Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

To już jest zabytek.

 

I tak powinien być traktowany ten motocykl. czyli odrestaurowany do cieszenia oka.

 

Co sprawdzić:

Instalację elektryczną bo może się rozlatywać w rękach.

Tylny amortyzator czy nie cieknie albo czy już nie jest pusty.

Tylny stelaż czy jest prosto bo przy glebie lubi się wykrzywiać.

Mocowanie silnika to ze śrubą czy nie jest urwane.

Przy główce ramy u góry czy nie są delikatne marszczenia.

Dobrze by było rozebrać silnik czy tłoki nie są popękane (u mnie każdy był).

Czy tarcze hamulcowe nie są powyginane.

 

Wciąga olej to normalne.

 

W porównaniu do dzisiejszych motocykli, przykro mi to pisać, ale nie ma żadnych zalet, oprócz tego,że jest zajebistym zabytkowym motocyklem sportowym.

Nie, no, w sumie fajne ma upside downy na przodzie :)

Notoryczny kłamca :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...