kacpextreme Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 moze brac lewe powietrze na lince od gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filipecki Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Na lince od gazu ? Jesli czegos nie wiem to oswiec mnie. PozdrawiamFilip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scooby_bp Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 hymm... brać lewe powietrze na lince od gazu?? miałem już kilka moto i w żadnym nie było takiej możliwości;] czyli mogę prawie że pewnie powiedzieć ze niema takiej możliwości;] pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 No to ja was oswiece bo mialem taki przypadek w moim ;) Wejscie na linke do gaznika wystarczy ze nia ma takiego pimpka gumowego i juz dostaje nam sie powietrze do przepustnicy.. ja zgubilem ten pimpek i musialem sie ratowac sylikonem.. I dziala :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpextreme Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 ja tez wlasnie ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filipecki Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Swietnie to ujales ;d Pimpek faktownie moze byc przyczyna nie pomyslalem o takiej sposobnosci, to raczej chodzi o nieszczelnosc na polaczeniu a nie linke prawda ?;p ! ;d Nie dobry Pimpek, Waruj.PozdrawiamFilip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpextreme Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 nieszczelnosc na polaczeniu a nie linke prawdaprawda prawda:Dnieszczelnosc : nakrętka przepustnicy-linka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pit3r Opublikowano 21 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Mam tego Waszego "pimpka" na lince więc raczej to wykluczam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audioterrorysta Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 pozycz od gargiego manometr i zmierz kompresje. Potem rozgrzej az zgasnie i zmierz znowu. Tylko koniecznie sprawdz najpierw i po rozgrzaniu i porównaj, bo w sprawnym silniku powinna być większa na ciepłym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pit3r Opublikowano 3 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 No i nowy rok - wracamy do problemu :icon_rolleyes: Wcześniej dokładne wyczyszczenie gaźnika, zmiana świecy i fajki dały radę. Zdarzało się, że na deszczu nsrk'a przerywała albo gasła. Pod koniec sezonu zaczęła się grzać coraz bardziej i bardziej ;] Myślałem, że chłodnica jest zapchana, zdjąłem ją i oO cała w błocie, piasku itd. Więc dokładnie umyłem, zalałem nowym płynem i założyłem. Ostatnio jak było ciepło to pomyślałem, że się przejade i przy okazji zobaczę czy się nadal grzeje. Zalałem świeżej wachy, odpaliłem, przejechałem sie i znów to samo co rok temu :icon_eek: Myślałem, że benzyna kiepska no to zlałem, zatankowałem 5l tym razem z Neste. Odpaliłem elegancko, odpaliłem i zostawiłem na kilka min. żeby się rozgrzała. Wszystko wyglądalo fajnie więc wsiadam, 100m i buuu... jakby nie dochodziło paliwo albo brakowało wachy. Ma ktoś jakiś pomysł co może się dziac? Czy może spróbować tak jak wcześniej nowa świeca, wyczyścić gażnik? :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.