sewa Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 (edytowane) ale wlasnie co tu mają świece?piszesz ze po paru km wylączają się 2 gary, jezeli z cewki masz 2v1 to moze być przyczyna iz sa one felerne, albo jeszcze sprawdz moduł (jak to kolega jacek1 wczesniej wspomniał - elektryka moze Ci wariowac, jak zaczyna rozgrzewac sie porządnie moto), miałem podobny przypadek gdy robiłem moto kumpla i nie mozna było dojść o co chodzi, wkoncu pozyczyłem moduł od znajomego i problem raptem znikł (oczywiscie później jeszcze wyczyściłem fajki i powymieniałem przewody do swiec), więc pożycz albo jakoś załatw od kogoś moduł i sprawdź czy to samo będzie się działo na nimzdravim! Edytowane 8 Marca 2008 przez sewa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paullus Opublikowano 8 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 nie, nie zmieniam co 3 lata głowicy, przecież świecę ręką się dokręca + obrót kluczem o ok 120st a tak jeszcze jedna myśl, napewno masz prawidłową ciepłotę świec ? Olej w silniku dobry ?olej wymieniałęm w zaraz po zimie ... a wlałem jeszcze w drodze bo sie okazało ze poziom za mały na Olrenie był ten sam Castrol gps 10w-40. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek19 Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Ale co ma olej do tego ze moto by przestało chodzić na 2 cylindry a potem gasło ??? sprawdź sobie cewki i moduł ja przeszłem niemałą batalie z elektrykom ale ummie była inna sprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paullus Opublikowano 8 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Ale co ma olej do tego ze moto by przestało chodzić na 2 cylindry a potem gasło ??? sprawdź sobie cewki i moduł ja przeszłem niemałą batalie z elektrykom ale ummie była inna sprawa. co się działo ? jakie objawy ? cos podobnego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek19 Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 co się działo ? jakie objawy ? cos podobnego ? Z początku niemialem iskry potem sie pobawiłem i była iskra ale tylko na dwóch cylindrach kupiłem cewki ale to tez nie pomogło... i sie tak męczyłem aż do skutku nie wiem co u ciebie może być ale jak byś chciał sprawdzić cewki ( tylko nie wiem czy by ci podeszły z mojego) i czy takie mogą być to bym mógł pożyczyć ci na próbę bo posiadam dwie z starej instalacji a wydaje mi sie ze mieszkamy blisko siebie.POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dalton Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 maestro pooglądaj wszystko ...ale nie świece. bo to na pewno nie ich wina. jeśli moto gaśnie ci po nagrzaniu sie a po schłodzeniu znów chodzi to gdzie ty sie czepiasz świec. przecież jakby ci padła świeca to już by nie wstała :icon_twisted: a miałem podobne objawy w cbr 1000. ile sie napociłem ile kombinowałem żeby dojść co to...okazało sie że nie dostawała paliwa hihi. dlatego najpierw proponuje pojeździć a gdy znowu zgaśnie to odkręcić świece i je oglądnąć. jeśli będą suche jak pieprz to po prostu paliwa nie dostaje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ralforlik Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Ja też bym ci proponował zobaczyć co z paliwem na moje oko to nie dostaje. Kumpel miał podobny problem w crb 600 f4 czasami mógł przejechać 100 km i nic się nie działo a czasami po 5 mu gasła i co się okazało pompa paliwa miała dziwne akcje pompa była nierozbieralna ale i tak ja rozebrał :buttrock: podginał jakieś blaszki dokłądnie nie wiem, poskładał i lata jak szalona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazan Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 7 miechów na jednych świecach ? to ja 3x w roku zmieniam niezależnie od przebiegu x] a propo ngk, patrz żeby były produkcji japońskiej , inne się sypią po zalaniu nie no 3 razy w roku to chyba przesada, przynajmniej na dobrego ściga, ja u siebie zmieniam co 20 tys km i to tylko dla zasady bo wyglądają i działają jeszcze ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paullus Opublikowano 8 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 (edytowane) Z początku niemialem iskry potem sie pobawiłem i była iskra ale tylko na dwóch cylindrach kupiłem cewki ale to tez nie pomogło... i sie tak męczyłem aż do skutku nie wiem co u ciebie może być ale jak byś chciał sprawdzić cewki ( tylko nie wiem czy by ci podeszły z mojego) i czy takie mogą być to bym mógł pożyczyć ci na próbę bo posiadam dwie z starej instalacji a wydaje mi sie ze mieszkamy blisko siebie.POZDRAWIAMno to chyba musimy się jakos skumać :) dobrze prawisz dalton ... jak się zrobi troszke pogody to polatam po okolicy Edytowane 8 Marca 2008 przez paullus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek19 Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 masz mój nr gg 5744215 jak coś to pisz. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazan Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 masz mój nr gg 5744215 jak coś to pisz. :buttrock: to się pochwalcie na forum jak ustalicie co i jak, ciekawy przypadek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.