Bandit22 Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 (edytowane) Zakładam ten temacik aby poznać kolegów i koleżanki które jeżdżą Habanką by móc podzielić się wrażeniami :buttrock: , poradami w eksploatacji skutera :rolleyes: . I odrazu pytanko podaje moją Habankę małemu tuningowi chce wymienić cylinder na PowerForce 70 i gaźnik na większy . Proszę o uwagi sugestie? w dziale 2T (tuning) :crossy: co by moderator mnie nie wywalił :rolleyes: Edytowane 14 Marca 2008 przez Bandit22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bandit22 Opublikowano 16 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Czyżby nikt nie jeździł Habaną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Witam.Jeśli masz zamiar przeprowadzić tuning, to przy wymianie cylindra i gaźnika zaopatrz się także w sportowy wydech. 3 najw elementy tuningu. Równie ważny i zwiększający osiągi jest wariator. Swoją drogą Habanka nie jest przystosowana do dużych prędkości. Myślę, że po wymianie cylindra i gaźnika odczujesz sporą różnicę w mocy, którą może jeszcze poprawić wydeszek. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiśl@k Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Całość zacznij od wydechu. Kupno najpierw 70, potem gaznika, na koncu wydechu, sprzegla czy waria, jest moim zdaniem bez sensu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.