Skocz do zawartości

Suzuki rg 80!!!!!!


pazdzian
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Najciekawsze jest, że w RG80 niema modułu ani miejsca na niego tak jak to jest w 125. Nic to nieda, sprzedaj go to może zarobisz. Analizowałem instalacje zapłonową w RG80 i teraz tak. Napięcie jest indukowane w najmniejszej cewce pod magnetem (pozostałe 2 są do ładowania i świateł). Pózniej prąd płynie (pomiajm stacyjke i wyłączanik zapłonu) do cewki zapłonowej, z której wychodzi kabel WN do świecy.

 

Paździan powiec ile to RG leci i na jakich zębatkach w łańcuchu, że chcesz przy nim cos robic. Już lepiej filtr powietrza zminić, bo ten co jest strasznie dławi. Oryginalny 20mm gaźnik to całkiem sporo, więc ten filtr to takie wąskie gardło. Po zmianie trochę regulacji jest, bo na org dyszy 92,5 dławi się i potzrebna jest zmiana. Ja mam włożone 110 i zobaczymy co dalej z tym będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najciekawsze jest, że w RG80 niema modułu ani miejsca na niego tak jak to jest w 125. Nic to nieda, sprzedaj go to może zarobisz. Analizowałem instalacje zapłonową w RG80 i teraz tak. Napięcie jest indukowane w najmniejszej cewce pod magnetem (pozostałe 2 są do ładowania i świateł). Pózniej prąd płynie (pomiajm stacyjke i wyłączanik zapłonu) do cewki zapłonowej, z której wychodzi kabel WN do świecy.

 

Paździan powiec ile to RG leci i na jakich zębatkach w łańcuchu, że chcesz przy nim cos robic. Już lepiej filtr powietrza zminić, bo ten co jest strasznie dławi. Oryginalny 20mm gaźnik to całkiem sporo, więc ten filtr to takie wąskie gardło. Po zmianie trochę regulacji jest, bo na org dyszy 92,5 dławi się i potzrebna jest zmiana. Ja mam włożone 110 i zobaczymy co dalej z tym będzie.

 

Leci tak ok 95:( I to troche mnie martwi bo inne latają ponad stówkę.Chce cos w nim zmienić żeby poprawić osiągi!!!!!A ile zębów maja zębatki to nie wiem muszę policzyć.Napisze jutro..Pozdrawiam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napięcie jest indukowane w najmniejszej cewce pod magnetem (pozostałe 2 są do ładowania i świateł). Pózniej prąd płynie (pomiajm stacyjke i wyłączanik zapłonu) do cewki zapłonowej, z której wychodzi kabel WN do świecy.
Tak dobrze to nie ma.... ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Leci tak ok 95:( I to troche mnie martwi bo inne latają ponad stówkę.Chce cos w nim zmienić żeby poprawić osiągi!!!!!A ile zębów maja zębatki to nie wiem muszę policzyć.Napisze jutro..Pozdrawiam :icon_mrgreen:

Moja rgietka tez tyle leciała...Więcej ci nie pojdzie....

 

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...