trajka66 Opublikowano 26 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Dokładnie. U siebie mam 2 takie śruby, i mimo że każdą zawsze oczyszczę, to przy nastepnej wymianie oleju trochę tych wiórów magnesy poprzyciągają. Dziwię się, jak piszecie że w niektórych moto to nie jest seria, tak jak i stalowe oploty w sportach do niedawna.. Pzdr No u Ciebie nie dziwne ze tych opiłków jest sporo jak silnik napierd*la tak jakby sie miał za chwile rozpaść :icon_biggrin: :icon_biggrin: . A co do tej śruby to namowiliście mnie i ją zakupie. Mała kasa, na pewno nie zaszkodzi a jak ma troche pomóc silnikowi to mysle ze warto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 No cóż 20 zł to nie majątek .Za maszynkę dałeś więcej Wyobraź sobie że małe zabezpieczenie fragment małej podkładki zrywa się i leci do pompy oleju i bęc jak myślisz co się stanie twój silnik co na to . Sruba spustowa z korkiem bedzie ostatnim miejscem gdzie ta podkladka osiadzie :) Nie powiem w zweitakcie (bez magistral, filtra oleju i pompy, smarowana jest tylko skrzynia) ma to sens i tylko tam, i z reguly tam tez producenci umieszczaja takie korki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.