kubus2905 Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 witam kupilem wlasnie honde nsr 125 przesiadlem sie z crm niby te same silniki a tu zdziwienie nsr nie ma wogule kopa silnik igielka do ilu powina sie krecic nsr na biegach i kiedy ma moc max i czy to normalne ze na ostatnich 2 biegach juz ledwo idzie ewentualnie gdzie ma ona blokady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus2905 Opublikowano 1 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 panowie nie wierze ze nikt nie wie gdze nsr ma blokady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 (edytowane) Jeśli kręci się do 8 tyś. obr/min. to masz zablokowany moduł :PPo za tym blokada na 100% jest na wydechu :P Jeśli słabo Ci idzie na ostatnich dwóch biegach to możesz mieć kompresję słabą i tłok/pierścienie do wymiany ;) U mnie przy 120 km/h na 6 biegu mam 8 tyś. obr./min. :)Przy 150 km/h na 6 biegu mam 10,5 tyś. obr./min. Zębatki mam seryjne, czyli 14/36 z tego co pamiętam ;) Po za tym: WWW.125.PLMasz tam przyklejony temat o odblokowaniu NSRki :) Edytowane 1 Marca 2008 przez Qóba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mm666 Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Tylko samo odblokowanie moze nic nie dac, regulacja gaznika obowiazkowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus2905 Opublikowano 2 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 gaznik przeczyszczony i wyregulowany kompresja minimalnie ponizej 10 a dokladniej gdze ta blokada na wydechu moze byc koncuwa czy komora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.