Skocz do zawartości

Suzuki RG80 '93 - dziura w obrotach


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Wkręcając motorek (na luzie) na maksymalne obroty po drodze (przy około 8500) wskazówka zatrzymuje się na około pół sekundy po czym mknie normalnie do ogranicznika. Ta dziura przy 8500 obr/s jest nie do przekroczenia gdy motorek ma dociągnąć na biegu... Co może być tego przyczyną ?

 

BTW RG80 występuje ponoć w kilku wersjach 9-13 konnych. Czym konkretnie różnią się te silniki, czy możliwa jest przeróbka wersji 9 na 13 (zmiana głowicy? ,...).

 

pozdrawiam wszystkich

Maciej (FunnyFish)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BTW RG80 występuje ponoć w kilku wersjach 9-13 konnych. Czym konkretnie różnią się te silniki, czy możliwa jest przeróbka wersji 9 na 13 (zmiana głowicy? ,...).

Nie ma wersji silnika RG o różnej mocy. Owszem, są wersje francuska i niemiecka, ale z tego co wiem, mocą się nie różnią. Zresztą zapraszam na rg80.phorum.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...