Szymon871 Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Witam, tak jak w temacie. Zmierzyłem moim monometrem owe ciśnienie i pokazało mi... 0,6 Monometr mam wyskalowany od 0 do 1,6. Jednostki to MPa Czy to jest dobra wartość?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Do wymiany tłok + szlif cylindra 0.6 MPa to w przybliżeniu 6 at, około 6 bar. Ewentualnie puściła uszczelka pod głowicą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon871 Opublikowano 21 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 a ile powinno być?? Bo chodzi dobrze, przyspiesza dobrze i szbko tez jedzie. Nie chciała odpalać nawet po 30 kopach, ale po dzisiejdzym czyszczeniu filtra i gaźnika jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 w okolicach 1 MPa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon871 Opublikowano 21 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 No tam było prawie 0,7MPa, no a to jest w okolicy 1MPa chyba. No może troszke dalszej... okolicy:D A jeśli taki zostanie to co się stanie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 (edytowane) Posługujesz się większą jednostką niż zwykle używana przy mierzeniu ciśnienia sprężania - różnica 0.3 Mpa oznacza 3 bar/at. Zwykle przy podanej przez Ciebie wartości następuje spadek osiągów pojazdu. Mierzyłeś na zimnym silniku? Zrób próbę olejową - wlej pewną ilość oleju do cylindra i powtórz pomiar. Duży wzrost wskazania poinformuje o konieczności remontu. Edytowane 21 Marca 2008 przez marcpol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurer Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Polecam: http://www.lw.cad.pl/jedn/jedn_cisn.htmNależy też odróżnić atmosfere fizyczną od technicznej.Tak się składa, że też mam taki manometr, wciskany i tez mi pokazuje 0,7 MPa kolega ma takiego samego kmx'a idą identycznie! I jak mierzył ciśnienie normalnym manometrem tj pokazującym w atmosferach to pokazywalo koło 11.Przyjmij błąd pomiarowy na to, że pewnie są to ciśnieniomierze wciskane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 1 at to 0.96 atm, więc nie robi to różnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon871 Opublikowano 22 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 Czyli ten monometr z wciskana końcówką, może być niedokładny?? I mam jeszcze jedno pytanie ale z innej beczki troszkę. :) Jaka duża powinna być dysza od paliwa w ns 1-nce. Ja mam "150" i nie wiem czy ona nie jest za duża... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.