Nitomen Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 zobacz w klasie ( sklep motocyklowy klasa - link w reklamie forum) - ale ich uszczelki to chyba prosto z chin pochodza a nie jak zapewniaja z japoni :) - a dobre uszczelki kupisz w motobocie ( niestety tylko do sprowadzenia czas oczekiwania 14 dni) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 ...albo u dilera. U mnie w suzuki wymieniałem wszystkie gumki w zacisku z przodu. zatarły się przez jazdę w terenie - pewnie z czasem dostał się tam jakiś piasek czy inny syf. Jak już będziesz miał tłoczki na wierzchu to przyjrzyj się im dokładnie czy nie mają większych rys i wżerów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Ile masz tych zaciskow w XT, wydaje mi sie ze az jeden ?Rozkrec go i oczysc rozbierajac wszystko, tym bardziej jezeli plyn tez trzeba wymienic. Cylinder i tloczek trzeba wyczyscic do blysku uzywajac tylko plynu hamulcowego i szmat. Ja osobiscie nigdy nie wymienialem wewnetrznej uszczelki zacisku, glownie pewnie dlatego ze robilem w szosowych motocyklach, wiec nigdy nie bylo takiej potrzeby. Gorna "uszczelke", ktora jest w rzeczywistosci oslona przeciwkurzowa, trzeba wymienic na nowa - mniej problemow w przyszlosci.Ja skladajac zaciski nie uzywam zadnych smarow, tylko rowniez cieniutka warstwa plynu hamulcowego na powierzchnie tloczka i uszczelek, smar lapie latwo brud z otoczenia. Oprocz tego pamietaj o oczyszczeniu blach trzymajacych klocki oraz powierzchni zacisku po ktorych poruszaja sie ich metalowe koncowki, po oczyszczeniu nasmaruj smarem miedziowym (lekko ).Jezeli jest to zacisk plywajacy to rowniez konieczne jest oczyszczenie i nasmarowanie smarem z zawartoscia grafitu,lub molibdenu prowadnic po ktorych sie porusza i sprawdzeniu gumowych oslonek, czy nie maja dziur.Potem trzeba wszystko zlozyc, odpowietrzyc i sprawdzic.Jezeli problem sie powtorzy to zabrac sie za wyczyszczenie i regeneracje pompy, mysle ze reparaturke mozna kupic w Larsonie, czy Klasie. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 3 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 wpolerowałem tłoczek i cylinderek .wyszyściłem uszczelniacze w docisku,i wyczyściłem wytłoczenia w których siedzą uszczelniacze.Problem nadal ten sam-nie hamuje jak powinno ;/.Tłoczek wchodzi ciężko ale palcami daje rade go wcisnąć.I moge jeszcze zrobić aby hamulec działał jak powinien? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 chyba tloczek szlak trafil , lepiej kup uzywany zacisk Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 Czy przed wlozeniem tloczka w zacisk nasmarowales uszczelke plynem hamulcowym ?Jezeli tak to powinien wchodzic dosc lekko choc z wyczuwalnym oporem.Czy wymieniles plyn i odpowietrzyles pompe hamulcowa ?Potrzebny do tego jest pomocnik, ktory pompuje klamka pompy do uzyskania jakigokolwiek oporu, po czym trzyma klamke wcisnieta, a ty odkrecasz srube mocujaca przewod do pompy wypuszczajac plyn i powietrze.Oczywiscie trzeba zabezpieczyc zbiornik moto przed kontaktem z plynem.Operacje trzeba czasem powtorzyc kilka razy, przed wlasciwym odpowietrzaniem hamulcow. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 4 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 odpowietrzyłem wszystko prawidłowo.i nadal to samo;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 W takim razie zostaje ci rozbiorka i ew naprawa pompy.Sadze ze kupiles uzywke i jej stan po prostu pozostawia duzo do zyczenia. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 5 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 rozebrałem pompke.i wydaje mi się ze tam wszystkko w pozatku jest.Uszczelki nie popękane,tłoczek nie pordzewiany.wszystko chyba ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 A jak wyglada wnetrze cylindra pompy ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 5 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 jakto jak wygląda?nie rozumie?Chyba normalniue;].Niema rdzy, porysowań Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.