Skocz do zawartości

suzuki gsxr 750w - szybko się grzeje


sewa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jak w temacie problem z wysoką temp, typ gsxr 750w 96r na gaźnik jeszcze. chodzi o to ze odpala bez problemu, na ssaniu około 30 s. pochodzi i ma 40 stopni. I tu zaczyna sie zabawa bo jak stoi na jałowym i pracuje to potrafi dojsc do 110 stopni.. mam ją od roku i do tej pory raz tylko włączył się wiatrak chłodzenia przy 104 st. Największa temp to ponad 130 st. Sprawdziłem uszczelke pod głowicą, poziom w chłodnicy(po sam kurek i nie ubywa płynu- płyn jeszcze nie wymieniony po kupnie), termostat ( włozyłem w gorącą wode i zareagował), przewody odczysciłem (nie były zbytnio zaśniedziałe..). Nie wiem co dalej robic.. albo ten termostat jest jednak wadliwy... Prosilbym o pomoc! pozdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze to nie zostawia się długo moto na jałowym, bo przez chłodnice musi przechodzić powietrze, które będzie chłodzić ciecz chłodzącą cylindry.

Co do termostatu, możnaby sprawdzić, czy jest w pożądku, a najlepiej włożyć inny i sprawdzić, czy jest tak samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze to nie zostawia się długo moto na jałowym, bo przez chłodnice musi przechodzić powietrze, które będzie chłodzić ciecz chłodzącą cylindry.

Co do termostatu, możnaby sprawdzić, czy jest w pożądku, a najlepiej włożyć inny i sprawdzić, czy jest tak samo.

On ma wentylator,a nie tak jak u ciebie ,ze musisz sie rozbujac ,zeby powietrze przechodziło....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze to nie zostawia się długo moto na jałowym, bo przez chłodnice musi przechodzić powietrze, które będzie chłodzić ciecz chłodzącą cylindry.

Co do termostatu, możnaby sprawdzić, czy jest w pożądku, a najlepiej włożyć inny i sprawdzić, czy jest tak samo.

 

odnośnie Twojego po pierwsze: ja dokładnie wiem o tym iz nie zostawia sie długo moto na jałowym.. przeciez musze sprawdzic jakoś w okresie zimowym ta usterke..

 

a termostat wlasnie w tym problem ze w larsonie nie ma wogole do kupna termostatu... patrzyłem w innych katalogach.. tez nie ma, zastanawiam sie czy dla ogolnie modelu gsxr 750 jest ten sam podzespoł termostatu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

... ja zwrocilbym uwage na wskaznik... jestes pewny, ze jego wskazania sa prawidlowe?

 

pozdrawiam

 

wiesz to sie czuje :) szczegolnie w ciepłe dni cięzko wytrzymac bo jest strasznie gorąco na nim.. a po wyłączeniu silnik charakterystycznie cyka

Edytowane przez sewa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.. albo ten termostat jest jednak wadliwy...

 

 

to czy termostat jest wadliwy rozpoznasz po tym czy chlodnica sie silnie nagrzewa czy nie jest tak goraca jakby wynikalo ze wskazan temperatury. Ja tu widze w takim razie problem z czujnikiem temperatury, ktory decyduje o zalaczaniu wentylatora... pod warunkiem, ze uklad nie jest zapowietrzony.

pozdr

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to czy termostat jest wadliwy rozpoznasz po tym czy chlodnica sie silnie nagrzewa czy nie jest tak goraca jakby wynikalo ze wskazan temperatury. Ja tu widze w takim razie problem z czujnikiem temperatury, ktory decyduje o zalaczaniu wentylatora... pod warunkiem, ze uklad nie jest zapowietrzony.

pozdr

 

 

ok dzieki, wezme sie za to jak tylko bede znow w domu, pozdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...