Michael Jordan Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 (edytowane) Witam, nie wiedziałem gdzie zapytać, bo mam mały problem z moim moto. No właśnie mała jest. Do tego mam mało kasy więc raczej nie uda mi się jej wymienić na nic innego. Postanowiłem, że trzeba ją troszkę przerobić co powinno się zamknąć w kilku stówkach, a też chwała większa na przerobionej jeździć niż na fabrycznej :icon_mrgreen: Do rzeczy: umyśliłem, że trzeba jej wysunąć podnóżki (tak na linię spodu chłodnicy) i wsadzić szerszą kierownicę, np. typu butterfly i ewentualnie podnieś siedzenie o jakieś 3-4cm. Mam dostęp do warsztatu gdzie mogę w miarę tanio wykonać sobie wsporniki potrzebne, ale boję się dwóch rzeczy: a) będę zaczepiał czubkami butów o przednie koło b) nie zmieszczą mi się kolana pod kierownicą. Czy ktoś z Was spotkał się z takim sposobem "powiększania" motocykla? Może znacie jakieś stronki ze zdjęciami przerobionych starszych Shadowek? Jeszcze tak bardziej abstrakcyjnie myślałem o wydłużeniu motorka np. przez zamianę teleskopów z przodu na zawieszenie trapezowe, a dziś jeszcze przyszedł mi pomysł na odsunięcie tylnego koła, ale to już trzeba przerobić ramę (chyba dość prosta przeróbka) i wał kardana (trudniejsza przeróbka, ale mam na nią chyba całkiem wykonalny pomysł).Co o tym myślicie w ogóle?PozdrawiamMJPS. Tak wyglądamy razem:Ja i ona Edytowane 26 Lutego 2008 przez Michael Jordan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek73 Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 witam należę do grona miłośników cienia i paru z naszych lata na sprzęcie jak twój. sprzęt niezawodny- o ile był dbany no i parametry nie skastrowane przez dzisiejsze normy :icon_eek: . na stronie shadow .org.pl dostaniesz odpowiedź na pytanie a może zaproszenie na zlot cieni w bieszczadach 1,04-3,04-a ze zmianą tylnego zawieszenia byłbym ostrożny, bo zmieni się zdecydowanie prowadżenie motocykla i możesz mieć problem na polskich koleinach :icon_rolleyes: - pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarek-fighter Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Jordan po piersze to przeróbki niestety są kosztowne (oczywiście jeśli nie robisz lipy ) . jeśli chodzi o kiere to możesz ją zastąpić duuużo wyzsza i szerszą ( + do tego odpowiednio długie wszelakie przewody). Jeśli chodzi o długi przód to AME robi odpowiednio długie przody na specjalnych półkach. z tym, że niewiem czy ten elemencik :P jest dedykoway do twojej vt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael Jordan Opublikowano 3 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 witam należę do grona miłośników cienia i paru z naszych lata na sprzęcie jak twój. sprzęt niezawodny- o ile był dbany no i parametry nie skastrowane przez dzisiejsze normy :wink: . na stronie shadow .org.pl Oooo właśnie - jeszcze tam miałem się zarejestrować :flesje: ze zmianą tylnego zawieszenia byłbym ostrożnyTo jest najostateczniejsza ostateczność w tym sprzęcie, bo chyba bałbym się przerabiania ramy w ogóle, ale może jak znajdę chwilkę to zamodeluję to w jakimś programie i pokażę o co mi się rozchodzi :icon_mrgreen: Tak dla "pogdybania" ;) Jordan po piersze to przeróbki niestety są kosztowne (oczywiście jeśli nie robisz lipy ) . Wiem, dlatego najprawdopodobniej tylko wymiana kierownicy i wysunięte podnóżki są realne. Mogę wykonać stelaż pod podnóżki profesjonalnie i w miarę tanio u siebie w firmie. jeśli chodzi o kiere to możesz ją zastąpić duuużo wyzsza i szerszą ( + do tego odpowiednio długie wszelakie przewody). O, taka mi się podoba najbardziej: Butterfly Jeśli chodzi o długi przód to AME robi odpowiednio długie przody na specjalnych półkach. z tym, że niewiem czy ten elemencik :) jest dedykoway do twojej vt.Poszukałem sobie i znalazłem to o czym mówisz i nawet robią to dla mojego modelu. Sporo to kosztuje. W sumie jakbym miał dość kasy na duże profesjonalne przeróbki to bym nie wiedział czy zmienić moto czy przerabiać. No bo co custom to custom jednak.PozdrawiamMJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 No to jestem ciekaw co Ci z tego wyjdzie, moja będzie przerobiona na inny styl, ale zapraszam do temtu custom, gdzie znajdziesz link do jej zdjec :icon_question: Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Patrząc na zdjęcie mogę stwierdzić iż wszelkie przeróbki poprawią sytuację jeżeli chodzi o komfort, ale nie poprawią kwestii wizualnej. Shadowka nie jest zbyt duża a Jordan jest jak mniemam postury słusznej więc zawsze będzie to trochę dziwnie wyglądać. Osobiście szedłbym w kierownicę całkiem prostą, wysunięcie podnóżków i przeróbka lub wręcz szycie nowej kanapy żeby przesunąć punkt siedzenia całkiem na błotnik. Dużo zależy od tego czy przerabia się na solówkę, wtedy można więcej zdziałać. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.