kuba_195 Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 to to samo co tłoki "piston" i "for yamaha" po 3 miesiAcachpotrafia zrobic z cylindra schody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 to to samo co tłoki "piston" i "for yamaha" po 3 miesiAcachpotrafia zrobic z cylindra schody. no z tym "for yamaha" to nie uogólniaj jest kilku producentów...chińskich i tajwańskich.. generalnie chińczyki są chu*owe (sory) natomiast tajwany dają rade...wiadomo to nie jest Prox czy inny Wiseco ale za tą cenę i do tego typu motorka (moja DT ) to jest właśnie to co trzeba :) Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomy M. Opublikowano 31 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 Odświeżam temat : Firma w któej kupiłem ten zestaw jest solidna, miałem kiedyś problem z fabrycznie uszkodzoną częścią i nie robili problemów z wymianą na nową. Mają SUPER SPRZEDAWCĘ na Allegro i praktycznie ZERO NEGATYWÓW.Obiecali rozpatrzyć reklamację więc rozebrałem po raz kolejny silnik. Tym razem sam próg cylindra mnie nie przeraził bo cylinder dotarty jest w sumie bardzo ładnie. Jednak zauważyłem że osmolone są pierścienie (szczególnie drugi) oraz denko tłoka od wewnątrz. (?!) Okazuje się że zamek na drugim pierścieniu jest coś "nie teges" ... niby nie wypadł ale uszkodziła się końcówka pierścienia na zamku. Zauważyłem że rowek drugiego pierścienia jest na tyle głęboki (mieści również podkładkę sprężynującą) że przebił się w jednym miejscu przez tłok, po prostu ma za mało materiału było od środka, lub rowek wytoczony za daleko w stronę mocowania sworznia. Tak więc na drugim pierścieniu jest przedmuch detonacji do skrzyni korbowej. Silnik musiał być słaby bo spalanie odbywało się praktycznie po dwóch stronach tłoka, detonacje w skrzyni osłabiały pracę silnika i jego moc. Na szczęście zimmeringi nie wykazują uszkodzenia i wytrzymały. Udało się również uniknąć rozsypania tłoka i uszkodzenia wału i korbowodu. Całość odsyłam do sprzedawcy i zobaczymy czy reklamacja będzie uznana. Na razie nie zdradzę nazwy firmy-sprzedawcy. Właśnie dzisiaj założyłem cylinder POLINI SPORT 70 z Mielocha. Moc silnika mnie .... NORMALNY SZOK !!!Od jutra jak znajdę trochę czasu zacznę docieranie. POLINI zaleca full syntetyk przy docieraniu, oraz 500 km docierania na max 3/4 manetki i max 3/4 prędkości maxymalnej.Zastosuję się więc do tej instrukcji, jutro zmienię dyszę na większą, podreguluję gaźnik i zacznę docieranie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.