Buber Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 U mnie czyli XJ 600S 95r. jest na 100% kranik podcisnienowy, mechanik po naprawie powiedzial zebym caly czas go trzymal w pozycji PRI, ze tak bedzie lepiej i nigdy sie nie zapcha - mozecie do skomentowac, czy w pozycji PRI paliwo nie bedzie samoczynnie splywalo do gaznikow?Jeżeli masz dobre zaworki w gaźnikach to powinno wytrzymać, ale.... nie powinno się tak robić zwłaszcza przy pełnym zbiorniku. Pompa się nie zapycha od tego czy kranik jest na pri czy on, tylko od brudnego paliwa....Miałem kiedyś kłopoty z iglicami w hondzie (grwaitacyjna, bez pompki), ze starości nie wytrzymywały, i popuszczały paliwo i rano miałem "posikany" motór... Trzymaj na ON. Na PRI moto nie zabijesz, ale zalać ci się może udać....Jesli chodzi o pompki w XJ600 to moj znajomy ma XJ600 z 96r i ma juz pompke elektryczna.I bardzo słusznie, bo w tym roku zmienili podciśnieniową na elektryczną. Nie pytaj co lepsze, bo są różne szkoły (np. Afrykanerzy zmieniają elektryczne na podciśnieniowe...) Cytuj Ponieważ racjonalne myślenie nie jest tym, na czym opiera się żaden z dyskutantów, nie ma co oczekiwać, że jakakolwiek argumentacja, która nie trafia do emocji, przekona go do przyjęcia lepszych zasad. David Hume, An Enquiry Concerning the Principles of Morals Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.