kojdas Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 WitamPo dzisiejszej jezdzie próbnej okazało się że moja kawa nie ma ładownia czyli po przejechaniu ok 5 km miałem problem z powrotem.Niestety nie znam się na mechanice niech mi ktoś powie gdzie szukać alternatora w kawasaki zx6r z 1999r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 A skad wiesz ze to altek ???Jak sie nie znasz i nie masz przyrzadow to serwis, jak chcesz sam to zacznij od kupienia uniwersalnego miernika do pomiarow napiecia, natezenia i oporu. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojdas Opublikowano 26 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 A skad wiesz ze to altek ???Jak sie nie znasz i nie masz przyrzadow to serwis, jak chcesz sam to zacznij od kupienia uniwersalnego miernika do pomiarow napiecia, natezenia i oporu. Adam M. kolego po powrocie zachaczyłem do elektromechanika który zmieżył to jakims miernikiem lecz ów elektro mechanik zna się tyko na samochodach i nie potrafił mi pomóc. Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Sprawdzil brak ladowania na klemach aku, przyczyna moze byc altek, regler lub instalacja. Altek siada najrzadziej, regler najczesciej. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yahoo Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 kolego po powrocie zachaczyłem do elektromechanika który zmieżył to jakims miernikiem lecz ów elektro mechanik zna się tyko na samochodach i nie potrafił mi pomóc. Alternator masz pod lewym deklem silnika, pracuje w oleju. Aby go sprawdzić nie trzeba wcale go wymontowywać. Trzeba za to zdjąć zbiornik, zlokalizować kostkę, którą prąd wychodzi z altka (trzy złącza, dwa poziomo, jedno pionowo, w układzie =| ), rozłączyć ją i za pomocą miernika sprawdzić po pierwsze - napięcie zmienne między każdą dowolną parą przewodów (wszystkiego trzy pomiary) na pracującym silniku, przy około 4krpm. Zmierzone wartości napięcia powinny być bardzo zbliżone dla każdej pary przewodów, i zawierać się w przedziale, który określa serwisówka, w którą w tym miejscu radzę Ci się zaopatrzyć. Po drugie, na zgaszonym silniku - należy pomierzyć wartości impedancji (trudne słowo) alternatora. Nie pamiętam dokładnie między czym a czym się to mierzyło, więc odsyłam Cię do serwisówki. Bez problemu znajdziesz ją (anglojęzyczną) na sieci. Znajdziesz tam również opis metody sprawdzania regulatora. -- pzdryahoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.