taki motorek jak dt czy kmx tez slyszalem troche na temat enduro kawasaki - raczej nieprzyjemne słowa ;] Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Stolarek Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 (edytowane) no wlasnie ,waże 50kg i niewiem czy utrzymam taki motorek jak dt czy kmx tez slyszalem troche na temat enduro kawasaki - raczej nieprzyjemne słowa ;] Więc sam widzisz... na temat kawy opinie znasz i ja tu tez przytupuje. co do 50kg a utrzymaniem DT myślę ze nie sprawi ci to kłopotu, kwestia przyzwyczajenia się, poza tym bardziej liczy sie tu chyba wzrost niż twoja waga. Jeśli nie wiesz na co się decydować to poczekaj jeszcze kilka dni i poobserwuj opinie na temat DT 125r a Kawa 125 enduro . Myślę że tutejszą rywalizacje wygra przetestowane przez wielu dt... Edytowane 25 Marca 2008 przez Kuba Stolarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelmlody Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Wiesz co to są opowiadania w stylu kolega mi powiedział że jego kolega tata ma kawasaki i się psuje. Mój kolega też miał yamahe Dt 125 i 3 razy w sezonie tłok zmieniał nie mówiąc już o tym że mu moduł padnął. Każdy motor jest dobry byle był zadbany bo jak trupa kupisz to masz puźniej studnie bez dna... Za kawasaki przemawia to że kupisz taniej młodszy rok ja za 99r dałem 3200zł masz leprzą moc tylna zawiecha jest dobra lecz z przednią musisz pokąbinować POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 25 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 (edytowane) czekam na wiecej opini a co powiecie na temat crm, cre czy rx 125 ? czy one juz nienalezą do tych "ekonomicznych" enduro ? Edytowane 25 Marca 2008 przez grebur Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 (edytowane) Kuba, każdy chwali to co ma i zasada jak sie dba tak sie ma nabiera tutaj znaczenia. Grebur z tego co wymieniłeś to najlepsza cre (tylko czy są 125? nie spotkałem się) co do rx to jak bym trafił nie drogiego to sam bym sobie kupił, mam zaufanie do silników rotaxa sam miałem jedno moto z takim silnikiem i nie narzekałem. Pozdro Edytowane 25 Marca 2008 przez Kamsel Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 na rx bedziesz latal przy wadze 50kg xD spalanie w terenie w rx to powyzej 7l,crm rownież ,masz dopiero 14 lat ,niektorzy 17-18latkowie czuja respekt przed 125-tce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 25 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 (edytowane) ale kazdy motor ma swoje wady i zalety, czekam na ich sensowne przedstawienie nie zawsze awaryjnosc motoru zalezy od tego jak sie dba (chyba ze jestes jasnowidzem i wymieniasz czesci zanim sie popsują) ... a co do postu boczi'ego to niewiem czemu, ale mi sie nudzą te coraz mocniejsze sprzety, mozna powiedziec ze ewoluuje na coraz mocniesze sprzety, w motorynce brakowało mi mocy - kupiłem simka , simek był felerny, kupiłem chopperka kinway , brakowało mi w nim mocy, dałem mu 72cc, nadal cos bylo nietak, teraz derbi i znow czuje ten bol, chce miec wiecej pod manetką, niemyslcie ze jestem bezmyślnym poszukiwaczem wrazen ktory jezdzi przez miasto 90km/h ... ale motory sie nudzą, kazdy chyba to wie, dlatego ide do przodu w kwestii mocy abym niestracił zapału do motocyklizmu :icon_razz: Edytowane 25 Marca 2008 przez grebur Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.