NAZI Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Witam. Mam ogromny problem ze znalezieniem danych dlatego musze sie zwrócić do Was. Jak ma być ustawiony zawór w silniku yamaha dt 125 (ktm lc2 ma ten sam silnik wiec uzytkownicy tego moto tez proszeni sa o info). Bo sa na linkach zaworu 2 naciagi, no i jak je trzeba ustawic zeby bylo dobrze (przy zagszonym silniku zawor ma byc maks otwart, zamkniety? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 jak zdejmiesz dekielek od sterowania to tam jest taki slimak z wycietym otworem, a na dekielku jest taki znak i jak przekrecisz stacyjke to te znaki musza byc w jednej pozycji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Dokładnie jak sie pokrywaja te znaki to jest ok-inaczej to moto może mieć np słaby dół Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NAZI Opublikowano 25 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Dzięki wielkie. A jeszcze jedno pytanie, co to może być że w pewnych obrotach (5-6tys) zaczyna przerywać, do 3 biegu przerywa tak ale pozniej jeszcze sie wkreca dalej, ale na wyzszych biegach juz nie potrafi i nie mozna wykorzystać całej mocy. Z góry bardzo dziekuje za pomoc. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maderick Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 też tak mam, ale trochę "niżej", wydaje mi się że to otwieranie zaworu, z tym że jet to prawie nie wyczuwalne, początkowo myślałem ze to zasyfiony zawór, ale po wyczyszczeniu mam to samo, proszę o opinie kogoś kto ma takie moto, czy to normalne ? pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczor3752 Opublikowano 2 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 Witam posiadam Yamahe dt 125 r z 1997r , ostatnio podczas jazdy motorek zaczal glosniej chodzić , po zbadaniu problemu doszedlem do wniosku ze z z miejsca ktore opisujecie zaworem wydechowym wydobywaja sie spaliny jednak czego wczesniej nie było, czy zawór ten posiadac powinien jakąs zaslepke ktora najprawdopodoiej gdzies zgubilem czy moze problem tkwi gdzie indziej. Jest to moj pierwszy motorek i jestem zielony w tego typu sprawach wiec prosze o wyrozumialosc ;) pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.