animelibera Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Od dłuższego czasu myślę czym może być spowodowana utrata iskry pow. 2000 obrotów w cagivie cocis.Kiedyś gdy byla "prawie dobra" miała dziurę obrotową między 2000-6000 obrotów, a teraz nie ma jej (pow. 2tys. obrotów)w ogóle :crossy: :crossy: proszę nie pytać o modół bo jest w 100% dobry :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 El- serwis Ostrołęka. BTW. Czy to nie Ty już tutaj byłeś? :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 a skad wiesz ze nie ma iskry powyzej 2 tys rpm? pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
animelibera Opublikowano 11 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 El- serwis Ostrołęka. BTW. Czy to nie Ty już tutaj byłeś? ;)Owszem, i wcześniej zrobilem głupią żecz za którą odpowiedzialem :icon_razz: El- serwis Ostrołęka. BTW. Czy to nie Ty już tutaj byłeś? ;)Owszem, i wcześniej zrobilem głupią rzecz za którą odpowiedzialem :icon_rolleyes: a skad wiesz ze nie ma iskry powyzej 2 tys rpm? pzdr:)Sprawdzone Oscyloskopem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroMCZ Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 Witam! Podczepię się pod ten temat ,żeby nie zaśmiecać... Mam pytanko odnośnie Cocis 50 . Jakie powinno być ciśnienie sprężania? Jest 7bar , jakie w tym silniku jest graniczne? I jeszcze jedno, gdzie/na czym były te silniczki blokowane? dzieki za odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 hmmmmmmm tam jest cewkomoduł jak w piaggio czy cewka i moduł osobno ?? diagnostyka takiej elektryki będzie dosyć trudna ale skoro umiesz sie obsługiwać oscyloskopem to ci conieco podpowiem najpierw sprawdzasz impulsator podpinasz sie patrzysz czy idą impulsy gaz do oporu i patrzysz czy idą cały czas (działanie impulsatora jest niezależne od działnia iskrownika etc możesz też odpiąc moduł podpiąc sie samym oscyloskopem na wyjście impulsatora wiertarke do koła zamachowego i zobaczyć czy lecą impulsy jeśli wszystko ok częsć 2 patrzysz jakie napięcie wychodzi z cewki zasilającej czy np jak rosną obroty to napięcie nie spada część 3 patrzysz co idzie z modułu na cewke czy np jak iskry brakuje to czy na cewke leci napięcie oczywiście uwaga na wysokie napięcia żebyś oscyloskopu nie uszkodził sobie....... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroMCZ Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 ...kurde , wiedziałem... Podczepiłem się pod ten temat, żeby nie otwierać nowego, ale oczywiście , ehhh :icon_exclaim: Myślę,że po trzech miesiącach chłopak już se z tym poradził... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barthezzz1 Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 7 bar moim zdaniem to jest koniec tłoka.Przynajmniej u mnie tak było (był poprzypalany juz po bokach,takie przedmuchy). Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.