Boczi013 Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Co to tłumika to zostaw jak jest... mozesz sprawdzic czy nie jest zawalony niespalonym olejem i wyzyscic go (np kretem), a jaka masz predkosc?? ja mialem z tyłu serie a z przodu chyba 14 to v-max 85km/h ale miałem cylek 60ccm i powiekszane kanały, gaznik rozwiercany na 18mm i prawie pusty tłumik ... ale dusil sie przy ryszaniu..;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Ocw Opublikowano 28 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Co do tłumika to mam teraz orginalny ale przewiercony (bez 1 komory tłumiącej). Ale itak muszę tłumik wymienić bo obecny jest rozwalony (przez wypadek). Ja z przodu mam 16 v-max to jakies 72hm/h cylinderek 50 (bez szlifu) gaznik orginał i tłumik tak jak napisałem wcześniej bez jednej komory. Jest zrywny dzisiaj go troche pomęczyłęm i sobie na tylnim kole pojeździłem. :bigrazz: :wink: ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 (edytowane) to zmierz kompresje ... bo 72km/h na seryjnym cylku to jest bardzo dobrze.... predkosc mierzylęs samochodem czy licznikiem simsonowskim?;d Edytowane 28 Lutego 2008 przez Boczi013 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Ocw Opublikowano 28 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Komprecha jest dobra ;) Predkosc mierzylem licznikiem simsonowskim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 To jest całkiem inna:p bo predkosc bierze z zebatek... i przy zmianie bedą przekłamania. Co do kompresji ,dobra tzn ile?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Ocw Opublikowano 28 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Nie wiem ile :) Az tak to nie mierzyłem. No wiem dlatego myśle zeby załozyc sobie licznik od roweru ;) Miałem tak w ogarze 200 ;) I ładnie działał ;D A co do tej Dyszy do gaźnika (72) to co mi da ze ją założe i czy będzie wtedy żarł więcej wachy ? :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmucik Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 No spalanie wzrośnie, troche jednak pamiętaj że to nie sama dysza decyduje o spalaniu.Położenie na iglicy, czy ostro żyłujesz :banghead: i rodzaj tłumika tez się do tego przyczyni ;) co do tłumika to najbardziej odczujesz jak sportowy założysz ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Ocw Opublikowano 28 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 No więc zaloże sportowy tłumik dysze 72 zdejme sportowy stożek i bedzie Gitara ? :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmucik Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Nie wiem jak masz iglicy, ale daj ją w taką pozycję na środek lub najmniej paliwa (większa dysza) śrubkę od rugulacji składu mieszanki do oporu, i wykręcaj powoli do czasu ustatkowania się obrotów, tak żeby nie gasły nie były za wysokie i żeby były równe, a wtedy szybkość obrotów ustalasz, kręcąć tą długą wystającą śrubą położenia przepustnicy.A z tego stożka to faktycznie zrezygnuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Ocw Opublikowano 28 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Tylko boje się ze za zmianą tłumika i dyszy nie bedzie brał 2l na 100km tylko okolo 3l na 100km. I troche nie to martwi :notworthy: No spoko :icon_razz: co to Regulacji to dam sobie rade bo nie takie rzeczy sie juz robiło :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Mi brał ok. 2.5-3l na 100 przy tjuningu jakim pisalem wczesniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Ocw Opublikowano 28 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 No to i tak nie jest aż tak źle. zobaczymy co z tego wyjdzie :crossy: zaryzykuje bo w sumie nic nie tarce a Oryginalne części zawsze można założyć zpowrotem. (oprócz wydechu bo to muszę kupić) ale az tyle nie będzie przez to palił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmucik Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Jak na taki tuning to całkiem niewiele Wam palą te simsonki :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Ocw Opublikowano 29 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Wkońcu Motorower :banghead: :P w dodatku jedne z pierwszysch 2T :crossy: \ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_speedy_ Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 mi na chyba oryginalnym (dam 99%pewności ze tak) leciał 72 km/h - zmierzyłem to licznikami w 2 skuterach rożnych i samochodzie a na liczniku simsonowskim było 55 Tak samo kolega podjeżdżał sr'ka równał sie ze mna , u niego ponad 30 a u mnie około dwudziestu paru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.